טיסה לאתונה יוון בקורונה – מידע מפורט מבדיקת קורונה ועד הנחיתה

טסתי לאתונה יוון אתמול בערב! הטיסה לאתונה שמספרה a3925 עם חברת Aegean. לא המשכתי ליד אחר.

תהליך עם כל השאלות והתשובות – טיסה לאתונה:

קניתי כרטיס טיסה ליוון

ב-גוגל Flights אפשר לבחור את הטיסה שאתם רוצים וזה מעדכן אתכם כשהמחיר יורד. ירד מ-300 דולר ל-40 דולר ומיד הזמנתי. לא לחכות. עם Flex מזוודה ומושב עלה 70 דולר. טיסה היתה אתמול יום ראשון ב-19:20 בערב.

בדיקת קורונה לטסים ליוון

קבעתי בדיקת קורונה בקופת חולים מכבי, ביום חמישי ב-19:00 ורבע בערב (בול 72 שעות לפני הטיסה). הלכתי ועשיתי את הבדיקה. לא היה נחמד, הבודק היה בן אדם לא נעים – הייתי בטוח שאני לא אקבל את התוצאה בכלל. לכן קבעתי עוד בדיקה למחרת, יום שישי, ב-10 בבוקר.

ביום שישי ב- 9 בבוקר קיבלתי סמס שהבדיקה שלי התקבלה, עם מספר בדיקה ולהמתין לתוצאות. ביטלתי את הבדיקה השניה.

ביום שישי בערך ב- 13:00 בצהריים קיבלתי מייל עם תוצאות הבדיקה, הבדיקה היתה תקינה. באפליקציה של מכבי מקבלים PDF באנגלית.

מילאתי plf יווני 3 ימים לפני הטיסה. מקבלים את הברקוד במייל בחצות ביום הטיסה.

מילאתי הצהרת בריאות לטסים לחו"ל באתר של הממשלה, ביום הטיסה, לפי ההוראות.

הטיסה ליוון

הגעתי לטיסה, היה תור ארוך, דייל הקרקע ביקש לראות בדיקת קורונה ו-PLF, ולא התעכב עליהם, עבר חלק.

עלינו למטוס, המטוס היה מלא עד 0 מקום עם מלא תינוקות. מזל שהטיסה קצרה.

נחתנו ביוון, מגיעים לביקורת דרכונים, יש מישהו שמבקש לראות את ה-PLF, ואז אומר ללכת ימינה או שמאלה. שמאלה זה בדיקות קורונה, ימינה זה ביקורת דרכונים. אותי שלח לבדיקת קורונה. לא יודע לפי מה, נראה שלפי מספר ה-PLF. הם לא מבקשים לראות את בדיקת הקורונה מישראל ולא שואלים שאלות על ה-PLF.

היו ישראלים שהתגנבו מהתור של הבדיקות לתור הרגיל, לא יודע מה עלה בגורלם, כנראה כלום. התור של הבדיקות קורונה בסוף היה מהיר יותר מהשני.

נחיתה ביוון

נכנסתי ליוון, קיבלתי את המזוודה. אין שום הנחיות על בידוד או המתנה לבדיקה. אבל לפי מה שכתוב באתר שלהם, צריך לשמור על ריחוק חברתי 24 שעות. אחרי זה חופשיים.

לא היתה הבדלה בין דרכונים אירופאים לישראלים בכלל. לפחות חצי מטוס נבדק לקורונה. אם יש משפחה שלמה, רק אחד מהמשפחה נבדק.

במטוס קיבלו סנדביץ, ישנתי ככה שאני לא יודע אם הוא היה טעים. סה"כ הכל עבר חלק, חוץ מזה שהתורים היו אינסופיים.

היה נראה שהיו 600 איש על המטוס, ככה שאני בספק שמכניסים רק 600 איש בשבוע. (מגזים בכוונה, אני יודע כמה מושבים יש במטוס, פשוט הרגיש ככה עם העומס והתורים וגם המטוס היה מפוצץ עד אפס מקום).

מלון באתונה:

המלון שבחרתי היה אמנטינה (Emmantina Hotel).

אם שכחתי משהו מוזמנים לשאול בתגובות למטה.

טיפ חשוב – עדיף לעשות plf לפני שמזמינים כרטיס טיסה, רבים מקבלים הודעות שהמכסה מלאה.