כתבה מאת איגור בסקין. תאילנד מדהימה והייתה היעד הראשון שלי באסיה. החלטנו ספונטנית עם חבר טוב שלי מהצבא לעשות את הטיול הזה, 3 שנים אחרי השחרור מהצבא. הטיול בשבילי היה טיול אחרי התואר. החלטנו להזמין כרטיס טיסה שבוע מראש ולזרום, אמרנו נעשה סים מקומי ונסגור הכל על המקום, בלי תוכניות ומבלי מסלול קובע מראש. טיסה

תודה לליטל מנור על עזרה בכתיבת הכתבה. טיול בשמורת הטבע קאו סוק – נוף עוצר נשימה פסטורליות ושלווה, אחת משמורות הטבע היפות של תאילנד שלא מספיק מוכרת על ידי ישראלים וחבל. דרכי הגעה לשמורת קאו סוק: אפשרות להגיע לשמורה במיניבוס נסיעה של כשעה וחצי מקאו לאק, בנוסף אפשר להגיע מסוראט טאני מרחק של שעה וחצי נסיעה.

כתבה מאת שלומית גולדשטיין כולל מסלול והמלצות על בנגקוק. אזהרה: אנחנו אוהבים שווקים. לכן לא פספסנו אף אחד מהם כמעט. מלון בבנגקוק: מלון פרינסס מעל ה – MBK, היינו 5 לילות יכולנו בכייך להישאר יותר. המלון יחסית 'מבוגר' למלונות באיים. ארוחת בוקר אחלה! טיול בבנגקוק: יום שבת: נחיתה בבנגקוק ושוק לילה פטפונג נחתנו בשעה חמש, ירדנו

כתבה מאת יאנה קוברסקי על טיול ירח דבש בטנזניה ואיי סיישל בחודש אפריל כולל מסלול ומלונות. משך הטיול – 8 ימים טנזניה, 8 ימים איי סיישל, בתחילת אפריל (פסח). מזג אוויר: בטנזניה זו סוף העונה הרטובה, ובסיישל זו סוף העונה היבשה (נחשב "גבולי" בשניהם). לנו היה מזל גדול בשני המקומות, אולי פרט לבוקר גשום אחד רוב

סיכום טיול של שבוע לסין מאת צחי ברג. סגרנו טיסות Hainan הלוך לבייג'ין חזור משנגחאי חברה מצויינת ומומלצת, הזמנו אוכל כשר היה אחלה! נחתנו ביום חמישי בבוקר ויצאנו מיד לחומה עם נהג שסגרנו מראש, יש לו מחירים ממש זולים ואפשר לתקשר איתו רק בויצ'ט. נסענו למקטע מונטאניו, מקום מדהים המצריך עליה ברכבל וירידה במגלשת הרים. משם

מתלבטים לאן לטוס בחודש אוקטובר לחגוג את חג הסוכות? אנחנו ננסה לעזור. חודש אוקטובר הוא חודש מיוחד מפני שהשנה חל בו חג הסוכות, אלפי ישראלים יצאו לחגוג אותו בחו״ל. אנחנו נמליץ לכם על מספר יעדים בהם תוכלו להעביר את החופשה שלכם בצורה הטובה ביותר! בודפשט: חודש אוקטובר הוא חודש מצויין לטייל בבודפשט מפני שהעיר כבר

לאן לטוס בחודש נובמבר? חודש נובמבר הוא החודש שבו כבר אפשר להתחיל לטוס למזרח שכן העונה הגשומה כמעט ונגמרה,  אך מצד שני באירופה מתחיל הסתו והטמפרטורות צונחות. בחרנו לכם כמה יעדים מומלצים לטוס אליהם בחודש זה. קמבודיה חודש נובמבר הוא החודש שבו מתחילה העונה היבשה בקמבודיה, וזהו זמן מתאים ביותר להתחיל לטייל במדינה. בנובמבר עדיין

כתבה מאת עמית שאול. בעקרון הונג קונג בכלל לא היה חלק מהתוכניות שלי, אך כאשר חבר טוב שלי גיל יעקב סומובול קיבל כמו כל שנה, את הטבת יום ההולדת של הנוסע המתמיד של אלעל – כרטיס טיסה שני תמורת 100 נקודות (+ מיסי נמל) ואחד מהיעדים שניתנו לבחירה היה הונג קונג. בדקנו, חשבנו, גיגלנו ובסוף החלטנו

את סוף הטיול שלנו בתאילנד העברנו בבנגקוק – מבחינתנו זוהי העיר המושלמת להתחיל ולסיים בה את הטיול בתאילנד! קצת רקע, היינו בבנגקוק כבר מספר פעמים אך כל פעם העיר הזאת מדהימה אותנו מחדש ותמיד יש אינספור מקומות חדשים לראות. לא סתם העיר נקראת ״עיר ללא הפסקה״, עמדנו 40 דקות בפקק בשעה 23 בלילה בדרך מהשדה

כתבה מאת אופיר מוסקוביץ – כולל מסלול, טיפים ומלונות מומלצים. בפוסט זה אסכם שהות בת שבועיים עם שני ילדים קטנים (3 ו-5) באזור בנגקוק, קוסמוי וקנצ'נבורי בתקציב גבוה מהממוצע. טיסה לבנגקוק: טיסה ברויאל ג'ורדניאן היה ממש תענוג. קונקשן קצר בעמאן ועולים על ה-787 החדש לטיסה של כ-8 שעות עד בנגקוק לתוך הלילה ונוחתים בצהריים של