דרום איטליה ורומא – טיול זוגי של 8 לילות עם רכב שכור

חזרנו מטיול בן 8 ימים בדרום איטליה. 8 לילות בדרום איטליה ושני לילות ברומא. אנחנו זוג בשנות ה-50, היה חשוב לנו שהטיול יהיה בנחת מבלי לרוץ ממקום למקום. מאחר וברומא כבר היינו 6 פעמים, החלטנו שנהיה שם רק שני לילות. שכרנו רכב דרך אופרן כבר מהארץ, הם היו זולים משמעותית ביחס לחברות אחרות. ממליצה לקחת רכב אוטומטי. לקחנו את הרכב ברומא בשדה התעופה והחזרנו ברומא בעיר.

לינה ב- Meta

מלון Mar Hotel Alimuri – בעיירה meta כ-5 ק״מ מסורנטו. מן המלון יצאנו לטיול כוכב. המלון ממוקם על צוק עם נוף מהמם לים. החדרים פשוטים, ריהוט ישן. ארוחת בוקר מספקת וכללה גבינות ונקניקים, קורנפלקס, עגבניות, מיצים, קפה, לחמים, ריבות, ממרחים, פירות ועוגות. אנחנו מאוד אהבנו את המקום, אך למי שחשוב בערב לא להזיז את הרכב ולהיות קרובים לעיר, ממליצה על לינה בסורנטו. במלון יש חניון פרטי.
בכל יום ביקרנו במקום אחר. אפשר כמובן להספיק 2-3 יעדים באותו יום. אנחנו לקחנו את הזמן.

מידע מפורט על המלון לחצו כאן

מלון ברומא

נחתנו בשעות אחה״צ המאוחרות ברומא Eitch Borromini

המקומות שביקרנו בדרום איטליה:

פומפיי וסורנטו

פומפיי רכשנו בבוקר כרטיסים מראש. לא היה עמוס. סורנטו מהממת, כיף לטייל בה ולשוטט. חניה – בתשלום בחניון ליד הכיכר המרכזית.

סלרנו

סמטאות יפות, מדרחוב נחמד עם חנויות וטיילת חוף. חניה – לאורך החוף

פוזיטאנו

עיירה יפייפיה. אין מילים. חניה – יש מספר חניונים, משאירים את המפתח. שימו לב שזוהי עיירה צפופה.

אמאלפי וראוולו

שתיהן יפהייפיות! דרך אמאלפי פשוט מהפנטת. נסו לעצור במקום שמותר, ולהנות מהנוף. שווה לקנות לימונצ׳לו מהמשאיות הקטנות שחונות.
ברוואלו ביקרנו בוילה צ׳ימבורנה. שווה ביקור והנוף מדהים. רוואלו בכלל יפה מאוד.
חניה באמאלפי – יש מספר חניונים בכניסה לאמאלפי.

רוואלו – חניון גדול בכניסה.

קאפרי

כמה שהיא יפה! הגענו לקאפרי מסורנטו באמצעות מעבורת. מצרפת קישור לרכישת כרטיסים – https://www.capri.com/en/t/sorrento/capri
תוך 20 דקות הגענו. נסענו במונית למערה הכחולה. חוויה (אפשר להגיע גם באוטובוס אם כי הם צפופים ובגלל הקורונה נמנענו).
טיילנו באנקפרי בין הסמטאות ועלינו ברכבל הכסאות למונטה סלרו לצפות בנוף מקסים. ירדנו בחזרה לקפרי.

נאפולי

כמה שהיא מפתיעה! כייפית מאוד. הגענו ב-10:00 וטיילנו עד 21:00. ממליצה לקחת סיור של כ-3 שעות עם לראות את נאפולי – סיורים בעברית עם ליאור . ליאור מקצועי ומענין. בהמשך עלינו עם הפוניקולר לתצפית ב- Castel sant elmo. נוף מקסים מכל הכיוונים על העיר. חניה – יש הרבה חניונים. חנינו קרוב לכיכר העיריה.

רומא

אין כמו רומא מי שלא היה וזו הפעם הראשונה שלו בעיר ממליצה על לפחות 5 ימים. אנחנו בעיקר החלטנו להתפנק באוכל טוב ולישון במלון מעולה שצופה לפיאצה נבונה. מלון Eitch Borromini
רומא מלאה בבתי מלון מצויינים. ממליצה לחוות את רומא הקולינרית. שמעתי שמיכל מעולה! לצערי לא הספקנו הפעם. לפני מספר שנים היינו בסיור קולינרי של נתי rome’s roads והיה מעולה!!!

לסיכום

איטליה מהממת, יש מלא מה לראות. טיילו מלא, יש אוכל מצוין, לא לשכוח לאכול גלידה לפחות פעם ביום.
בשבוע האחרון כתבתי כמה פוסטים על המקומות שהיינו.
תהנו ותבלו, טיסה נעימה

שתפו את העמוד

דנית 07 פברואר 2022 15:34 at

שלום רב,
    תוכלי לרשום לי פרטי התקשרות עם ליאור המדריך בנאפולי.