וינה בחורף – סיכום חופשה קצרה עם חברות

טיסה עם לאודה הייתה בסדר גמור, עמדו בזמנים ולא בדקו בכלל את הגדלים של הטרולי ותיקי הגב.

הגעה לשדה ובחזרה התבצעה בשעות הלילה ולכן נאלצנו לקחת מונית.

השתמשנו באפליקצית Bolt. המחיר הוא 28 יורו.

לצערי גם בהלוך וגם בחזור היו לנו חוויות לא נעימות עם הנהגים ולכן קשה לי להמליץ למרות המחיר האטרקטיבי.

שאר הזמן השתמשנו במטרו והיה ממש קל ונוח להתמצא ולהגיע לכל המקומות שרצינו.

מחיר כרטיס בודד 2.4 יורו, אם עושים יותר מ-3 נסיעות ביום שווה לקנות כרטיס יומי ב-8 יורו.

אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו ״עזרה ראשונה לטיול המושלם בעולם״ בקבוצה תוכלו לשאול שאלות לפני ובמהלך תכנון הטיול לוינה. בנוסף לשתף את החוויות שלכם מהטיול ואף למצוא שותפים לדרך

מלון מומלץ בוינה

מלון לאונרדו, נמצא ממש ליד רחוב מריה הילף (רחוב הקניות) וגם ליד תחנת רכבת ומטרו שנקראת Westbahnhof.

המיקום היה פשוט מושלם כי יש בסביבה כל מה שצריך: מסעדות, בתי קפה, סופרים, פאבים, חנויות ותחבורה ציבורית (שני קווי מטרו ועוד כמה קווי טראם).

הארוחת בוקר הייתה עשירה ומגוונת מאד ומתאימה לטעם הישראלי (זה לא מפתיע כי המלון הוא של רשת פתאל הישראלית).

החדרים טיפה קטנים אבל מאד פונקציונאליים ונקיים. ממליצה בחום.

למידע נוסף והזמנת חדר במלון לחצו כאן

מהלך הטיול:

ביום הראשון עשינו סיור "חינמי" (מבוסס טיפים) עם Welcome tour Vienna, הסיור יוצא בכל יום בשעה 10:30 מהכיכר שליד מוזאון אלברטינה ונמשך כשעתיים, היה נחמד בסך הכל ועזר לנו להתמצא בימים הבאים.

רכשנו כרטיס משולב ל-3 מוזאונים שנקרא כרטיס סיסי, במחיר של 34 של יורו מקבלים כרטיסים למוזאונים:

• ארמון שנבורן-הסיור הגדול שבו נכנסים ל-40 חדרים בארמון
  • מוזאון סיסי בארמון הופבורג
  • תערוכת הרהיטים האימפריאלית.

במהלך היום הראשון של הטיול ביקרנו במוזאון סיסי שכלל גם הצצה לחדרי ארמון הופבורג ועוד תערוכה של כלים מהארמון. אכלנו ארוחת ערב במסעדת Vapiano, אני מכירה את הרשת הזאת מהביקור שלי בברלין וגם כאן היא לא אכזבה.

את היום השני התחלנו במוזיאון הרהיטים האימפריאליים שנמצא במרחק הליכה מהמלון שלנו. אני הופתעתי מאוד מכמה שהוא גדול ויפה, בילינו שם כ-3 שעות. המשכנו לאוכל וקניות ברחוב מריה הילף וממש הופתענו לטובה מהמחירים (ככה זה שמגיעים בעונת הסיילים). בערב יצאנו לפאב הקנגורו, שממש קרוב למלון, יש להם תפריט בירות עשיר מאד.

את היום השלישי של הטיול (שהוא יום ראשון בשבוע-ולכן כל החנויות סגורות) התחלנו בארמון שנבורן, עשינו את ה-Grand tour ולאחר מכן הסתובבנו קצת בגני הארמון.

לצערינו היה די קר ולכן היה קשה להיות בחוץ יותר מדי זמן. במהלך הביקור נכנסו לחדר שמעוצב כמו החדרים בארמון ומיועד לצילומים.

יש להם תחפושות יפות מהתקופה ואפשר להצטלם עם התחפושות. הם מציעים כמה אופציות לתמחור הצילומים. אנחנו בחרנו באופציה הזולה שהיא להצטלם בחדר עם התחפושות באמצעות הטלפונים שלנו, המחיר הוא 50 יורו ל-4 אנשים ונתנו לנו 15 דקות להצטלם בחדר.

לדעתי זאת אחלה מזכרת וחוויה כייפית כשנוסעים עם חברות (לדעתי גם יכול להתאים למי שמגיע עם ילדים) והשרות שקיבלנו מהבנות שעובדות במקום היה מושלם.

בערב נסענו להירגע ב-Therme wien, יש תחנת מטרו שעוצרת ממש בכניסה לשם שזה מאד נוח. המחיר הוא 20 יורו ל-3 שעות, לנו זה הספיק.

יש שם כל מיני סוגי בריכות מחוממות, הסאונות בתשלום נוסף (לא ניסינו) אני אהבתי במיוחד את הבריכה שאפשר לצאת ממנה החוצה מבלי לצאת מהמים.

ביום האחרון הוחלט להתפצל, שתי החברות הלכו למוזאון אלברטינה (וחזרו די מאוכזבות למען האמת) ואני ועוד חברה תכננו לראות את הספריה הלאומית אבל לצערי לא בדקתי את ימי הפתיחה והתברר שבימי שני הספריה סגורה.

בערב הלכנו לקונצרט בארמון שנבורן, את הכרטיסים קנינו יום קודם לכן במהלך הביקור שלנו בארמון. שימו לב שבאתר האינטרנט מוכרים את הכרטיסים ב-44 יורו אבל בפועל קנינו אותם ממוכר הכרטיסים שעמד בארמון ב-27 יורו (ככל שאתה יותר מהסס בקניית הכרטיסים המחיר יורד).

לגביי המופע עצמו הוא נחמד ומשלב אופרה, נגינה וריקודים – אני אהבתי בעיקר את החלק של הריקודים.

לסיכום:

היה לנו טיול זורם, כייפי ולא מאד עמוס, יש עוד הרבה מה לעשות בוינה לפי מה שקראתי אז יש מצב טוב שאחזור בעתיד לביקור נוסף.