תודה לבר ביבס על הכתבה. טיסה לברצלונה: טסנו ביום ראשון (2.9) בשעה 7:30, וחזרנו ביום חמישי (6.9) בשעה 23:05 (הטיסה חזור התעכבה ובפועל המראנו בשעה 1:30). טסנו עם חברת התעופה Vueling, הטיסה הלוך הלכה חלק, בלי עיכובים, בלי איבודי מזוודות, ונחיתה בזמן, אך בחזור הטיסה התעכבה אבל לא בגלל חברת התעופה עצמה אלא בגלל עומס

סיכום חופשה + המלצה על מלון מפואר מאוד מאת ענת פרופטה. קצת על הרסוניסוס יוון: הרסוניסוס היא עיירה קטנה ונמצאת בערך חצי שעה נסיעה מהעיר הרקליון. העיר מתאפיינת בחיי לילה מעולים, מלונות יוקרתיים, חופי ים מצויינים וספורט ימי. כמובן שאפשר לנסוע לטיול בין העיירות השכנות וליהנות מאורך חיים מרתק של המקומיים ולטעום אוכל מצויין. הרכב: טיול זוגי

כתבה מאת לירון כדורי. פעם שנייה שמבקרים בעיר הנהדרת הזו, קצת המלצות ותובנות מסכמות לביקור בעיר. לינה באמסטרדם: אנחנו פיצלנו את הלינה לשניים: 2 לילות במלון הבוטיק Sir albert – חדר דלקס, מלון מקסים, מעוצב ומלא שיק צמוד לשוק אלברט קוייפ, נוף מהחדר, צוות מקסים, אזור מלא בחנויות קטנות ונהדרות, מסעדות וברים, מתאים למי שרוצה

כתבה מאת ורד ואופיר אברמוביץ. הקדמה על הטיול הזוגי שלנו בבולגריה: חזרתי משבועיים מסע בבולגריה ביום רביעי עם כמה תובנות חזקות. המדינה לא בנויה לתיירים – אין שום שילוט מתאים באנגלית לאלה שאינם מתמצאים באותיות קיריליות. דיסאינפורמציה – חלק מהאתרים המתויירים כגון שבעת האגמים. לאחר עלייה ברכבל ישנה עלייה בינונית עד קשה להגעה לפסגה ממנה

תודה רבה לטלי דניאל על הפוסט המדהים! פוסט קצת ארוך אך מסודר עם הרבה מידע – קצת מהטיול שלנו ובעיקר מידע וטיפים כללים שעשויים לעזור לכם במהלך הטיול שלכם. אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו ״עזרה ראשונה לטיול המושלם בעולם״ בקבוצה תוכלו לשאול שאלות לפני ובמהלך תכנון הטיול, בנוסף לשתף את החוויות שלכם מהטיולים בחו״ל ואף למצוא

כתבה מעולה מאת מארק שוורצמן! אחרי תכנון רב וקריאה של המלצות רבות טסנו אני ובת זוגתי טסנו לטיול מדהים של שבוע בלונדון, בכתבה הזאת אנסה לכתוב כמה שיותר מידע אשר יעזור לכם בתכנון הטיול ובמהלכו. אני מאוד מקווה שתהנו בעיר לפחות כמו שאנו נהננו! טיול בלונדון – הסעה הלוך ושוב: לקחנו נהג בשם מיכאל ,

תודה רבה לצבי סובעי על הכתבה המעולה! אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו ״עזרה ראשונה לטיול המושלם בעולם״ בקבוצה תוכלו לשאול שאלות לפני ובמהלך תכנון הטיול, בנוסף לשתף את החוויות שלכם מהטיולים בחו״ל ואף למצוא שותפים לדרך. הקדמה על טיול במונטנגרו: טסנו (זוג) למונטנגרו בתחילת אוקטובר 2018 לטיול של עשרה ימים, אנחנו טסנו בסוף החגים

כתבה מאת הגר אפורי על טיול זוג בצפון יוון. המסלול המפורט בצפון יוון: אתונה: נחיתה בבוקר ולקיחת הרכב מהשדה, נסיעה לתעלת קורינתוס לעצירה של 30 דקות. המשך לגשר ריו למעבר עליו עם הרכב בדרך צפונה. עצירה בעיר ארטא והמשך ללינה בצומרקה בכפר פרמנטה. לינה של 3 לילות בצומרקה. יש אופציה להתחיל את המסלול אחרי לינה של

סיכום מפורט מאת אייל מלאך! סיכום טיול בקרואטיה וסלובניה, 8-23 בספטמבר סה״כ 16 ימים. סגנון הטיול: זוג, אוהבי טבע נופים וטרקים, פחות בקטע של ערים. לינה במלונות ברמה טובה פלוס. מזג האוויר בתקופה זו הפכפך במיוחד ולכן אילץ אותנו לסטות לפעמים מן התכנית המקורית ולשנות יעדים תוך כדי תנועה. פחות פירטתי לגבי המסלול – יש

כתבה מאת שי וקס! חזרנו לא מזמן מטיול מדהים בבודפשט, בכתבה הזאת אנסה לעזור לכם בכמה שיותר טיפים חשובים על מנת שהטיול שלכם יהיה מוצלח ומהנה כמו שהיה לנו! טיול בבודפשט – טיסה: אלעל אפ. צ'ק אין מראש. טרמינל 1. די נחמד לא בדיוק אוהב לקנות בשדות תעופה. יצאנו בעיכוב של 10 דקות לא קריטי

כתבה מאת יעקב בורנשטיין. הקדמה: בתאריך 13.10.17 טסנו זוג עם חברת הלואו קוסט וויז אייר במחיר בדיחה, נחתנו ביום שישי. הכל תקתק בשדה, השכרנוו רכב מטופ רנט א קאר. אחלה שירות והמחיר מעולה, מצאנו אותם דרך מנוע חיפוש לפי אפשרות לחצות את הגבול למקדוניה. התארחנו בגסט האוס פיטר פן ברחוב דונדיקוב במרכז העיר סופיה, לא רחוק

כתבה מאת דניאלה דהן. אז אחרי 3 חודשים בניו זילנד נשמח לשתף אתכם קצת בתובנות! נתחיל ונגיד שניו זילנד אכן מדהימה ומאוד ידידותית למטייל. אפליקציות חובה בטיול בניו זילנד: CamperMate Maps.me / google maps / here – אפליקציית ניווט מקומית שבהרבה מקרים קיצרה לנו את הדרך ונתנה מסלול שונה מהשניים המוכרות לנו. Gaspy – אחוז נכבד