5 ימים בסיני עם ילדים בחגי תשרי ומתאים לשומרי כשרות ושבת [אלאדין קאמפ]

שנורקלים בסיני

חזרנו מסיני אחרי 5 ימים מלאים וגדושים במנוחה (אלאדין קאמפ). אני בהריון (חודש שביעי) בעלי ו-2 הילדים (5, ו-2.5) לפני חודש טיילנו גם בדרום אפריקה.. ומה אני אומר לכם? חזרנו כולנו עם ניצוצות בעיניים מהטיול הזה דווקא.

מעבר גבול לסיני

סיני

לגבול הגענו ביום שלישי של חול המועד בשעה 12:45 ועברנו אותו תוך 45 דקות הייתה המתנה קצרה בצד המצרי בבידוק התיקים. לא השתגענו בחיפוש והמרת הכסף – המרנו מה שהיינו צריכים לטובת האגרות בגבול (דולר שווה ערך ל-19 לירות בהחלט שווה את אי המאמץ) בצד השני חיכה לנו נהג מקסים ממש חאמד, נסע בזהירות יש לו מזגן וחגורות – +20 100 4339187.

אלאדין קאמפ (Aladdin Camp)

היה לנו חשוב לישון בקאמפ שקרוב לגבול יחסית כדי להימנע מנסיעות רבות (הריון ילדים וכו..) נסיעה כ-20-25 מהגבול. מצאנו קאמפ שהוא פשוט חלומי, מהרגע הראשון שכתבתי להם וכתבתי לכמה במקביל, ענה לי בחור בשם מומו נחמד אדיב ומלא מוטיבציה לעזור.. חשוב לציין שסגרנו את החופשה ממש ברגע האחרון. לקאמפ קוראים אלאדין קאמפ – Aladdin Camp, נמצא בוואדי סמארה בין הראשונים אחרי טאבה.. הוא משפחתי, קטן וצנוע. יוצרים איתם קשר בוואצפ באנגלית +20 155 1514010. לא חוששת מההמוניות שתבוא.. המקום מדהים, מגיע להם להתפרנס ולכם להינות ממנו כמונו. המקום הוא פשוט הגשמת חלום.. הייתי בסיני בעבר ולא מעט בעולם, ולמקום הזה היה קסם מיוחד מין שילוב ייחודיות המקום עם האנשים שהגיעו אליו יצר קסם שכזה. לא מוזיקה בחוף ולא אלכוהול בכוסות גבוהות.. זה מתאים כנראה לקאמפ אחר. פגשנו שם זוגות, משפחות ואנשים שמחפשים את השלווה והשקט בלי יותר מידיי מאמץ.

סוגי חדרים באלאדין קמאפ

קאמפ בסיני

בקאמפ 3 סוגי לינה – אנחנו התנסינו ב-2 מהם – בונגלו משולש (לזוג לילה 1400 לירות כולל ארוחת בוקר). הם חדשים ממש! בני חודש בדיוק, בית מאבן ועולה לזוג לילה 1200 לירות כולל ארוחת בוקר, בשניהם מזגן, שירותים ומקלחת. אז הזרם לא תאילנד, והבאתי איתי שפריצר אקונומיקה לכל מקרה – אם כי לא הייתי צריכה, אבל המצעים היו נעימים וטובים, לא הייתי צריכה להשתמש בשלי כנ״ל לכריות. יש גם חושות עם מאורר 250 לירות לאדם ללילה.

בקאמפ ריף מושלם!! לא צללתי בראס אבו גלום כדי להשוות אבל החבר׳ה מסביבי שיכלו להשוות אמרו שפה יפה לא פחות. יש ירידה נוחה לריף חלק חולי נעים בתוך המים, מספר שוניות מרהיבות וצבע מים משגע. בשנרקול ראיתי צבי ים והמון דגים מיוחדים, באחד מהימים אפילו ראו דולפינים מקפצים מהחוף אני לא זכיתי.

אוכל בקאמפ (כולל שומרי כשרות)

האוכל בקאמפ היה אחלה ממש – שוב אנחנו בסיני וצריך להתחבר לזמני ההמתנה לקצב ולתפריט אבל במונחי סיני היה מעולה! משביע וטעים! חזרנו כולנו בלי שום כאב בטן או קלקול קיבה!! בשבת היה קידוש נחמד לים הים, עם אוכל שהזמנו מראש הם מתחשבים מאוד בשומרי כשרות, ועשו הכל כדי להכין את הדגים מראש. זוג חברים שהיה איתנו ששומר כשרות במהלך כל השהות שלהם האוכל שלהם הוכן בכלים שהביאו מהבית. את הקאמפ מנהלים חבר׳ה צעירים מלאי מוטיבציה, הבעלים אללה שמוכר מקאמפ הבארקה ועוד.. והחבר׳ה שלו שמנהלים את המקום בחביבות ואווירת ביתית, מומו, בילי וחמודי לא עזבנו את המקום אחרי שהודנו להם מליון פעם והשארנו טיפ (בכל זאת הילדים שיגעו להם את הצורה. הם היו מקסימים ואדיבים כ״כ.

מעבר הגבול מסיני לאילת

חזרה לארץ ביום שבת בערב, חזרנו לגבול באיזור השעה 20:00 המעבר היה סופר חלק. לא היה לנו עט לקחנו מאחרים, פליז אל תשתגעו תמיד מסתדרים. באנו הכי ספונטניים שיש עם מעט מאוד ציפיות, וחזרנו עם אורות בעיניים וחוויה מטורפת. האווירה מדהימה, הצבעים והשקיעות מהפנטות ומרחיבות את הלב. בואו לסיני בפשטות וצניעות מחשבתית, אל תגיעו בשעות שעמוס בגבול זה סתם מכניס ללחץ ועצבים (אפשר להתעדכן בקבוצה מתי עמוס ואפשר גם להפעיל את ההגיון מעט…) כנסו לווייב ולקצב, אף אחד לא חייב לנו כלום גם אם המחירים פה עלו- הם עלו כי הכל עלה בכל העולם אם החלטתם לבוא- פשוט שחררו והיו אדיבים אהבה וחיוך לשמחנו הם עוד בחינם.

אני צלמת (לכן התמונות היפות), משתפת בכל הטיולים שלנו באינסטגרם כך שאם בא לכם לחוות איתנו את הטיול אני כרגע משתפת אותו, מוזמנים לעקוב בשמחה. לחצו כאן לצפייה באינסטגרם