תודה לבר ביבס על הכתבה. טיסה לברצלונה: טסנו ביום ראשון (2.9) בשעה 7:30, וחזרנו ביום חמישי (6.9) בשעה 23:05 (הטיסה חזור התעכבה ובפועל המראנו בשעה 1:30). טסנו עם חברת התעופה Vueling, הטיסה הלוך הלכה חלק, בלי עיכובים, בלי איבודי מזוודות, ונחיתה בזמן, אך בחזור הטיסה התעכבה אבל לא בגלל חברת התעופה עצמה אלא בגלל עומס

כתבה מאת סוניה ביתשו. ברגע שנער הבר מצווה שלי החליט על חופשה משפחתית במקום אירוע ידעתי שאני חייבת חופשה שונה, אחרת, ממלא את כל חשקי נפשנו. אז פניתי לסוכן שלי ויחד גיבשנו חופשה שונה ממה שידענו עד כה וחווינו. המסלול בקרוז: התחלנו מלילה בגנואה איטליה לאחר טיסת קונקשן מרומא, טיסות קצרות שעברו מהר. לנו במלון מרכזי

כתבה מאת ניצן הראל ישרים על טיול בר מצווה בארה״ב פלוס קרוז מפנק בקריביים. זהו סיכום של טיול בר מצווה בחודש ספטמבר 2018, טיסה 001 לניו יורק נחיתה ב- JFK בשעה 5:00. בשעה 8:00 יצאנו לדרך לכיוון הרשי.   טיול בר מצווה בארה״ב – המסלול המלא: הרשי (Hershey) עצרנו לאכול ארוחת בוקר קצת אחרי סטטן

סיכום קרוז מברצלונה – Norwegian Epic 6.5.18 מאת שמוליק סילברו. הקדמה קצרה: קרוז שני שלי אחרי שהייתי ב2015 על Oasis Of The Seas של רויאל קריביאן. נסעתי עם אשתי, בתי התינוקת בת שנה ו9 חודשים וזוג הורים בשנות השבעים לחייהם. הגענו לברצלונה בטיסת אלעל ביום חמישי בצהריים כדי לבלות 3 ימים בברצלונה לפני שעולים בראשון על הקרוז.

תודה רבה רחל רייס על הכתבה. אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו ״עזרה ראשונה לטיול המושלם בעולם״ בקבוצה תוכלו לשאול שאלות לפני ובמהלך תכנון הטיול, בנוסף לשתף את החוויות שלכם מהטיולים בחו״ל ואף למצוא שותפים לדרך. כתבות נוספות על ונציה ואיטליה תוכלו למצוא כאן