שלושה שבועות בתאילנד עם ילדים: קוסמוי, קופנגן ובנגקוק

תאילנד עם שני ילדים (7 ו- 3.5) בחודש ספטמבר סה"כ 19 ימים.

טיסות: אירופלוט ובנגקוק איירווייז, בהלוך קונקשן של שעתיים בחזור היו 10 שעות המתנה.

טיסה לתאילנד עם בנגקוק איירווייז דרך מוסקבה עם ילדים

לאור התיאורים של האוכל בקבוצות השונות, לקחנו אוכל כשר, זה היה פשוט מגעיל – מקבלים מנה מחוממת וקופסא סגורה עם כל מיני שימורים שאף אחד לא רוצה לפתוח ולחם יבש, אבל גם השאר לא היה נראה להיט, כמובן הבאתי נשנושים מהבית וזה היה בסדר.

לפני המראה מחלקים לכל ילד תיק עם משחקים לגיל שלו, ב 3/4 טיסות היו מסכים לכל כיסא, סרטים לילדים ומשחקי וידאו, הצוות היה נחמד ואדיב.

בהלוך היה עיכוב של שעה בנתבג, העבירו במוסקבה גייט ולא היינו צריכים ללכת כמעט אז היה מעולה, המזוודות הגיעו ישר לקוסמוי.

בחזור היה עיכוב של שעה, ולצערי הסוכנת סגרה לנו קונקשן של עשר שעות, לא שמתי לב בזמן הסגירה, היינו צריכים לצאת מהשדה והיציאה הייתה סיוט, מאות אנשים ואולי 5 פקידים.

מלון נובוטל בנגקוק (Novotel Bangkok Suvarnabhumi Airport), הנמצא במרחק של 10 דקות הליכה בלבד משדה התעופה הבינלאומי בנגקוק סוברנבומי

לקחנו בית מלון כ-10 דקות הליכה משדה התעופה סוברנבומי בבנגקוק – בית מלון נובוטל בנגקוק (Novotel) מקלחת, שינה והמשכנו לארץ.

בטיסות המשך לקוסמוי האוכל הכשר זה פירות ובקבוק מים קטן.

בבנגקוק ישר טסנו לקוסמוי והיה ממש בסדר, חיכו נציגים בשדה בבנגקוק והפנו אותנו לגייט הנכון.

שלושה שבועות בתאילנד עם ילדים

פעם שניה שלנו בתאילנד, פעם ראשונה עם ילדים, התאילנדים כל כך נחמדים, שירותיים, הגיעו בזמן, והכל היה ממש בסדר איתם לאורך כל הדרך. הקפדנו תמיד לתת טיפ על כל דבר, זה באמת גרושים ושווה להם הרבה.

קצת יותר משבוע באזור קוסמוי: מלון ומה לעשות באזור

מלון 5 כוכבים בחוף בופוט

רצינו מלון באזור חוף בופוט, וסגרנו את רזורט מלון סלס ביץ'-פרונט Celes BeachFront Resort – Koh Samui) – מלון ברמה ממש גבוה, ממוקם על החוף, בלי כבישים לעבור.

סגרתי ישירות מול המלון חדר Junior pool suite.

לילדים זה היה מעולה, בריכה פרטית וגם בריכה של המלון.

מידע נוסף והזמנת חדר בבית מלון בחוף בופוט לחצו כאן >>>

מסביב למלון הרבה מסעדות תאילנדיות טובות, פיצה, מכבסה במחיר זול, סופר 7/11.

שירות מעולה במלון, ממש רמה גבוהה. למי שמתאים באזור הזה זו אופציה מדהימה, איכותית ושקטה.

שימו לב שזה 15 דקות הליכה מהטיילת של כפר הדייגים, מי שמעדיף קרוב יותר לכו על האנסר.

מסעדה מומלצת בחוף בופוט

בטיילת היינו כמה פעמים במסעדה Coco tams, בלילה יש שם מופעי אש שהיו אטרקציות לילדים ובכלל מסעדה עם אווירה טובה.

ערב ראש השנה הלכנו לצ'וואנג – קיבלנו את הגועל מהרחוב וריח ביוב, לא מבינה מה אנשים עדיין הולכים לשם, סגרנו את מסעדת Prego שזכרנו לטובה מהפעם הקודמת והיה פשוט דוחה.

בקוסמוי שכרנו רכב ליומיים, אספנו משדה התעופה וטיילנו עם וייז באי.

טיול שנורקלים לשני איים דרומית לקוסמו י- יום מושלם!

טיול מדהים בול מבחינת זמן לילדים, אוכל על הסיפון, מחיר טוב וצוות אדיב, היינו 9 אנשים סה״כ למעט הצוות.

חוף קורל קוב– חוף מושלם! לא היו הרבה אנשים מסעדה תאילנדית טעימה.

חוף סילבר- מסאג' מעולה מצד ימין, חוף מהמם.

אומגות – הגענו באופן עצמאי ל Sky Hawk והיה נפלא לבן השבע

מוזיאון קוקוס – הגענו וזה סיור של שעתיים, ויתרנו.

אופנוע ים של המלון – שהיה במחיר סביר.

סה״כ 7 לילות באי והיה ממש אחלה.

פחות משבוע בקופנגן עם ילדים: השכרנו רכב

סגרנו מעבורת אונליין והגענו לטונג סלה.

מלון Kupu kupu חדר עם בריכה פרטית, המלון עצמו נחמד ממש, ארוחת בוקר סבבה , החדרים צריכים תחזוקה, אין חוף נורמלי והוא מרוחק, צריך רכב או מונית להכל, פעם הבאה נעדיף לסגור מלון באזור של בורי ראסה

גם פה שכרנו רכב לשלושה ימים, הביאו למלון והיה ממש טוב

נפלנו על מזג אוויר סגרירי ומבאס, רק ביום שעזבנו יצאה השמש,

חוף קו מה – היה מהמם רק רוחות מטורפות, הספקתי מסאג והלכנו משם.

Than sade- החוף מהמם והיה נעים להיות שם.

טיול בג’ונגל ובחוף ובנקודת תצפית –  The lost Paradise Beach האד יון עשינו דרך בחור בשם רם, היה טיול מדהים בנוף עוצר נשימה Apichada view point

מסעדות בטונג- סוהו, וינטג בורגר.

מאסג' ליד בסוהו- היה מפנק.

אוכל ישראלי קרינה- קוסקוס, סביח, שניצל, היה מעולה.

אדרין – בגדי ים של לונה, גן עדן לבגדי ים, זול, במחיר של בגד אחד בארץ- קניתי 3 חזיות ו 5 תחתונים.

סתם מקום שישראלים הולכים- אמסטרדם בר, היינו בנקודת תצפית מדהימה ושווה הרבה יותר.

באזור של הבורי ראסה אכלנו במסעדות רסטה בר ו-Jip shop שהיו אחלה.

מסאג' מעולה, סה״כ 6 לילות. כתבות נוספות על קופנגן תוכלו למצוא כאן.

2 ימים לסוף הטיול נשארנו בבנגקוק

התנידנו שם ב- Grab והיה מצויין, ממליצה לבחור באופציה של הגראב פלוס – רכבים שווים.

מלון  פרינסס שודרגנו לחדר מטורף בקומה 28, קרוב להכל במרחק הליכה, ארוחת בוקר טובה, שירות מצויין, מיום ששווה הכל במיוחד עם ילדים.

מידע נוסף והזמנת חדר בבית מלון פרינסס בבנגקוק לחצו כאן >>>

היינו סה״כ יומיים אז הספקנו לעשות את האקווריום וקידזניה שניהם היו מעולים לילדים – האקווריום בערך שעה וחצי, קידזניה חצי יום.

סיאם סנטר– יש שם ספורה, שהיה מעולה.

כל שאר הקניונים מדהימים – בפראגון יש חנות כולבו מטורפת עם צעצועים לילדים, לשוק סוף השבוע נסענו בשישי בטעות במקום בשבת.

בקיצור, חופשה מדהימה, ארץ מהממת ביופייה, חופשה אמיתית.

מצאתם טעות? או שיש לכם שאלות לגבי המסלול שלושה שבועות בתאילנד? מוזמנים להתיעץ איתנו בקבוצת הפייסבוק או כתבו לנו שאלה בתגובות! אנו נעשה את מירב המאמצים לעזור לכם בתכנון החופשה הבאה שלכם בתאילנד.