חופשת קרוז במערב הים התיכון [איטליה, ספרד וצרפת] NCL נורווג'יאן

קרוז למערב הים התיכון

אנחנו מתאוששים עדיין מהחוויה המטורפת שעשינו, היינו בקרוז במערב הים התיכון של שמונה ימים באוניית Norwegian Epic של NCL שכללה יעדים באיטליה, ספרד וצרפת.
קודם כל אגיד שמי שעוד לא היה בהפלגה, אנחנו לגמרי ממליצים! הרגשנו מלכים לשבוע אחד (ויום). שירות ברמה הכי גבוהה שיש, אוכל מדהים ובשפע, הופעות, מסיבות, קזינו, ברים ומה לא… עיר על המים!

יעדים בקרוז מערב הים התיכון

שייט באיטליה

1. טיילנו כמו ימים ברומא
  2. נסענו ברכבת לצ׳יוויטבקיה ושם עלינו על אונייה
  3. נאפולי
  4. ליבורנו (פיזה)
  5. קאן (התבטל לנו בגלל מזג האוויר)
  6. פלמה דה מיורקה
  7. ברצלונה
  8. קורסיקה
  9. חזרה לרומא

נקודה חשובה: כמעט בכל היעדים היה צריך לקחת שאטל. השאטלים לא כלולים במחיר. גם השאטל מהנמל הראשון בצ׳יוויטבקיה לאונייה עולה כסף – 3 יורו אבל שווה כל יורו. זה עדיף על הליכה בחום עם המזוודות. נקודה נוספת 2: כשאתה עולה חזרה לאונייה מחכים לך עם מיץ קר ומגבת רטובה.

צ׳ק אין לקרוז

מרגע קבלת הפנים והצ׳ק אין הבנו שבחרנו באונייה הנכונה – הכל בחיוך, עם מוזיקה נעימה ובירוקרטיה קלילה ולא מעיקה! את המזוודות קיבלנו ישר לחדר (כשעה שעתיים אחרי שהגענו). אנחנו עשינו צ׳ק אין ראשונים ב-10:00 בבוקר כדי לבלות את היום על האונייה וזה היה מדהים (אגב, לקחנו 3 לילות לפני ההפלגה ברומא – כך שהספקנו לחוות עוד יעד. ממליצה. יש פירוט באינסטגרם של ההמלצות שלנו מרומא למי שרוצה batelzener.

מסעדות באוניית נורוויג'יאן NCL

נורוויג'יאן קינוחים

האונייה כללה 4 מסעדות ללא עלות נוספת – שתי מסעדות שף (עם תפריט מתחלף כל יום), מסעדה אסייתית והמבורגריה. בנוסף, על הסיפון היו פיצות, צ׳יפס, המבורגר, גלידה, אננס ועוד.. חופשי 24/7! כל המנות היו ברמה. יותר ממסעדת שף בארץ לדעתי. המנות גדולות וטעימות ואפשר לקחת מה שרוצים, כ מ ה שרוצים! ולבסוף קינוחים משוגעים!! לא יודעת אם זה ישתנה או שיש מנות שישארו אבל אם יהיה לכם בתפריט – לא לוותר על ה- Onion soup לראשונה, ה- Prime Rib לעיקרית ועל ה- Carrot cake לקינוח! מושלם מושלם מושלם. במסעדות יש קוד לבוש – נניח חבר הגיע עם ג׳ינס עם קרעים והעירו לו על זה שבפעם הבאה יגיע עם ג׳ינס חלק.

הופעות NCL

הביאו את כל הקסט של Broadway להופיע בפעם הראשונה על האונייה עם ״פריסיליה מלכת המדבר״ – הופעה מהפנטת! בנוסף, היו הופעות שירה שהקהל בוחר מה ישירו, הופעה של אמן חושים ועוד… לרגע לא היה משעמם.

מידע נוסף על האונייה Norwegian Epic של NCL

שייט באירופה

• מסיבות: כמעט כל ערב היו מסיבות עם רקדנים שמרקידים או בקונספט מסוים אז תמיד היה איך להעביר את בלילה בכיף.
  • אלכוהול: אנחנו לא לקחנו חבילה של אלכוהול אז זה היה בתוספת תשלום. בכל מקרה, יש ברים מגניבים ממש! כאילו אתה באמת בעיר ולא על אונייה.
  • חדרים: אנחנו לקחנו חדר עם מרפסת. בהחלט ממליצה לא לוותר על מרפסת. זה משנה את כל האווירה. להתעורר בבוקר לכל הכחול הזה – זה מדהים בעיניי. החדר לא ענק אבל בהחלט מספיק לזוג. הכל היה נקי ומדויק.
  • מגלשות: על הסיפון היה ממש פארק מים קטן. 2 בריכות, 4 ג׳קוזי (חם וקר), אבובים ועוד 2 מגלשות. כיף חיים לילדים (וגם לנו המבוגרים!).
  • קזינו: אנחנו לא ניצלנו את זה אבל זה היה נראה מטורף! מלא עמדות, מלא משחקים.. תענוג למי שחובב את התחום.

קרוז עם קזינו

• חדר כושר: חדר הכושר היה ע נ ק! בחיים לא ראיתי בארץ חדר כושר עם כל-כך הרבה מכשירים. מאוד מגוון ושונה ממה שאני מכירה. אתה רץ וכל הכחול לפניך.. אין מרגיע וכיף מזה.
  • ספא: אנחנו לא השתמשנו אבל היה גם את זה. המחירים לא היו זולים.
  • WiFi: לא לקחנו חבילה עם אינטרנט, אבל יש אפשרות להוסיף כסף עבור זה. אישית רצינו להתנתק ולקחנו חבילה ליעדים באירופה וכך שירדנו מהאונייה היה לנו אינטרנט.
  • טיפ: בסוף לקחו מאיתנו 224$ לזוג (16 דולר לאדם לחדר ליום) על השירות הכולל באונייה ואני יכולה להגיד שזה היה שווה כל שקל. אתה לוקח גם ככה כמה מנות שאתה רוצה ומשרתים אותך במסעדות, מנקים לך את החדר ותמיד בחיוך ובבוקר טוב. הסכום שהם לוקחים בסוף בהחלט הגיוני.
  • תחושה בים: אישית אני וחבריי לא הגשנו בכלל את התזוזות. קניתי מראש כדורים מיוחדים והחבילה נשארה סגורה כפי שהיא.

סיכום

קרוז למערב אירופה

מקווה שכיסיתי הכל. לעוד המלצות, תמונות, סרטונים בכיף – מוזמנים לעקוב באינסטגרם batelzener (וגם המלצות בכל היעדים שהיינו, מסעדות בארץ ועוד כיף) חג שמח ושנה טובה לכולם!