טיול משפחתי בחו"ל

טיול משפחתי הוא טיול שלרוב הכי קשה לתכנן שכן צריך להתחשב בהרבה מאוד גורמים. אם זה שלא יהיה משעמם לילדים, שלא יהיה משעמם להורים, לנסות להתאים שיהיה מעניין לכל הגילאים והכי חשוב שהיעד יהיה מרתק!

סופ״ש בדהב סיני – הרבה בטן גב ושנורקלים ביעד חלומי

סיפור דרך מאת: טלי ברק

נסענו לסופ״ש בבטן גב בדהב סיני וחזרנו עם המלצות. בכתבה אפרט על המלון, אוכל, נהגי מוניות, טיפים חשובים ועוד..

טיול בזנזיבר בקורונה – ינואר 2021

סיפור דרך מאת: בן היקרי

אחרי לבטים החלטתי לטוס לזנזיבר בתקופת הקורונה למרות הבידוד בחזור והיה חלומי! בכתבה אפרט יותר למה גם אתם חייבים לטוס לשם.

12 המלצות לטיול כולל מסלול, אטרקציות מלון, חופים וקזינו בסיישל

סיפור דרך מאת: דנה צור

חזרנו מטיול בסיישל ועכשיו הגיע הזמן לספר לכם למה גם אתם מוכרחים לבקר ביעד מופלא זה. בכתבה אפרט על מסלול, מלון, שייט, קזינו ועוד..

סלוניקי – טיול של 6 ימים קסומים ביעד מופלא בזמן הקרונה

סיפור דרך מאת: לירז אמיגה דנה

טיול בסלוניקי בתקופת הקורונה היה מאתגר אבל בלתי נשכח וחלומי! בכתבה אפרט על המלון, השכרת רכב, מסלול, קניות ואיפה מומלץ לאכול.

טיול משפחתי בדובאי – למרות הבידוד בחזרה אנחנו כבר מתכננים את הטיול הבא

סיפור דרך מאת: נועה גולן

למרות שחזרנו לבידוד היה שווה את זה ובגדול ואנחנו כבר מתכננים את הטיול הבא בפסח! בכתבה אפרט על המלון, אטרקציות ומסעדות מומלצות.

אטרקציות בדובאי – סיכום חופשה משפחתית כולל פירוט מחירים, ומידע על הקורונה

סיפור דרך מאת: הילה אוסובסקי

חזרנו מטיול משפחתי בדובאי והגיע זמן הסיכום והתמונות! בכתבה אפרט על 3 מלונות, אטרקציות בדובאי, שייט, אוטובוס תיירים ומסעדות בהן אכלנו.

טיול באריזונה ארה״ב – חופשה משפחתית של 10 ימים בחג ההודיה בקורונה

סיפור דרך מאת: הדס ברגר אגרי

החלטנו לנסוע לטיול באריזונה ארה״ב בחג ההודיה (Thanksgiven), הטיול התחלק בין פיניקס לסודונה וכלל פארקים, טבע ואוכל מצויין.

האיים המלדיביים בתקופת קורונה – טיול של 8 ימים ביעד חלומי כולל המלצות ומסלול

סיפור דרך מאת: אינה נתנזון חננייב

טסנו לאיים המלדיביים בתקופת הקורונה וזה היה טיול חלומי! בכתבה אפרט למה גם אתם חייבים לפחות פעם בחיים להגיע ליעד מופלא זה.

טיול משפחתי באיסטנבול – 6 ימים של חוויות בלתי נשכחות

סיפור דרך מאת: עדן צוקרן

טסנו לטיול משפחתי באיסטנבול (אני ואמא היקרה) וחזרנו עם אינספור חוויות עליהן אספר בכתבה! הכתבה תסגור לכם את כל הפינות.

טיסות לסיישל – כל מה שצריך לדעת על חופשה של שבוע בחודש דצמבר 2020

סיפור דרך מאת: קרן נפתלי

אם אתם מתככנים טיול של שבוע עם הילדים לסיישל בחודש דצמבר הכתבה הזאת תעזור לכם עם מידע ואטרקציות.