הפלגות נופש / קרוזים

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מעדיפים את הקרוזים על פני טיולים רגילים, ולכך סיבות רבות. קודם כל אתם מספיקים בזמן קצר לבקר ביעדים רבים שלרוב לא הייתם מגיעים אליהם, בנוסף אתם לא צריכים להזמין מלונות, מסעדות, אטרקציות וטיסות מפני שכל זה כבר כלול בחופשת שייט שלכם. אנחנו נעזור לכם להכיר את עולם שייט תענוגות יותר לעומק ואף לבחור את ההפלגות נופש שיתאים לכם ביותר:

הפלגת נופש באונייה אלור אוף דה סיז (Allure of the Seas) לקריביים עם רויאל קריביאן

סיימנו את הקרוז לפני פחות משבוע ועדיין לא מעכלים את החוויה, הנה הסיכום שלי לקרוז לקריבים עם רויאל קריביאן, אלורקרא עוד >

חופשת בר מצווה משפחתית באירופה עם קרוז באוניית אמ אס סי בליסימה MSC Bellissima

ברגע שנער הבר מצווה שלי החליט על חופשה משפחתית במקום אירוע ידעתי שאני חייבת חופשה שונה, אחרת, ממלא את כלקרא עוד >

4 ימים בברצלונה – טיול בספטמבר כולל שייט חופים ומשחק של ברצלונה בקקאמפ נואו

טסנו ביום ראשון (2.9) בשעה 7:30, וחזרנו ביום חמישי (6.9) בשעה 23:05 (הטיסה חזור התעכבה ובפועל המראנו בשעה 1:30). טסנוקרא עוד >

שייט נהרות על יאכטה בלגונת ונציה עם שבע חברות כולל תמונות

תחילת הפלגה מונציה יום 1: נחתנו ב 8:00 בבוקר בשדה התעופה מרקו פולו בונציה (איטליה), נסענו עם מונית שהוזמנה מראשקרא עוד >

קרוז נורוויג'ן אפיק מברצלונה – סיכום 7 ימים של חוויה משפחתית

סיכום קרוז מברצלונה – Norwegian Epic 6.5.18. הקדמה קצרה: קרוז שני שלי אחרי שהייתי ב2015 על Oasis Of The Seasקרא עוד >

טיול בר מצווה בארה״ב – טיול משפחתי הכולל דיסני וקרוז לקריביים

זהו סיכום של טיול בר מצווה בארה״ב והקריביים בחודש ספטמבר 2018, טיסה 001 לניו יורק נחיתה ב- JFK בשעה 5:00. בשעהקרא עוד >

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
התחל צ'אט
דברו איתנו
צריכים עזרה בבחירת מלון או יעד לחופשה?