חוות הצלה לפילים בקאו לאק – סיכום טיול יום חלומי לכל המשפחה!

החלטנו שאנחנו מאוד רוצים לבקר בחוות הצלה לפילים בזמן שנהיה בקאו לאק אבל היה חשוב לנו שהמקום יהיה באמת מקלט לפילים שעברו התעללות או הגיעו מעבודה קשה בשדות. עשינו כהרגלנו בקודש מחקר מאוד גדול על מנת להבין איזו חווה לבחור, לבסוף החלטנו שאנחנו נבקר ב-Phang Nga Elephant Park לשמחתנו זאת הייתה בחירה מצויינת ועל החוויה שלנו אני אספר לכם בכתבה.

קודם כל קצת על חוות הצלה לפילים בקאו לאק

אחרי שריינו את ההגעה שלנו קיבלנו מייל עם כל המידע ובאיזו שעה יאספו אותנו מן המלון. בשעה שקבעו לנו הגיע נהג מאוד נחמד עם מיניבוס ויצאנו לדרך. ברגע שהגענו חיכו לנו אנשי הצוות בכניסה למתחם וחילקו לנו צמידים והצטרפנו למשפחה נוספת, אנחנו בחרנו בסיור הקבוצתי אך ניתן גם להזמין סיור פרטי – הכל תלוי התקציב והרצונות שלכם.

מראש אגיד שהיה לנו מעולה בקבוצה, היינו עם משפחה מארה״ב והכל התנהל באנגלית בצורה מצויינת.

תחילת הסיור בחוות הפילים בקאו לאק

השלב הראשון

מקבלים הסבר מפורט על הלו״ז ומה נעשה במהלך היום. בנוסף הסבירה לנו המדריכה מה אסור לעשות ואיך חשוב להתנהג עם הפילים בזמן הטיול בג’ונגל, האכלתם ובזמן הרחצה במים.

שלה הבא נכנסנו למתחם בוא הם נמצאים במהלך היום שכן בלילה הם ישנים בשטח הפתוח. במתחם קיבלנו הסברים איך מנקים אותם, איך מאכילים וכמה, איפה הם ישנים, שמם של הפילים ואיך הם הגיעו לחוות. בנוסף גילינו שהחווה מממנת בית חולים מיוחד לפילים באזור אחר של תאילנד.

שלב השני

כל משפחה קיבלה פיל ומוביל ויצאנו לטייל בג’ונגל, זאת הייתה חוויה מדהימה שכן אפשר ללטף את הפיל בדרך ואף לחבק אותו. במהלך המסלול הפילים עוצרים לשתות, אוכלים עצי במבוק ומתגרדים על עצים וענפים. מבחינת הבן שלנו לראות חיה כה גדולה ומרשימה מבצעת את הפעילויות הללו זאת חוויה בלתי נשכחת.. את האמת גם לנו.

לאחר מכן עצרנו באמצע שום מקום וקיבלנו אנננסים ובננות אותם היה צריך לחתוך על מנת להאכיל את הפיל שלנו. קיבלנו סכין גדולה, קרש חיתוך והתחלנו במלאכה עד שהכל היה חתוך ומוכן להגשה. במהלך כל הסיור יש מדריך נוסף שתפקידו לסחוב מים קרים ותמיד מחלק לכולם.

שלב השלישי

היה להאכיל את הפיל שזאת חוויה בפני עצמה שכן הם אוכלים המון וכל הזמן, רק חשוב לא לשחק איתם אלא לתת ישר לאכול. לאחר שסיימנו התחלנו את הדרך חזרה לנקודת ההתחלה דרך הג’ונגל עם הפיל.  ברגע שהגענו לאכול של האגם המלאכותי החלפנו לבגדי ים ונכנסו ילד עם הפילים לרחוץ איתם עם מברשת.

2 פילים עמדו במים ורק הפיל שלנו ישר צלל פנימה ולא באמת רצה לקום ואנחנו כל הזמן הזה דאגנו לקרצף אותו כמה שיכולנו. הקטע של הרחצה הוא אחד השיאים של היום המופלא הזה.

לסיום

הלכנו להתקלח, החלפנו בגדים ועלינו לארוחת צהריים שחיכתה לנו. מראש הם שואלים איזה אוכל אתם מעדיפים, בשרי או צמחוני ואת זה תקבלו שתגיעו לאכול. אני אכלתי צמחוני והיה מאוד טעים ואישתי אכלה בשרי ואילו לבן דאגו למנת ילדים. היה מאוד טעים כמו שתוכלו לראות בתמונות.

זהו הסיור הגיע לסיומו עלינו על ההסעה וחזרנו למלון.

טיול חובה אם אתם בקאו לאק או פוקט!

חוות ההצלה
הצוות
רמת הניקיון
האוכל
מצב הפילים

אנחנו משפחה שמאוד אוהבת חיות ולכן החלטנו לבקר בוות הצלה של פילים על מנת שנוכל לתרום להמשך הפעילות וגם בשביל נוכל לראות את החיה המרהיבה הזאת.

User Rating: 4.85 ( 2 votes)