כתבה מאת אלכס כנוביץ. 10 ימים עם שני ילדים 6 ו-7. 1740 ק"מ על ספידומטר ולא מעט הליכות כל יום. את הטיסה לורוצלב הזמנתי בעיקר בגלל המחיר, 8 חודשים מראש. עם LOT יצא לנו 1750 ש"ח כולל מזוודה אחת (וכבודת יד ל-4 כמובן). אחרי שהזמנתי את הטיסה התחלתי לתכנן מסלול באזור מזרח גרמניה הפחות מוכר

כתבה מאת אורלי דגני. עברנו לגור במלטה וההורים הגיעו לבקר לחמישה ימים, לאחר הביקור החלטתי לכתוב מסקנות מן הטיול. אנחנו משפחה של שישה, סבא-סבתא, אמא-אבא ו2 ילדים (12,8) – הערה שנזכרתי בה בסוף, אבל היא חשובה. השקעים בריטיים אז צריך מתאמים! (למי שאין, אל תקנו בדיוטי פרי ביוקר. בכל חנות כאן מוכרים כאלה באזור השניים

כתבה מאת אינסה רביץ – כולל מלונות מומלצים ומסלול. מסלול של תשעה ימים עם שלושה ילדים בני 10,7, ו3.5. טיסת לבודפשט: טסנו טיסת ערב עם חברת Up. יום 1 – פארק עירוני וגם חיות התחלנו את היום בפארק עירוני מרהיב, כמה מתקני שעשועים וטרמפולינה בדרך לגן חיות שנמצא בתוך הפארק. גן חיות ענק ויפה עם מסעדות

כתבה מאת ג'סטין קורנל חנניה. יעד: טאלין הלסינקי שטוקהולם זמן: שבועיים אחרונים של אוגוסט הרכב: 2 משפחות – 7 ילדים גילאי 1-10 סה"כ 11 אנשים המדינות: פינלנד, שבדיה ואסטוניה מדינות מקסימות, יפות ומיוחדות וזה היה אחד הטיולים המדהימים שעשינו. טיסות: פינאייר – Finnair המסלול בסקנדינביה: יום 1 – נחיתה בהלסינקי  נחתנו בהלסינקי מוקדם בבוקר, לקחנו רכבת

כתבה מאת טמיר כהן. הקדמה: 6 ימים בברלין עם ילדים, אבל לגמרי טיול מבוגרים עם התאמה קטנה לילדים. כי הבנות שלי בוגרות ואלופות 😍 נתחיל בהמלצה כללית: ברלין ענקית, אדירה, עוצמתית ואינסופית. בחיים לא תספיקו הכל ולכן יותר מכל כדאי להכין מפה (או להשתמש בשלי שאשתף פה) ולזרום כל יום לאן שהכי בא לכם. מזג

כתבה מאת סוניה ביתשו. ברגע שנער הבר מצווה שלי החליט על חופשה משפחתית במקום אירוע ידעתי שאני חייבת חופשה שונה, אחרת, ממלא את כל חשקי נפשנו. אז פניתי לסוכן שלי ויחד גיבשנו חופשה שונה ממה שידענו עד כה וחווינו. המסלול בקרוז: התחלנו מלילה בגנואה איטליה לאחר טיסת קונקשן מרומא, טיסות קצרות שעברו מהר. לנו במלון מרכזי

כתבה מאת יעל פרידמן גרזון. הקדמה על טיול משפחתי באנגליה: אשמח לשתף אתכם בחוויות מטיול מדהים שעשינו באוגוסט הקודם למרכז וצפון אנגליה באזור קצת פחות מתוייר (על ידי ישראלים) עם 2 ילדות בגיל 2.5 ו- 5.5. טסנו למנצ'סטר בטיסת לואו קוסט של רשת מונארך. הטיסות עלו כ-4000 ש"ח לארבעתנו כולל שמירת מושבים ו-2 מזוודות גדולות. לילה

כתבה מעולה מאת סנדי סגדי! כל מי שחושב על טיול בבייג'ינג ולא בטוח, טוסו וכל מי שאף פעם לא חשב על סין כיעד, טוסו, זו חוויה של לפחות פעם בחיים. טיול בבייג'ינג – מסלול והאטרקציות: תמיד יש את המחשבות של השפה, שאלות כמו, איך נתקשר איתם? האם אפשר לטייל בסין בלי לדעת סינית וכו.. לנו הספיק

כתבה מעולה מאת מור גפני דור! טסנו עם בת 5.5 ובן 2.5 לטיול משפחתי ביער השחור והיה טיול נפלא! לצערנו נגמר לי מהר מדי. טיול ביער השחור – המסלול: התחלנו את הימים בסביבות 10 בבוקר וסיימנו אותם סביב 9 בערב. יום 1 – ציריך-מיינאו-טודנאו נחיתה בציריך ונסיעה למיינאו, אי הפרחים והפרפרים. הפרחים פחות פרחו, אבל

כתבה מעולה מאת יאנה קוברסקי! כבר הרבה זמן רציתי לרשום פוסט על טיול בסין של משפחתי, אבל פשוט לא יצא. אני עצמי הייתי בסין בשנת 2013 ומאוד התרשמתי מהמדינה האדירה הזאת, הפעם שלחתי את ההורים שלי ואת אחי לטיול מדהים בסין בפסח 2018. כמובן שבניגוד לטיול התרמילאי שעשיתי אני, אירגנתי להם הכל מראש (לרבות מלונות

כתבה מאת אינסה רביץ על טיול בפינלנד ושכנותניה עם ילדים 🇦🇹🇸🇪🇫🇮🇪🇪 הקדמה על הטיול בבלטיות וסקנדינביה: זו תהיה קלישאה לכתוב, שזהו טיול מסוג אחר, אבל…זהו טיול מסוג אחר! יצאנו ביום האחרון של החופש הגדול לטיול במשך 14 לילות עם שלושה ילדים בני 11, 8 וכמעט 4 ליעד פחות מוכר ומתוייר לישראלים (בקושי מצאתי חומר בעברית) ובו

כתבה מפורטת מאוד על טיול בפולין 10 ימים ב-3 יעדים: זקופנה, וורשה וקרקוב מאת הגר אפורי. טיפים חשובים – טיול בפולין: חזרנו לפני שבועיים מעשרה ימים בפולין המדהימה ממליצה בקצרה על מס דברים: חלוקה של ימים אני ממליצה לטוס לוורשה ולחזור מקרקוב או מאזור שלה. לרכז 5 ימים בכל יעד. וורשה, קרקוב, זקופנה. נסיעות בתוך וורשה