טיול חוצה אירופה (גרמניה/אוסטריה/איטליה) עם רכב יוקרה מדגם פורשה

טיול פורש חוצה אירופה בגרמניהאוסטריהאיטליה.

סה״כ עלה לנו כ-3700 יורו לזוג כולל הכל. כמובן שאפשר להוזיל או לייקר את הטיול בהתאם לתקציב.

אגם דוביאקו (Toblacher See) איטליה

פירוט עלויות הטיול באירופה עם רכב פורשה:

הרכב – כ-1600 יורו ( בסיס עלה כ-1150. הוספתי 300 יורו על תוספת של 300 ק"מ ועוד 150 יורו להקטנת ההשתתפות העצמית).

מלונות – 300 יורו בממוצע ללילה. חצי פנסיון.

דלק – כ- 150 יורו.

טיסות – כ- 530 יורו.

סה"כ נסענו 1050 ק"מ ב- 5 ימים.

חשוב! כדי לנסוע בכבישי אוסטריה יש לרכוש מדבקה ולהדביק בשמשה הקידמית. עלות 9.5 יורו ל-10 ימים.

תקציר למי שרוצה קצר ולעניין:

הטיול היה בהפתעה ליום הולדת 50 של בעלי, 5 ימים מלאים סוף אוקטובר תחילת נובמבר. למרות החששות מזג האויר היה מצוין! קר אך ללא גשם.

טיסות – אל על הלוך חזור למינכן.

טיול פורשה באירופה

השכרת פורשה בגרמניה:

חברת Carvia דרך סוכנות Lurento. מבחר רכבים ענק, מחיר הוגן, יחס ושירות נפלא.

מלונות – כל לילה ביעד חדש. מלונות ספא ברמה גבוהה. חלק הזמנתי דרך בוקינג וחלק ישירות מהמלון. תלוי מי נתן מחיר/תנאי ביטול טובים יותר.

אתרים – גרמניה: מינכן, גרמיש פרטנקריכן, Eibsee.

אוסטריה: Pertisau, Achensee, אודנס, קפרון, זיגמונד טון, כביש 108 עד לינץ, Oetz, אגם פיבורג, Kuhtai והסכר שלידו, מפלי שטוייבן, אינסברוק.

איטליה: סן קנדידו, טובלאך, Lago di dobbiaco, Lago misurina, קורטינה ד'אמפרזו.

טיפים:

• בכל המלונות למעט אינסברוק הזמנתי חצי פנסיון. זו הייתה החלטה נכונה כי בערב בעיירות הכל סגור.
  • פורשה – בדקתי כמה אפשרויות להשכרה (מוזיאון פורש בשטוטגרט/ אויס/ Turo) עד שהגעתי ל-Lurento. תבדקו, תשוו מחירים, השתתפות עצמית, הגבלת ק"מ, מדינות שבהן מותר לעבור עם הרכב (באויס לדוגמה לא ניתן לעבור באיטליה) ודרך קבלת הרכב (בלורנטו נהג יביא את הרכב לאן שתרצו בכל יעד).
  • איטליה – לשים לב לאזורים משולטים ב-ZTL. כניסה אליהם גוררת קנס.
  • תכננו לסיים את היום לפני החשיכה. קשה לנהוג בכבישים החשוכים והמפותלים.
  • יום ראשון כל החנויות סגורות. תיכננו לטייל במינכן. בדיעבד רצוי ביום זה לתכנן לשהות במרחצאות כמו טרמה ארדינג ליד השדה.
  • תא המטען של הפורש מכיל 2 טרולי ולא יותר. אפשר לדחוס עוד תיק בכיסא האחורי אבל זה מסורבל. תערכו מראש עם האריזה.

ועכשיו למסלול המפורט:

יום 1: נחיתה במינכן, קבלת הרכב ביציאה מהטרמינל, תדרוך ונסיעה לאוסטריה.

הגענו לעיירה פרטיסאו Pertisau ואגם אכן (Achen Lake). ויתרנו על הרכבל כי היה מעונן ממש ואחרי טיול קצר באגם נסענו לעיירה אודרנס שם היה המלון הראשון שלנו.

מלון באודרנס (Sportresidenz Zillertal – 4 Sterne Superior)

מלון מדהים, משפחתי ונוף מטריף.

מי שנוסע עד אמצע אוקטובר יכול לשלב את סכר צילרטל והכביש היורד אליו מ-מאיירהופן. בתאריכים שלנו כבר היה סגור.

ישנו במלון Sportresidenz המומלץ

יום 2: קפרון, זיגמונד טון, קלמסי, בגלל השלג הכבד שירד בגרוסגלוקנר החלטנו לנסוע על כביש 108 ללינץ ומשם לסן קנדידו איטליה.

גם כן כביש אגרה, יפה לא פחות.

לינה במלון מקסים Hotel Leitlhof – Dolomiten בכניסה לעיירה Leitlhof-dolomiten.

להזמנת חדר במלון ולמידע נוסף לחצו כאן

טיול אופניים בדולומיטים, אגם דוביאקו

יום 3: השכרנו אופניים במלון ורכבנו עד לאגם דוביאקו (Lago di dobbiaco). מסלול אופניים משולט ומקסים של 8 ק"מ בתוך שדות ועיירות.

חזרנו למלון, ונסענו לכיוון קורטינה ד'אמפרזו (עיירה מקסימה בדולומיטים).

משם המשכנו דרך אגם מיזורינה (Lake Misurina) לכיוון מעבר ברנר (Brennerpass). בדרך עוברים ככ הרבה אגמים ונופים משגעים של הדולומיטים שחייבים לעצור והדרך מתארכת.

כשהגענו למעבר ברנר עצרנו באאוטלט שם. אם לא חייבים, מיותר.

משם המשכנו למלון הבא בעיר אינסברוק (Innsbruck).

מלון בלב העיר העתיקה. למלון יש הסדר עם חניון צמוד אחרת זה בלגאן שלם.

שם בית המלון – Stage 12 – למידע נוסף על המלון סטייג' 12 והזמנת חדר לחצו כאן >>>

יום 4: טיול בעיר אינסברוק וביעדי החובה בעיר.

משם נסענו לעמק Oetz. ידעתי שאני רוצה לראות סכר. כיוון שסכר קפרון וצילרטל סגורים מצאתי סכר מפתיע בסמוך לעיירה kuhtai. לא רק שראינו סכר אלא נסענו בדרך חלומית ומעבר הרים מדהים לשם.

משם ביקרנו בעיירה Oetz וב- Piburgersee, המשכנו למפלי שטוייבן ומשם לכיוון הגבול עם גרמניה למלון על שפת Eibsee.

נקרא Eibsee hotel. אפשר להוסיף את אקווה דום ולישון באזור או במרחצאות ורק למחרת לחזור לגרמניה.

יום 5:טיול בסביבת המלון אגם איבסי (Eibsee).

למידע נוסף והזמנת חדר במלון אייבסי לחצו כאן

אגם אייבזה (Eibsee) גרמניה
אגם אייבזה גרמניה

הר צוגשפיצה (Mountain Zugspitze) ממש משקיף על המלון. נוף משגע.

משם לטיול בעיירה גגרמיש-פרטנקירכן (Garmisch Partenkirchen). רחוב לודוייג מקסים מקסים.

משם למינכן, הגנים האנגלים והעיר העתיקה ומשם לשדה חזרה הביתה.

שתפו את העמוד

איליי 11 מרץ 2023 14:44 at

היי אני מאוד מעוניין לעשות את הטיול בדיוק כמו שתכננתם יש לי רק כמה שאלות אם אפשר בבקשה לחזור אליי למייל אני אשמח❤️