זלצבורג והאזור – סיכום טיול של 10 ימים עם ילדים ורכב שכור

חזרנו אחרי 10 ימים בזלצבורג והאזור כולל גיחה למינכן, היה מושלם, הרבה מעבר למצופה.

טסנו למינכן עם אל על (זוג + ילדים בני 9, 16), הכל יצא בזמן, שכרנו רכב דרך אופרן (EUROPCAR)" חיכינו המון זמן (כ-40 דקות) לרכב אוטומט, משתלם, קיבלנו סקודה אוקטביה סטיישן, עם GPS מובנה (ללא חיוב נוסף). בשדה התעופה ביקשו 40 יורו לכרטיס סים, ויתרנו ונשארנו עם הוויז שלנו והניווט ברכב.

נסענו שעתיים וחצי לפלכאו ובדרך רכשנו את המדבקה לרכב, ישנו במקום מעולה שנתן תמורה מעולה לתשלום, Aparthotel am Reitecksee ממוקם מול אגם מושלם, בגינה פעילויות חופשי לילדים ואופניים חופשי, החדר היה מאובזר מעולה, כולל תנור, כיירים, מדיח + אבקה, מיקרו, פאן, כספת, מגבות חופשי. התייעצנו המון עם בעל הצימר הוא ממש ידע להגיד מה יהיה מזג האויר והשעות שצפוי הגשם וכך היה-הם יודעים מעולה אז תשתמשו בזה!
ועוד משהו חשוב – אנחנו עשינו צ'ק אין לטיסה יום לפני ושלחנו במייל את הכרטיסים לבעל הצימר והוא הדפיס לנו בשמחה- זה מקצר את התהליך בשדה.

למידע נוסף על המלון דירות לחצו כאן

Aparthotel am Reitecksee

*יש רשת lidl – של סופרים. היא זולה בטירוף ויש בה גם ביגוד והלבשה תחתונה, מוצרי טיפוח בזול ומעולים ! ממליצה אם אתם רואים בדרך להכנס.

מסלול בזלצבורג והאזור שעשינו

מבחינת התוכנית, מהר מאוד הבנתי שאני בבעיה, כי תכננתי המון ולילדים לא היה כוח, מקסימום 2 דברים ביום, והעיקר משהו עם אקשן.. ולכן הייתי חייבת לערוך שינויים ולזרום איתם, האמת שזה הצליח והיה באמת במינון הנכון.

• יום 1 – טיסה, נסיעה לצימר, התארגנות בחדר וקניות ב"פאני" סופר קרוב לצימר.
  • יום 2 – אבטנאו רכבת הרים, תצפית 5 אצבעות, הלשטאט המהממת, אגם גוסאו, מיני גולף בערב כולל צפיה במונדיאל על מסך לד ענק פיצה מעולה HOMEMADE.
  • יום 3 – רכבל גרפלד ועליה להר כולל הפעילויות המקסימות על ההר וטיול רגלי, סיבוב בוואגרין והגעה וטיול סביב אגם Jagersee המהמם, ארוחה מול האגם עם הילדים והאכלה של הברבורים המקום. תרמה אמדה (4 דקות מהצימר שלנו) בערב היה המוצלח ביותר מבחינת הילדים.

• יום (יום גשום) 4 – חנות שוקולד בגרודיג (שוקולד מוצרט ועוד מיוחדים), ומוזיאון המדע זלצבורג (היה שוס!! היינו 4 שעות שם) והטיילת, גשר המנעולים וגלידה ליד.. קניון EUROPARK שופינג בכייף.
  • יום 5 – אגם קלמזה, ערוץ זגמונד טון, מיני גולף הרפתקאות, באד הופגשטיין מרחצאות (היה מעולה !!!).
  • יום 6 – מצודת וורפן סיור מודרך, מופע הציפורים, פארק סוקרבול קרוב לצימר, העברנו שם למעלה משעתיים.. עם 18 מסלולים מאתגרים, כולל ארוחת ערב מפנקת במקום במסעדה הצמודה. יש שם גם מתנפחים וקרטינג וקצת חיות, וחזרה לאגם ליד הצימר.
  • יום 7 – התחלנו מוקדם.. תשע כבר היינו בדרך גרוסגלוקנר המהממת, הגעה עד תחנה 11 עם עצירות באמצע, המשך גן חיות ליד הכניסה לגרוסגלוקנר + גן שעשועים מקסים ליד, בערב מיני גולף שולחנות (היה מושלם).
  • יום 8 – מפלי גולינג כולל מסלול הליכה חצי שעה לכל כיוון, אאוטלט אדידס ונייק (יצא משתלם בהחלט), ולאקי פליצר עם המשחקיה הצמודה
    והמשך למרחצאות ואגרין (מים לא מחוממים.. מקום קטן שכונתי ממש).

• יום 9 – יוצאים מהצימר , עוזבים את אוסטריה ל- מינכן מוזיאון BMW, קניון OLYMPIC המושלם (כולל חנות o bag למי שמכירה), שסגר לנו המון פינוקים ומתנות מהממות לחזור איתם הביתה במחירים מצויינים המון חנויות ספורט, אוכל מגוון, חניה ל-3 שעות עלתה 5 יורו בקניון עצמו. נסיעה לשדה התעופה.. וחזרה הביתה.

מסקנות והמלצות

• תוכנית היא בגדר המלצה ונתונה לשינויים, זה לא המרוץ אחרי המליון.
  • חייבים ברכב קבוע בגדים חמים + בגדים לפעילות מים לכל מקרה.
  • מוסיקה לילדים לנסיעות הארוכות + משחקים חובה.
  • חובה צימר עם פעילות במקום או ליד לילדים, העביר הרבה שעות פנויות.. ובערבים בעיקר כי מחשיך בעשר.
  • סופרים נסגרים בשבע, מסעדות שבע גם!
  • מזג האויר משתנה כל רגע.. להיות פתוחים לשינויים.
  • השתמשתי המון בברקוד שליד כל כתובת של אתר בספר. זה עזר מאוד וזירז את הוויז.
  • כרטיס זלצבורג השתלם לנו ביותר, ללא ספק היה עולה לנו משמעותית יותר..ללא הכרטיס.
  • דלק למלא בעיירות .. לא בכביש המהיר. זול משמעותית.

עיירות סקי באוסטריה

• ערכת קפה חובה לחדר.. הקפה שלהם והתה תא כמו שלנו וגם הממתיקים.
  • הבאנו גם סט מגבות מהארץ כדי שיהיה לפעילויות החיצוניות ואת אלה של הצימר שמרנו לצימר.
  • ניתן לשלם בכל מקום באשראי ומזומן, לא נתקלנו במקום שהגביל את זה.
  • סט ג'והן מקום עם המון בתי קפה ומסעדות ואקשן.