טיול משפחתי באוסטריה בפסח – התחלה בוינה עם רכב שכור

סיכום טיול משפחתי באוסטריה בהרכב של סבתא, סבא + 4 מבוגרים + 4 נכדים 2.5-5 בפסח 2024 שבת-שבת נחתנו בוינה בשעות אחרה״צ, שכרנו מכונית והופ יצאנו לדרך שבתאוריה הייתה צריכה להסתיים אחרי 3.5 שעות, מעשית עם עצירות לאוכל ולפיפי הגענו אחרי 5 שעות לפלאכו. לדירה מדהימה הזמנו דרך בוקינג Apartments Unterfischergut המיקום מעולה, נוחות באיבזור במטבח. אכלנו ארוחת בוקר בדירה בימים ששהינו בדירה 4 לילות ואת לייל הסדר כולל קריאת הגדה מצות קנידלך חרוסת הבאנו מהארץ.

למידע נוסף על הדירה לחצו כאן

טסנו הלוך וחזור עם Austrian אחלה שירות ודיוק בזמנים.

טיול משפחתי באוסטריה

ביום הראשון

אחרי שהכרנו היטב את מגרש המשחקים שמתחת לבדירה וטיילנו בשבילים מסביב כדי לראות מקרוב את העצים הלבנים ולשחק בשלג נסענו לאגם Schafberg bam עלינו להר עם קרונית, חוויה נהדרת למבוגרים ולילדים טיילנו בעיירה עצמה, הבתים בנויים על צלע ההר לגובה הכל מעץ עם שבילים צרים בין הבתים.

למחרת נסענו נקיק למרקלאם

הליכה נוחה ומאד מאד יפה ומסודרת בשבילים גשרונים, כשעה וחצי הלוך וחזור מסלול מעגלי.

ביום השלישי נסענו למוזיאון הצעצועים בזלצבורג

גן עדן לילדים הכל בנוי ומתוכנן שילדים יגעו יחקרו וישחקו מבנית טירה באבנים ועד משחקים לשיווי משקל ובניה בעץ עם ברגים, היינו שעתיים ומבחינת הילדים אפשר היה להישאר עוד ועוד.. עלות כניסה למשפחה 10 יורו!!!!

משם נסענו למכרה המלח בהלשטדט – כניסה יקרה 34 יורו למבוגר 17 יורו ליחיד. הכניסה לילדים מגיל 4 כולם מקבלים בגדים סטרילים בכניסה ויוצאים למסע עם מדריכה חייכנית שהסבירה באנגלית מעבר ללמידה על מכרות המלח היו 3 סרטים התגלשנו בשתי מגלשות, שטנו בסירה, טעמנו מלח – מאד מאד חוויתי.

ביום רביעי על הבוקר נסענו לכפר הנופש לילדים Dachsteinkönig – Familux Resort

שהיינו 2 לילות ובדיעבד בילינו 3 ימים מלאים בכפר הצ'ק אין בשעה 15 אבל ניתן להנות מכל המתקנים כולל ארוחת צהריים ביום הראשון והאחרון. כפר הנופש בנוי לפנק לפנק ולפנק את הילדים פנסיון מלא עם בופה מיוחד לילדים. הם מקבלים מתנות בכניסה יש גלידה חופשי שתייה קרה וחמה 24/7 ברזים עם קולה, שוקו בכל אזור.

בשירותים בתי שימוש מיוחדים ומפנקים לילדים ובעמדות החתלה חיתולים וכל מה שצריך לתינוקות על מנת להיותיחד שכרנו דירה עם 4 חדרי שינה ענקיים + סאונה בתוך הדירה+סלון ענק הסאונה פונה להרים המושלגים.. לא הספקנו להגיע ולהנות מכל האטרקציות לילדים. אצלנו מאד מאד אהבו את הבריכה שחלקה מחוץ לבניין עם ג'קוזי, מגלשת אבובים מכוניות קארטינג על מטבעות (ללא תשלום) מכוניות שצריך לדווש, יש גן הילדים שאפשר להשאיר שם את הילדים בהשגחה הם שיחקו שעות (נשארנו להשגחה) בילו בסאונה המשפחתית (להזכירכם עם ילדים בני 2.5-5) וטילו בלובי עם חלוקים לבנים עם גלידה ביד.

יצאנו אחרי ארוחת צהריים ונסענו 3.5 שעות למסעדת סושי בוינה אכול כפי יכולתך לחגוג את הסיום – שם המסעדה ebi07 לכולם היה מה לאכול והמחירים סבירים ביותר 25 יורו למבוגר, 15 יורו לילד. ממליצה בחם אם אתם חובבי סושי כמונו. יש המון אופציות בתפריט לצמחונים/טבעוניים וקרניבולים כמונו.

ללילה אחרון

לפני הטיסה הגענו בשעה 21 למלון ליד שדה התעופה חדר מינימלי.