טיול בנאפולי בחודש נובמבר במחיר של 10€ – מסלול עם רכב שכור

אחרי שנעזרתי באינפורמציה לבניית הטיול שלי אשמח לשתף אתכם בחוויות שלנו מהטיול בנאפולי.

טיסה לנאפולי איטליה עם רינאייר 10€ כל כיוון, לפני מזוודות. היה מצויין.
רכב שכרנו מרנטלקאר, כרגיל ללא תקלות. חניות ברחוב כשיש סימון כחול עלות פחות מ-1€ לשעה.

קניות בנאפולי

בקניון קמפניה, כ-20 דקות מהעיר על הכביש לרומא. כל המותגים המוכרים.
חנויות ברחוב טולדו מצאנו חניה מצויינת ליד סימטה עם קניות מעולות, דוכני פיצות ועוגות. עלות 5€ לשעה. כתובת בפיאצה בפינת הרחובות טולדו ורחוב Via cesare battisti

לינה בנאפולי

במקרה הגענו למלון מחוץ לעיר, רבע שעה מהמרכז, על האוטוסטרדה לסורנטו. עלות 350 ש"ח. מלון מדהים נקי, עיצוב מודרני מאוד. זהו בית נופש, אחוזה, בלב שטח ענק של גנים מהממים עם בריכה יפה ונוף משגע למפרץ נאפולי והר ווזוב. IL SAN CRISTOFORD. חזרנו אליו 3 לילות ברצף… אחרי שמתארחים במלון הזה קשה ללכת למקום אחר.

למידע נוסף על המלון לחצו כאן

מזג האוויר בנאפולי בנובמבר

קצת גשום ובין לבין שמש נהדרת. גם בגשם לא הפריע לטייל, בעיקר נסענו בדרכי נוף.

מסלולי טיול בדרום איטליה

הגענו ל-3 לילות, שני ימי טיול בלבד.

אזור סורנטו ואמלפי:

בבוקר עלינו לאזור ההר, אפשר להגיע מאמלפי לרוולו, או מנאפולי דרך עיירת היין Tarmont, הדרך עולה בכבישים צרים שמתעקלים לגובה, נסיעה בתוך העננים עם נוף מטורף של עיירות והרים.

אזור יין עם הרבה גפנים בצבעי השלכת. ביקרנו ביקב עליו המליצו בקבוצות. לא נפלנו מהיין. יקב Cantine Apicel אבל הסיור בכרם בת מאה שנה היה יפה מאוד.

בצהרים אכלנו בסורנטו, חניה בחניון בנמל במחיר 2€ לשעה, ועליה במעלית לעיר העתיקה במחיר של 1€. בחרנו במסעדה L'antica trattoria
Via padre reginaldo giuliani 3380067 תפריט הצהרים כולל מתאבן, גביע שמפניה, מנה ראשונה עיקרית וקינוח במחיר של 23€. מומלץ.

את היום סיימנו בנסיעה מסורנטו לאורך קו החוף דרך פוזיטינו ואמלפי. כל מילה מיותרת…. מדהים!

טיול יום בחבל מולזיה

ביום הנוסף שהיה לנו החלטנו לנסוע לחבל מולזיה לטיול, זוהי נסיעה של שעה וחצי מנאפולי לחבל ארץ יחסית לא מתוייר ומאוד יפה. נימצא בין רומא לנאפולי.

הגעתי לזמן קצר, יום אחד, והחלטתי להתמקד בשתי אטרקציות, שמורת סן וינצנסו עם אגם מהמם, והעיירה Pesche שבתיה בני המאות שנים מגובבים על הסלע כסיפריה קטנה. הרחובות צרים כל כך שצריך לקפל את מראות הצד… לא מאמינה שהצלחתי לנהוג שם…. (אפשר לחנות ולעלות ברגל).

חבל ארץ זה מאופיין בהרים ועמקים, תצפיות נהדרות ועיירות קסומות שברבות מהן הבתים מעטרים את ראש ההר ככתר יפה.
לצהרים עצרנו בעיירה Osteria במסעדת גורמה מקומית Existo וטעמנו מטעמים מהמטבח המולזי בליווי יין מזנים מקומיים. קסם של טיול!!!!

משה ניר 21 מאי 2022 08:37 at

שלום,
    לא הצלחתי לאתר בגוגל את עיירת היין Tarmont ולא את היקב Cantine Apicel. אפשר לינק לעיירה וליקב?