טיסה בחמישה יורו לפאפוס הייתם מאמינים?

טסתי ב-5 יורו ושרדתי לספר את זה! כן גם אני כמו רוב תושבי ישראל רואה וקורא כבר המון זמן על טיסות ב-5 יורו לכיוון, וכן גם אני זלזלתי כמו כמעט כולם והנחתי הנחות שגויות כמו: ״בטח חברה תעופה זבל״ או ״מה יש לעשות בפאפוס בחורף״, ועוד ועוד. היה לי חבר קרוב ששנים היה אומר לי בכסף שאתה מבזבז לאילת אתה יכול לטוס פעמיים לחול. אז עכשיו קצת נתקן את הכותרת בהמשך לכותרת שלי, טסתי ב- 5 יורו וזה החוויות שלי מהטיול.

• יעד – פאפוס
  • תאריכים – 31.1 עד 2.2 – שישי עד ראשון.
  • חברת תעופה – רנייאר שעות הטיסה: הלוך – 8 בבוקר הגעה 9 בבוקר. חזור – 6 בערב הגעה 7 בערב.
  • סה״כ: שתי לילות שלושה ימים.

נשמח אם תצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק – לחצו כאן להצטרפות

עלוית:

• טיסות – הלוך 5 יורו לאדם (טסנו אני ואשתי).
  • תוספות – הוספתי פריורטי ב-6 יורו לי ולאשתי שזה אומר טרולי עד 10 קילו לכל אחד וכניסה לפני כולם למטוס.
  • בחירת מקום – לא שילמתי, מישהו זרק לי לא מזמן 40 דקות טיסה מבחינתי לעמוד כל הטיסה כמו באוטובוס. בכל מקרה ישבנו ביחד בטיסה הלוך ובחזור.
  • מלון – Louis ivi mare מלון חדש 5 כוכבים שנפתח במאי האחרון. המחיר – 690 שקל דרך בוקינג.

למידע נוסף והזמנת חדר במלון לואיס יבי מארה לחצו כאן

סה״כ טיסות ומלון – 810 שקלים לזוג. חשוב לציין שיכולתי לסגור מלונות לא פחות טובים ב-100 עד 300 שקל פחות אבל אמרתי נתפנק 🙂

אז איך עברה הטיסה:

שמעתי המון דברים על חברת ראיינאייר באמת שמעתי וקראתי הכל.
אבל אין חכם כבעל ניסיון ואני חייב לציין שירות נפלא דיילים ודיילות שירותיים מאוד, עכב שיפוץ של טרמינל 1 טסנו מטרמינל 3, הכל תיקתק עמדו בזמנים בלי איחור של דקה.
40 דקות טיסה כמו שעון שוויצרי אין לי מילה אחת רעה להגיד על החברה באמת רמה גבוה. חייב לציין ששמעתי וקראתי בפייסבוק כמה הם קשים ועושים בעיות ולא נותנים לאנשים להיכנס כי איחרו. אני לא שופט אף אדם אבל אני עמדתי בזמנים שלהם ולא שיחקתי משחקים.
אמרו להגיע 3 שעות לפני הגעתי, אמרו להגיע 40 דקות לשרוול, הגעתי ולא עשיתי בעיות ולא שיחקתי משחקים. אז לגבי הטיסות מבחינתי ציון 10 מושלם.

מלון:

לקחנו מלון באמת ברמה גבוהה (Louis ivi mare) איך שהגענו למלון (20 דקות מהשדה) קיבלה אותנו נציגת קבלה בחיוך רחב ממש מהכניסה וזרקה מילים בעברית מה שנתן לנו להרגיש טוב.
ב- 10 דקות קיבלנו את החדר (בשעה 10 בבוקר) + שידרוג סתם כי בא לה + קופנים של 15 אחוז הנחה לשתי מסעדות בקיצור פצצה.
במלון יש ספא + בריכה מקורה ומחוממת ( למי שאומר אין בריכה ) + סאונה.
המסז'ים כמובן בכסף – קצת יקר אבל הגדלתי ראש ושלחתי מייל לספא לפני וקיבלתי 20 אחוז הנחה.
שאר המתקנים בחינם לאורחי המלון.
ציון שלי 9 ורק בגלל שהמסאז' קצת יקר.

למידע נוסף והזמנת חדר במלון לואיס יבי מארה לחצו כאן

אז מה יש לעשות בפאפוס:

כמו שאתם מבינים סה"כ באנו לשלושה ימים די מלאים אז תכננתי את זה ביום הראשון קניות ביום השני נטייל בפאפוס ברמה הכי טובה שאפשר וביום השלישי ננוח.
היום ראשון – קניות קניות ועוד קניות – לא חסר מקומות בפאפוס לקניות אני התמקדתי בקניון. כל החנויות באמת סבבה כל המותגים הכי טובים שאפשר אבל גולת הכותרת הג'מבו המטורף. מדובר על 3 קומות של מקס טוק כפול 5 בגודל ובכמות הדברים ובאמת באמת זול עד כמה זול עד למצב שהוספתי מזוודה לבטן המטוס. בגדול באמת שווה כל רגע להגיע לשם. הגענו לקניון בשעה 13:00 ויצאנו משם ב-8 בערב. מבחינת אוכל יש הרבה מסעדות כגון, פריידס, פיצה האט, טאקו בייל, בורגר קינג ועוד ועוד.
היום השני – הייתה לי התלבטות האם להשכיר רכב ולתכנן טיול או לקחת טיול מאורגן ליום. אחרי שקראתי המון הבנתי שעדיף לי לסגור טיול מול אלונה פאפוס המהממת. עשינו טיול למפלים, לשלג ולכפרים המטורפים.
חשוב לציין לנד רובר בא לאסוף אותנו מהמלון בשעה 8 וחצי בבוקר עם מדריך קפריסאי מדהים שהעביר טיול מטורף (השם שלו ג'ורג) ולבקש רק אותו.
הטיול כלל אוכל והסתיים בשעה 16:30.

עוד קצת על הטיול:

1. נסיעה מהמלון לכיוון הדאם של פאפוס.
2. משם למסעדה ביתית שמכינים קפה מיוחד וקפריסאי,מי שלא רוצה קפה אז כל שתייה שרק רוצים בחינם.
3. אחרי השתייה למפל מדהים ביופיו שרק ג'יפ ונהג מבין יכולים להגיע אילו
4. משם לכפרים מדהימים ולמקום מקסים שמכין לוקום ביתי מטורףףףףף.
5. משם להרים לטרודוס לשלג.
6. אחרי זה לאכול צהריים בכפר מטורף.
7. לאחר מכן לסלע אפרודיטה.
8. וחזרה למלון.
פשוט מדהים ושווה כל שקל. חזרנו למלון קצת נחנו ויצאנו לטייל בטיילת היפה של פאפוס.

היום השלישי – לנוח לנוח ושוב לנוח, בריכה ואוכל במסעדות של המלון ושוב לנוח וקצת מסאז'.
ב-3 מונית לכיוון השדה (פיקס פרייס 27 יורו) והביתה.

לסיכום:

אז בהמשך למה שרשמתי בכותרת, טסתי ב5 יורו והיה מדהיםםםם ושווה כל שקל. רק עוד ציון קטן, אני ואשתי כל שנה בתקופה הזאת נוסעים לצימר בצפון עולה לנו 750 שקל ללילה 1500 ליומיים לא כולל דלק אוכל וכו..
סה״כ מלון טיסות + טיול עלה לי 1500 שקל.
לא כולל קניות. אז מקווה שקצת עזרתי למי שחשש ובהצלחה לכולנו.