אוסטריה ביולי – 11 ימים בלתי נשכחים עם הילדים ורכב שכור

אוסטריה באוגוסט בפעם הראשונה! לקח לי יומיים ונראה לי צריכה עוד הרבה עד שאני מעכלת מה זה היה בכלל… אם זה חלום או זאת מציאות קיימת. 11 ימים היו לנו בחופשה משפחתית שכללה הרבה טבע (לא טבעי), נופים עוצרי נשימה, תצפיות מרהיבות, אטרקציות משגעות, כפרים מהממים, ירוק מיוחד, נחלים, מפלים בלתי נגמרים, הרים גבוהים, ואינסוף חוויות אישיות ומשפחיות, שהשאירו אותנו עם פה פעור עד עכשיו. תכנון הטיול התחיל לפני 3 שנים ונדחה כבר פעמיים בגלל הקורנה ובגלל אילוצים אישיים, אבל הפעם החלטנו שזהו, או שיוצאים או שלא. כל הבלגן בשדה התעופה, המזוודות, ביטול הטיסות בדקה 90 (סגרנו עם אלעל שהיתה שיאנית הביטולים). וזה הלחיץ אותנו עוד יותר, והיד היתה על הדופק שמה שיקרה זה ביטול טיסה דקה 90 והטיול יתפקשש.

ההתלהבות שלנו ושל הילדים לא השאירה מקום אפילו למחשבה הזאת. בקיצור, לא רצינו לפתוח פה לשטן… אז כן היינו בלחץ אבל שידרנו תמיד אופטימיות והאמנו שאנחנו כן נצא לטיול הזה הפעם!! וברוך השם הטיול לאוסטריה התקיים כמתוכנן היתה לנו תוכנית מגוונת שהתאימה לילדים וגם לנו כמובן. ישנו בשני בתי מלון, אחד בחבל זלזבורג בעיירת פלאכו ביקרנו ועשינו הרבה אטרקציות באיזור, והשני היה באינסבורק בחבל טירול וגם שם לא חסכנו. בחרנו את האטרקציות והמקומות הכי מבוקשים בשביל להכיר את אוסטריה. השכרנו רכב של 8 נוסעים כי היינו שתי משפחות זוג פלוס 2. יצאנו כל יום בבוקר לטיול אחר וניצלנו אותו עד לדקות האחרונה , כי התוכנית היתה מאוד עשירה. אז לסיכום… לאוסטריה, אנחנו נחזור ולא רק פעם אחת… ציוד כבר קנינו משם, תרמילים, ביגוד וציוד כהכנה לטיול הבא.

המקמות שטיילנו בהן באוסטריה לפי הלוז שלנו (לפי ימים)

• נחיתה במינכן ונסיעה ישר לעיירת פלאכו, סיור והכרת העיירה.
  • מגלשות אבטנאו אגם הלשטאט ושייט בסיר. עליה ברכבל לתצפית Skywalk, אגם גאסו.
  • קן הנשרים, אגם המלכים.
  • נקיק לכטנשטיין, מעבר הרים גרוסקלנר (בכניסה למעבר הרים, יש שם מסעדה חייבים ביקור שם).
  • אטרקצית אומגה ב- Zipline, אטרקצית אופניים Mountain gokar והרי דכשטיין (תצפית גיהנום, הגשר התלוי).

• צ'ק אווט ונסיעה לסכר קפרון, ביקור קצר בזלי אם סי ונסיעה לאינסבורק לבית מלון שני.
  • מגלשות lmst חייבים (מתחם נחמד, אפשר לבלות חצי יום שם), טיול בעיירה זיפילד.
  • עליה ברכבל לטופ אוף אינסבורק (תצפית מהממת) נסיעה למפלי סטיובנפל (מדהים) ומשם לסיום יום באקוה דום, הגענו בשעה 17:00 ונשארנו עד 22 בתוספת של 3 יורו לכל אחד.
  • נסיעה לטופ אוף טירול, בדרך היה לנו כמה עצירות ליד מפלים ואגמים. ובחזרה היה לנו פארק חבלים Adventure park tirols, אנשים נחמדים, אין לחץ, ומשלמים לכל היום ולא לפי שעה.

• נסיעה לאגם אכנסיי, היה חם נוראי, אס נצלנו כל היום באגם והיה שווה מאוד.
  • צ'ק אאוט ונסיעה בחזרה למינכן, היה לנו 3 שעות לפני הטיסה, נצלנו אותם לשוטט במינכן ומשם חצי שעה לשדה התעופה והטיסה היתה בשעה 20:00 בערב כך שנצלנו כל היום.