סיכום טיול לארה"ב בחודש נובמבר – שבועיים מניו יורק ועד לאס וגאס

אז למרות הכל פוסט סיכום טיול שבועיים בארה"ב מניו יורק ועד לאס וגאס. המראנו בלילה של יום חמישי נחתנו בניו יורק ב-5 בבוקר ב-JFK. הזמנו מונית דרך בוקינג והיא חיכתה לנו מחוץ לטרמינל פשוט וקל למלון שלנו במנהטן.

המלון בניו יורק – דאבל טרי ביי הילטון

דאבל טרי ביי הילטון סאוט מלון טוב מאוד ממוקם על השדרה השמינית צמוד לרחוב 37 סה"כ מיקום טוב. חדרים קטנים אבל ככה זה בניו יורק מלון טוב ונקי ארוחת בוקר בסדר יחסית לניו יורק. לאחר קבלת חדרים שהייתה ב-7 בבוקר עוד הפתעה לטובה מהמלון יצאנו בשעה 9 לאחר מנוחה קלה.

9:00 – יצאנו ברגל הליכה לכיוון בניין האום על רחוב 42 רחוב הומה אדם הליכה כיפית דרל כיכר יוניון דרך הספרייה העירונית עד שהגענו לגרנד סנטרל אחת תחנות הוותיקות ומפורסמות בהמון סרטים נכנסנו לראות ומשם המשכנו לגשר הקטן מעל רחוב 42 שמשקיף על כל הרחוב ומשם לבניין האום. לסרטון שלי לחצו כאן

11:00 – סיור מודרך בעברית בבניין האום (משהו שסגרנו כבר מהארץ דרך אתר האום) סיור בכל מוסדות האום מועצת הבטחון וכל החדרים החשובים, מעניין מאוד.

לאחר סיום באום יצאנו ברגל לכיוון השדרה החמישית שוב דרך רחוב 42. שוטטנו בשדרה החמישית, היינו בספרייה העירונית, ברוקפלור, סנטר כנסיית סן פטריק וכמובן הגענו עד הטייס סקוור המפורסם. אחר הצהריים העייפות הכריע והלכנו למלון לנוח קצת.

בשעות הערב חזרנו לטייס סקוור ההומה אדם ושם ישבנו במסעדה המפורסמת ארד רוק קפה שאנחנו ממש אוהבים משם עוד קצת צילומים בטיימס סקוור ואז למלון.

מידע נוסף על מלונות והזמנת חדרים לחצו כאן

יום שבת ניו יורק

נסענו בתחתית לכיוון הסוהו טיילנו שם בחניות המטורפות של נייק, לולו למלון, ועוד כמה חנויות מותגי ענק, משם ברגל לצ'יינה טאון וכאנל סטריט טיול קטן שם בסמטאות המפורסמות וקניות של תיקים ומזכרות במחירים ממש זולים. משם לקחנו ליפט (אובר או ליפט זה אוטו דבר) לכיוון הטרמינל של מעבורת החינם לכיוון הסטטן איילנד בשייט הזה עוברים ממש קרוב ליד פסל החירות ויש יופי של תצפית עליו שייט ממש חובה. שהגענו לסטטן איילנד ישנו האוטלט קטן וזול ללא מיסים אז חייבים קצת קניות לנפש.

חזרנו במעבורת למנהטן ומשם ברגל לשור המסתער של הבורסה והוול סטריט, המפורסם משם ברגל לכיוון הגראונד זירו שם יש את קניון האוקולוס את האנדרטאות של אסון התאומים מוזיאון הנצחה לתיאומים משם רצינו לעלות למגדל החירות אך באותו יום הראות לא הייתה משהו אז לעת עתה וויתרנו על זה. חזרה למלון ברכבת התחתית ובשעות הערב שוב טיימס סקוור שכבר היה מפוצץ אנשים תיירים מכל העולם אווירה מחשמלת.

יום ראשון ניו יורק

הליכה מהמלון לשדרה העשירית שם יש את פסל הווסל החדש צמוד לבניין האדג' המפרסם עם המרפסת התלויה הגבוהה בניו יורק אך לא עלינו עליו. משם ברגל דרך הטיילת מסילת ברזל עד לפני כמה שנים זה היה פסי רכבת פעילים כיום טיילת תלויה ממש יפה עד שכונת צ'לסי. הסתובבנו בצ'לסי שם יש סטארבקס מהגדולים ומהמיוחדים בעולם חנות אפל מטורפת וחנות סמסונג לחובבי הז'אנר וכמובן נכנסנו לצ'לסי מרקט סגנון שרונה מרקט לקפה וקניות קטנות שם גם רואים את הלטל איילנד אך לא רצינו להיכנס אליו אבל לראותו מבחוץ זה גם נחמד מאוד.

משם ברכבת תחתית ישירות לסנטרל פארק טיילנו בסנטרל מקום חובה למי שבניו יורק אכלנו שם במסעדה על המים מקום יפה מאוד לאחר שעתיים שלא ממצאים הכל כי זה הרבה הליכה בשבילים עליות תמיד יש מה לראות בסנטרל פארק משם לקחנו ליפט לכיוון הרכבל לאי רוזוולד רכבל קצר יחסית שמעביר אנשים ממנהטן לאי רוזוולד נסענו על הרכבל במחיר של נסיעה בתחתית ממש נחמד ויפה, באי רוזוולד טיילנו קצת נוף מטורף למנהטן.

שעות הצהריים לקחנו מהאי רוזוולד תחתית לכיוון הטיים סקוור לאטרקציה מיוחדת בשם Riceny ושם ראינו על העיר על הסדרות ועל הסרטים שעשו על העיר הזאת ואז מן טיסה מיוחדת תלת מיימד מעל העיר המדהימה הזאת אטרקציה חובה לבאי ניו יורק היה ממש כייף. אחר הצהריים לא וויתרנו לעלות על המגדל. לקחנו תחתית וחזרנו לגראונד זירו ועלינו על בניין החירות עם נוף של 360 מעלות לעיר המדהימה הזאת מאוד אהבנו את המעליות המיוחדות את הנוף המרהיב.

שעות הלילה חזרנו למלון להכין מזוודות מחר מוקדם יוצאים מניו יורק לטיול מאורגן של 4 ימים.

לקחנו את הטיול של קולוטורס עם המדריך יוסי היה נחמד מקצועי בעל ידע רב הכולל את:

• מפלי הניאגרה + שייט למפלים
  • אגמי האצבעות, הרשי ושבט האמיש
  • פילדלפיה
  • וונשיגטון

הגענו למפלים בצהריים עשינו שייט למפלים חוויה עוצמתית למרות הרוח שהחלה יצאנו רטובים אך מרוצים בפילדלפיה כמובן אי אפשר בלי המדרגות של רוקי ובוונשיגטון הדברים החשובים באמת פארק הזיכרון בריכת ההשתקפות הבית הלבן גבעת הקפיטול ועוד גם נכנסנו למוזיאון התעופה והחלל
רמת המלונות בטיול הייתה יחסית טובה, כולל ארוחות בוקר המדריך יוסי שחקן דיי מוכר בעברו בארץ איש חביב ונעים.

ביקשנו ממנו שבדרך חזרה לניו יורק יוריד אותנו ליד שדה התעופה ניוארק במלון שסגרתי כי למחרת בבוקר טסים לסן פרנסיסקו.

יום שישי סן פרנסיסקו

טסים למשפחה שגרה בסאני וויל נוחתים בסן פרנסיסקו בצהריים לאחר טיסה של 6 שעות נחים עושים קניות בקוסקוס וטארגט ובעיקר נחים.

יום שבת

נסיעה קצרה למזח 34 שם יוצאת מעבורת לכלא אלקטרז סיור מומלץ מאוד בין תאי הכלא והסיפורים באוזניות ממש סיור חובה לדעתי. לאחר הסיור באלקטרז הלכנו ברגל דרך הפירים עד פיר 39 המפורסם שם שדרת חנויות מסעדות מלא כלבי ים ממש יפה. משם ממשיכים ברגל לקרונית המיוחדת של סן פרנסיסקו נוסעים עליה עד מוזיאון הקרונית החינמי רואים את הכבלים איך נוסעת וכדומה חוזרים בקרונית ונוסעים לכיוון רחוב לומברדו המפורסם והמפוטל בעולם לצילומים.

משם נוסעים לסוסוליטו לא לפני שעוברים על גשר הזהב ועוצרים לתצפית מדהימה על הגשר המפורסם בעולם סוסוליטי עיירה קייט נחמדה ויפה גלידריות וטיילת קטנה מקום נחמד מאוד להרגיש אמריקה. בערב חוזרים לישון בסאניוויל.

יום ראשון – בשעות הערב יש לנו טיסה ללאס ווגאס

אז בבוקר יצאנו לכיוון סנטה קרוז טיילת וחוף ים מדהימים עם לונה פארק אמריקה במיטבה טיילנו שם חווינו את אמריקה ממש כמו בסרטים כדור עף חופים, סקייט פארק, מלא אנשים דוכנים, רציף דייגים מקום מומלץ מאוד. בערב הגענו לשדה התעופה בסן פרניסקו ומשם לאס ווגאס בטיסה של 40 דקות לאס ווגאס ראשון בלילה עד רביעי בבוקר.

לאס וגאס

מה לא נאמר על העיר הזאת מלון לינק ממש מרכזי במרכז הסטריפ מלון טוב לובי ענק קזינו מלא אנשים בתוך המלון מסעדות, דונטס ועוד. בווגאס יש את כדור הלדים הגדול בעולם מחזה מרהיב ביופיו גם מבחוץ בטוח מבפנים אבל לא זכינו להיכנס. כמובן הסטריפ עם המלונות המפורסמים ו:

• פריז עם מגדל אייפל
  • בילאגיו והמזרקות וגן הבוטני
  • ונטיין ונציה עם הגונדולות
  • הווין עם הפרחים והמים
  • הלינק עם הגלגל הענק השני בגודלו בעולם (הראשון בדובאי)

ההופעות בווגאס מהמפורסמות בעולם. היינו בהופעה שנקראת MJ LIVE מייקל גקסון חקיין מדהים עם כל השירים המפורסמים שלו רקדנים במלון טרופיקנה הופעה יפה לאוהבי שירי מייקל גקסון. עלינו בלילה על הגלגל ענק חוויה לראות את כל ווגאס מוארת מלמעלה ואת המזרקות של הבילאגיו מלמעלה. נסענו לפרמונט סטריט בעיר התחתית רחוב חובה לבאים ללא ווגאס מלא אנשים רחוב מקורה בגג לדים עם הופעות רחוב והופעות על גג הלדים. כמובן שבווגאס יש גם 2 האוטלטים במחירים טובים אז גם קניות עשינו שם. ווגאס עיר ללא הפסקה.

רביעי בבוקר לוס אנג'לס

לקחנו את האוטו ששכרנו ונסענו לכיוון לוס אנג'לס. בדרך עצרנו בעיירת ברסטאו לעוד קניות בעוד האוטלט. הגענו ללוס אנג'לס שמנו המזוודות במלון ומשם נסיעה קצרה לשדרת הכוכבים המפורסמת טיילנו קצת שם משקיפים על שלט הוליווד מזכרות והמשכנו לבוורלי הילס לשלט המפורסם לרודיאו דרייב (אישה יפה) לראות את חנויות היוקרה היפות שם. משם לארוחת ערב בארץ במסעדה יפה ליד המלון. ולמחרת חמישי בבוקר לשדה התעופה בלוס אנג'לס טיסה ישירה חזרה לארץ שנוחתת בשישי בצהריים. עייפים אך מהופנטים.

לסרטונים קצרים ולראות רילסים ותמונות oshik belo באינסטגרם לכל שאלה זמין לענות בתגובות למטה.