כתבה מאת ג'סטין קורנל חנניה. יעד: טאלין הלסינקי שטוקהולם זמן: שבועיים אחרונים של אוגוסט הרכב: 2 משפחות – 7 ילדים גילאי 1-10 סה"כ 11 אנשים המדינות: פינלנד, שבדיה ואסטוניה מדינות מקסימות, יפות ומיוחדות וזה היה אחד הטיולים המדהימים שעשינו. טיסות: פינאייר – Finnair המסלול בסקנדינביה: יום 1 – נחיתה בהלסינקי  נחתנו בהלסינקי מוקדם בבוקר, לקחנו רכבת

כתבה מאת ריטה ילקין נאמן. הכל התחיל מזה שרציתי לעשות מתנת יום הולדת עגול בהפתעה לבעלי בשאמוני ואנסי. אך בתאריך הרצוי, לפני כמה חודשים נקבע כנס ברומא. אז החלטנו שעושים לימונדה מלימונים (היינו כבר 4 פעמים באיטליה) והוחלט על אומבריה (ראיתי המון המלצות על האזור). היינו, כאמור זוג, סה״כ 4 ימים כמעט מלאים. מהלך המסלול:

כתבה מאת ריטה ילקין נאמן. חזרנו מטיול כוכב מהמם בגרמניה, אזור סקסוניה השוויצרית ושמורת השפרה עם ילדים בני 5 ושנתיים. חילקנו את הלינה ל-2 מקומות – מחוץ לדרזדן לטיול נוח בסקסוניה ולאחר מכן לובנאו לטיול בשמורה. 2 מקומות הלינה היו מעולים ונגישים מאוד וקרובים ליציאה לאוטוסטרדה. טסנו שני הורים ילד בן שנתיים וילדה בת 5.3.

סיכום טיול סלובניה וקרואטיה מאת אליאב טל. החלטתי לכתוב סיכום יותר ארוך שיספק יותר מידע למי שמתכנן טיול כזה בעתיד. הערה חשובה, הטיול הזה תוכנן בראיה שלנו משפחה שאוהבת לטייל, הבנות רגילות לטייל גם בארץ וגם בחו"ל אבל הוא מתאים לנו, לא אומר שהוא הכי נכון ולא אומר שהוא הכי מתאים, לנו הוא התאים מאוד

כתבה מאת טמיר כהן. הרכב: טיול משפחתי בחודש אוגוסט‎ בהרכב של זוג פלוס 2 בנות בגילאים 6.5 ו-10. קצת מספרים: 10 ימים 1910 ק״מ ברכב מיכל וחצי דלק (דיזל), מדהים. 3 מדינות 4 מקומות לינה שונים כ-85 ק״מ הליכה טיסה: טיסות ללובליאנה או זאגרב הן הכי נוחות, אבל מדובר לרוב בצ׳ארטרים שלא נפתחים בתחילת השנה.

כתבה מאת אביטל בן גיל כץ. סיכום (בנקודות) של טיול משפחתי בנורמנדי, בריטאני ופריז – אוגוסט משפחה +3 ילדים. (15, 13, ו-10). בחלק מהנקודות שאציין כאן לא היינו לבסוף הן מפאת קוצר בזמן או בשל מזג אוויר סוער… לינה: בשלושת הימים הראשונים ישנו בבית חווה מושלם בכפר מיניאטורי La Mesnil Durand שם החווה: Ferme Tuilerie.

כתבה מאת ריטה ילקין נאמן. הטיול הוזמן כחצי שנה מראש. טסנו זוג הורים, ילדה בת 4, ילד בן שנה וחמותי. הטיסות הוזמנו כאמור חצי שנה מראש למרסיי (אל על). היו הרבה סיפורי אל על שגרמו לטיול להתחיל ברגל שמאל, אבל אפילו הם לא הצליחו להרוס. הטיול התחלק ל- 2: איזור אביניון והסביבה עם לינה בצימר

סיכום טיול משפחתי של משפחת וינשטיין עם ילדים בני 11 ו-9 באוגוסט 2018, אורך הטיול הוא ברוטו 15 ימים וכלל את המדינות אוסטריה (וינה וקרינתיה), סלובניה וגיחה סמלית לאיטליה. טיסה לאירופה: אוסטריאן איירלנייס – מקומות מרווחים, צוות אדיב. מנות כשרות (השכנה לכסא אמרה שלא משהו) מנות ילדים מחולקות ראשונות אך נדרש להזמין מראש, גם הרגיל היה