סקי עם פעוטות בצרפת – חופשה בקלאב מד

Ski in France vacation

זהו הפוסט השני בנושא סקי עם פעוטות, חזרנו ממנו לפני שבוע והפעם נסענו לקלאב מד. (לינק לפוסט הראשון).

לפני שבועיים נסענו לסקי עם פעוטה בת 3 ותינוק בן 7 חודשים. מצאנו דיל של קלאב מד שהיה כולל הכל וממש משתלם והלכנו על זה.

Ski in France with babies

לינה – מאוד מאוד כיף. הטיסה, ההסעות המלון , הכל ממש מפנק. המלון עצמו היה נקי, אוכל מגוון וטעים, המון המון אלכוהול , מוזיקה….. אין תלונות.

ילדים – מבחינה לוגיסטית גם פה הרמה מאוד גבוהה. בחדר מחכה עמדת החתלה, לול, אמבטיה ומחמם בקבוקים. מקבלים גם גישה לחדר נוסף שיש בו מיקרו וגרבר ועוד דברים לתינוק. במסעדה יש כסאות תינוק ועמדה עם גרברים. באמת יפה.

גני הילדים – ביום הראשון הגענו מוקדם אז הספקנו גם לשוטט במלון, עלינו לקומה של הגנים. יש גם גן לכל קבוצת גיל. גם פה מצאנו חדרים יפים, צבעוניים, גדולים, מלאים במשחקים ונקיים. למחרת הלכנו בבוקר עם הילדים לגן, ואז גילינו לחרדתנו שהפרידה מהילדים היא מחוץ לגן! ההורים לא יכולים להיכנס לגן, אין זמן התאקלמות, והם נמסרים לגננות שהם לא מכירים. אנחנו ממש לא ידענו מה לעשות. הילדים בכו וצרחו, הגננות בכל פעם תלשו ילד אחד מידי ההורה ונכנסו לגן להרגיע אותו. חשוב לי לציין שאין לי מילה רעה להגיד על הגננות, הן נחמדות וחמות ובאמת רוצות שילדים יהיה טוב. אנחנו לא היינו מוכנים לפרידה כזו קשוחה, וכך גם שאר הישראלים שהיו איתנו. היה נראה שהצרפתים הרגישו בנוח, מסרו את הילדים הסתובבו והלכו לסקי.

Ski in France

אז אני חושבת שסידור כזה מתאים לילדים יותר גדולים, שכבר יודעים אנגלית ומבינים שהם הולכים לגן כזה. חוץ מעניין הפרידה הקשוחה, אני כן חושבת שטיפלו בהם יפה, היה פעיליות ושיעורי סקי וכו’. התינוק שלי הלך בקלות לגן (כיוון שהוא תינוק). בסוף כל יום קיבלתי דוח מפורט מתי אכל מתי ישן וכו’ והוא היה נראה שבע, נקי וחייכן.

כתיבת תגובה

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

✈️מחממים מנועים✈️
[רוצה להתעדכן בכל מה שחדש]

רוצים לדעת בזמן אמת ראשונים על מדינות שנפתחו לתיירות ועל מצב התיירות בעולם? להשתתף בדיונים על חופשות ולקרוא סיכומי מסלול, טיפים, אזהרות ועוד