טיול זוגי באיסטנבול וקפדוקיה בשיא הקורונה – חודש נובמבר! כתבה מאוד מפורטת

אני ובן הזוג שלי היינו אמורים להתחתן בשבוע שעבר והחתונה נדחתה בעקבות הקורונה, החלטנו שחופשה מפנקת תהיה פיצוי הולם.
מודה שבהתחלה קצת חששתי להגיע לאיסטנבול אבל גיליתי מדינה מדהימה עם אנשים טובים ומקסימים ופשוט התאהבתי!

אני לא אכתוב את הלו״ז שלנו לכל יום כי יש המון פוסטים כאלה פה, אבל חשוב לי לכתוב המלצות וחוות דעת על דברים ספציפיים:

נחתנו בשדה תעופה סביחה. המלון שלנו היה באזור טקסים, אז לקחנו אוטובוס שמגיע ישירות לשם. חבל לבזבז כסף על נהג. יוצאים מהשדה וממול יש אוטובוס שכתוב עליו Havabus, מאוד נוח! זה יוצא 18 לירות לאדם.

מלון מומלץ באיסטנבול CVK park bosphoros:

החלטנו ללכת על מלון CVK park bosphoros. במילה אחת-וואו!! לקחנו חדר עם נוף לים- חדרים מושלמים, נקיים, ברמה מאוד גבוהה, הכל שם אוטומטי ומתקדם. הצוות מדהים! ג׳ם, הקונסיירז׳ של המלון, הוא אחד האנשים המקסימים שפגשנו, עזר לנו בהכל – החל מלסייע לנו למצוא את הארנק של בן הזוג שלי שאבד בדרך משדה התעופה ועד ללעזור לנו לסדר לו״ז יומי ולסגור לנו מקומות במסעדות ואטרקציות. פשוט מושלם.

אוכל באיסטנבול:

מסעדת נוסרט (Nusr-et) באטילר – היה ממש מעולה. בשרים טריים ועשויים טוב.
הזמנו מקומות לשעה 20:00, הגענו לשם והתור השתרך עד לסוף הרחוב, כמעט וברחנו משם מההלם, אבל החלטנו לתת הזדמנות ולהמתין, ואכן בסופו של דבר יצא שהמתנו רק רבע שעה.
מומלץ מאוד להזמין מקומות מראש! שימו לב שהאתר שלהם לא מעודכן לפי ההנחיות של הסגירה המוקדמת של מסעדות ולכן זה מאפשר להזמין מקומות גם ל-22:00 בלילה, אבל חשוב לדעת שבשעה 22:00 פשוט יוציאו אתכם ולכן כדאי לסגור מראש מקומות לשעה 20:00 ומטה.

רובי – מסעדה מעולה, אחלה אוירה. לא היינו במועדון כי הוא היה מלא אבל היה נראה ממש נחמד. שימו לב שגם הוא נסגר ב22:00!

מתוקים טורקיים – חפיז מוסטפה אכן טעים מאוד. בנוסף, בסניף שמול איסטקלל, צמוד לחפיז יש מקום בשם פארוק שממש לא נופל ממנו. ישבנו שם פעמיים והיה ממש מעולה!

קפה אמיליה – המקום מהמם, האוכל פחות.

אטרקציות באיסטנבול:

שייט באוניה:

סגרנו לשעות הצהריים שייט באוניה, היה ממש מקסים וכיפי. ניתן להוסיף גם ארוחת בוקר כשסוגרים, אנחנו בחרנו לא לקחת ארוחת בוקר ועדיין קיבלנו תה (באו למלא לנו את הכוסות כל פעם כשהן קצת התרוקנו) ומלא נשנושים.
פגשנו גם את הבעלים של האוניה-בחור מדהים!
ניתן לסגור ישירות מולו בווטסאפ:
אילקיי +905335550076
מומלץ מאוד.

חמאם – ההיילייט של הטיול:

סגרנו חמאם בשם Cagalogu hamam.
מדהים מדהים מדהים!! מקום מצוחצח שנמצא בתוך מבנה עתיק ויפהפה. הרגשנו כמו מלכים. יצא גם שבשעה שסגרנו לא היו אנשים והיינו ממש לבד בכל החמאם (נשים וגברים מופרד). עשו בשבילנו הכל (ברמה של לקשור לנו את החלוק) פשוט נהניתי מכל שניה. יצאנו משם באופוריה.
המקום לא זול לעומת חמאמים אחרים שראיתי פה, אבל היה לי מאוד חשוב הניקיון והחוויה האותנטית וזה פשוט היה שווה כל שקל. הוספנו גם עיסוי לאחר מכן.
מומלץ מאוד! (שמה של הבחורה הספציפית שעשתה לי הוא סלין והיא פשוט מדהימה!).

קניות מוצרי עור באיסטנבול:

מוצרי עור – באזור המסגד הכחול יש חנות בשם אוסקר של בחור מקסים שקנינו ממנו מעיל עור מאוד איכותי.

קפדוקיה:

קפדוקיה הוא אזור שבו יש עיירות ואזורים מקסימים לטיולים. ההיילייט של המקום הוא הכדורים הפורחים המדהימים שיש שם.

טיסה לקפדוקיה:

סגרנו באמצעות Skyscanner טיסה פנימית מסביחה לשדה התעופה קייסרי (Kayseri). יש שדה תעופה אחד קרוב יותר לקפדוקיה אבל הטיסות אליו יוצאות מהשדה תעופה הראשי של איסטנבול ולא מסביחה.
סגרנו דרך המלון הסעה ישירות משדה התעופה לעיירה גורמה (Goreme) – שעה נסיעה.

מלון בקפדוקיה מלון ארינה (Arinna):

מלון ארינה (Arinna) מדהים! כל הבתים והמלונות שם חצובים בסלע וזה ממש מיוחד. המיקום של המלון היה מושלם, המרפסת משקיפה על כל הנוף המדהים של הכדורים הפורחים, ארוחת בוקר מצויינת והבעלים של המלון פשוט מקסים! עזר לנו לסגור הכל. סגרנו דרכו את ההסעות לשדה, טיול בכדור פורח ועוד סיור באזור שלקחנו יום לאחר מכן.
את הסיור עשינו עם מדריך מקסים בשם ג׳מיל. ניתן לסגור איתו גם ישירות (דובר אנגלית) – Cemil Demircan ממש מומלץ!
ניתן ליצור קשר עם רמאזן מנהל המלון ישירות בווטסאפ כדי לסגור הכל:
רמזאן 905069379357+

מסעדה בקפדוקיה – Pumpkin

מסעדה משפחתית. הבעלים הוא השף. האוכל פשוט מעולה ולא יקר בכלל.
לסיכום – מודה שלא ציפיתי שאני אתאהב כל כך בטורקיה, אבל הכל פשוט התעלה מעל כל הציפיות שלי.
האנשים מדהימים, האוכל טעים, הכל זול, פינוקים, טיולים – מה צריך יותר?

Gil 29 דצמבר 2022 03:41 at

פוסט יפה . חבל שלא רשמת גם מחירים של החמאם ועל איכות המלון בעיר העתיקה והאם השייט הוא פרטי או או שייט של אוניית תיירים כמו של האוריינט בלילה (שפחות התחברתי) . תודה

AlexAdmin 30 דצמבר 2022 12:18 at

שלום גיל, תודה על התגובה.נשמח מאוד אם תוכל להוסיף רשמים שלך בתגובה ומחירים. תודה