חופשת בטן גב באי קרפטוס יוון – 4 בנות 4 ימים מושלמים

סיכום חופשת 4 בנות, 3 לילות בחודש יולי בקרפטוס יוון.

כללי:

היעד הבא שלכם לחופשת בטן גב, רחוק מהילדים, רחוק מהישראלי המצוי ובקיצור גן עדן במרחק שעת טיסה מישראל.

קרפטוס הוא אי ביוון, די חדש בתחום התיירות, מגיעים אליו בעיקר טיולי בנות וזוגות, המון אירופאים ואוסטרלים וממש מעט ישראלים (2 טיסות נכנסות ויוצאות בשבוע!) לא תמצאו בו קזינו, אטרקציות אקסטרים, פארקי מים ומלונות הכל כלול, וטוב שכך!! כמו שהמדריך אמר לנו ״הם עוד לא החליטו מה הם רוצים להיות כשיהיו גדולים״, ניתן לראות זאת שהתיירות שם רק בשלהי התפתחותה, מעט מלונות ואטרקציות בודדות.

קרפטוס עונה מומלצת

העונה החזקה שלהם בין יוני לספטמבר, איתנו הייתה מישהי שאמרה שהייתה לפני שבועיים בסוף יוני והיה קר מידי בשביל להיכנס למים! אז קחו בחשבון טיול מאמצע יולי והלאה יותר יצליח.

האי נקרא גם אי הרוחות ובאמת ביום השלישי הרגשנו את זה שהיו רוחות כל כך חזקות שכמעט ועפנו, השמים כחולים, חם ועדיין הרוחות קצת לא נעימות, מזל שזה השפיע עלינו רק בחצי יום וגם בו התפנקנו במסאג׳ בספא המלון אז פחות הרגשנו את זה.

החבילה שסגרנו:

אנחנו סגרנו דיל עם חברת תיירות, בדיעבד היה ניתן למצוא בהרבה יותר זול, אבל למדנו לפעם הבאה.

ל- 3 לילות עם א.בוקר, העברות מהשדה ולשדה וטיסות עלה לנו 2600₪, חדר עוף נוף מלא לים (כן זה טיפה מייקר את המחיר אבל שווה כל שקל!! תראו בתמונות.

בית מלון אלימונדה מארה קרפטוס

מלון מומלץ קרפטוס:

בית מלון אלימונדה מארה (Alimounda Mare) – מלון 5 כוכבים, לדעתי הכי גדול באי, עם בריכת אינפניטי וחוף פרטי.

יש במלון חנות מזכרות עם מחירים מאוד נוחים לשתייה, צירפתי תמונה לדוגמא, בר על הבריכה שניתן להזמין בו קוקטיילים, ארטיקים, פירות טריים וכו, העלויות סבירות לחלוטין ועם שירות עד אליך לכסא, מסעדה שבה אוכלים ארוחת בוקר אירופאית מגוונת (שימו לב שהעמדות אומלטים, בייקון, פנקייקים בחוץ!!! אנחנו פספסנו ביום הראשון), יש במסעדה ארוחות צהריים וערב בבופה או בהזמנה אישית, שוב מחירים הוגנים למדיי.

למידע נוסף על המלון לחצו כאן

טיסה לקרפטוס

כפי שכתבתי יש רק 2 טיסות בשבוע, אחת ברביעי והשניה בשבת, מטוס נכנס מוריד נוסעים, מעלה חדשים וחוזר לישראל.

שדה קטנצ׳יק ומעפאן ממש! בלי מזגן (ממליצה להצטייד במניפה), פקיד אחד בכל עמדה והכל כמו שאומרים סיגה סיגה. למרות כל זאת ולמרות שאלו טיסות צ׳ארטרים לא היו לנו עיכובים בכלל!!

הגענו ביום רביעי ב- 10:30 (טיסה של שעה וקצת) והרווחנו את היום, החזור היה ב- 12:30 אז הספקנו לאכול ארוחת בוקר ולהתארגן ולנסוע.

לכמה זמן כדאי לטוס לקרפטוס?

לטעמי 3 ימים ממצים לגמרי באי, יש כאלה שמגיעים גם לשבוע מרביעי-רביעי אבל באמת שאין יותר מידי מה לעשות שם אז זה רק אם ממש ממש בא לכם בטן גב של מלא מנוחה.

אנחנו היינו במלון המרוחק ביותר מהעיר ועדיין ניתן לעשות את כל הטיילת בהליכה עד סופה בחצי שעה.

יש חנויות מזכרות, קצת בגדים וייצור מקומי, גלידות, סופרים והמון המון מסעדות!

מודה שבתחום הזה הם לא חזקים בכלל…

מסעדות בקרפטוס

• ביום הראשון: אכלנו צהריים בבופה במלון, היה ממש אחלה ובמחיר הוגן של 10 אירו.
    בערב אכלנו במסעדת Sofia’s place אחרי שקיבלנו שלל המלצות ודי התאכזבנו.. הזמנו קצת פירות ים, קצת אוכל מקומי ושום דבר לא היה להיט.
  • בערב השני: אכלנו בטברנה פלאגוס שמשום מה ממליצים עליה ממש, הייתה מוזיקה חיה ונחמדה והאוכל שוב היה סביר.
  • ביום השלישי אכלנו צהריים במלון ובערב במסעדת אקרופליס, היא הייתה הכי יקרה מכולן אבל ללא ספק הכי הכי טעימה!
    נהנו ממש מכל מנה ואני ממליצה במיוחד על הדג שנאפה במלח, פשוט וואו!

אטרקציות בקרפטוס

מבחינת אטרקציות עשינו רק אחת, טיול יום בסירה Sofia my love, המרכז התיירותי של אופק באי, פגש אותנו בשדה וחילק לנו פלייארים עם אופציות לכמה אטרקציות באי, בינהן טיול עם בטרקטרונים, טיול לכפר האולימפוס עם אוטובוס צמוד וטיול בסירה שאנחנו לקחנו, 35 אירו, איסוף באוטובוס מהמלון בתשע, נסיעה לנמל והפלגה עד 16:00, כולל ארוחת צהריים באחד החופים.

היה פשוט מדהים!!!!!! אי אפשר לפספס את זה, לגמרי החלק הכי טוב בטיול, לקחו אותנו לחופים יפייפים עם מים צלולים בצבעי כחול מהממים, באחד המקומות הספינה עגנה וקפצנו לים ולאחר מכן עצרנו בעוד שני חופים כאשר באחד מהם גם אכלנו צהריים.

אנשי הצוות של הספינה בישלו אורז ברוטב עגבניות, שיפוד סופלקי, סלט וחתיכת לחם, וכל זה הוגש לנו בפינת טבע קסומה, מעין טברנה שקברניט האונייה בנה לו באחד החופים, אני לא יודעת אם זה הרעב שנבנה מהשהייה במים אבל היה טעים בטירוף.

ממליצה להצטייד לטיול ובכלל לחופים בנעליים ים סגורות או סנדלים שכן יש אבנים בחופים והן כואבות ובנוסף במשקפת ושנורקל.

אמא שלי קנתה נעלי ים סגורות בעיר שם ב-8 אירו, אם אין לכם בבית ממליצה לקנות שם.

מצרפת לכם את התמונות מהחופים בהם ביקרנו, זה אולי נראה כמו תאילנד אבל תאמינו לי שזה הרבה יותר טוב.

אטרקציות באי קרפאטוס

אל תצפו למזגנים חזקים, גם במלון הוא נעים אבל לא בעוצמה כמו שאנחנו רגילים בארץ ומסעדות ובחנויות הוא פשוט לא קיים, אל תצפו לקניות מסעירות, אל תצפו לשיא הקולינרייה ותעשו לעצמכם טובה תשאירו את הילדים בבית! זה לא יעד שמתאים לילדים, היו משפחות בודדות עם ילד או 2 וגם הם היו אירופאיים שקטים ורגועים.

יש מועדון ריקודים אחד או 2, המון טברנות ובעיקר מסעדות מקומיות ועממיות. בטיילת יש גלידה תאילנדית ממולצת מאוד!

לסיכום

וזהו מקווה שלא פספסתי כלום, היה מדהים ואני בהחלט אחזור לשם!