כך העברנו את חופשת הסקי שלנו בקפרון (Kaprun), אוסטריה במשך 6 ימים

פוסט סיכום חופשת סקי בצל אם סי (Zell am See), אוסטריה.

כך העברנו 6 ימים באתר סקי בקפרון

יום ראשון – נחיתה במינכן

נחיתה במינכן עם לופטאנזה בשעות הבוקר השכרנו רכב והחלנו את המסע לעיירה הקסומה צל אם סי. השכרנו ציוד בחנות שנקראת יורוספורט (כבר פעם רביעית ששוכרים משם) ציוד חדש ויחס חם.

קנינו סופר סקי פס, זהו סקי פס על כל חבל זלצבורג.

יום הראשון לגלישה באתר סקי צל אם זה

לאחר שנתיים עלינו לאתר המקומי צל אם סי (Zell am See- Kaprun). אתר עם 150 ק"מ עם נופים מדהימים ומסלולים לכל הרמות. הורדנו חלודה גלשנו עם שמש בשמיים.

ערב שישי לא וויתרנו על ארוחת ערב עם קידוש ב- Hotel Seehof*** Zell am See במסעדה שלהם קיבלו אותנו בחמימות גדולה סאני וכל החבורה שם (הכירו אותנו משנים עברו).

יום השני לגלישה באתר סקי קיצבהיל (Kitzbuhel)

נסענו לגלישה בעיירה הקסומה קיצבהיל אתר ענקי עם מסלולים לכל הרמות. אתר מדהים עם רכבלים סגורים,פתוחים, מסעדות, ברים, מסלולים מעולים וארוכים.

בקיצבהיל יש נקודת צילום עם השלט הענקי של שם האתר KITZSKI שכולם מגיעים לשם לתמונה חובה. אחר הצהריים חזרנו לצל אם סי.

יום השלישי לגלישה באתר סקי באתר של קפרון

את היום השלישי לגלישה התחלנו בנסיעה קצרה לאתר הכי גבוה באיזור (Maiskogel Kaprun) מסקוגל קפרון. עולים ברכבלים עד לגובה 2400 מטר ראות אפסית, מזג אוויר היה לא טוב והחלטנו לרדת לאתר הנמוך מסקוגל.

יש רכבל קונקשיין ענקי וחדש שמחבר בין ההרים והאתרים בין מסקוגל לקפרון חלק ירדו בגלישה חלק ירדו ברכבל.

גלשנו במסקוגל אתר קטן ומעולה מסלולים רחבים מאוד עם מסלול שחור אחד קצר ו-2 אדומים נחמדים כל שאר האתר כחולים רחבים וכייף.

משם המשכנו לטאורן ספא. בריכות חיצוניות חמות, סאונות, בריכות פנימיות עם מפלים ברכות ג'קוזי חמות ומגלשות מים. מקום חובה לשיחרור השרירים התפוסים ולמנוחה.

יום רביעי לגלישה באתר סקי סאלבאך אינטלגרם

האתר אולי הכי גדול באוסטריה סאאלבאך אינטלגרם (Skicircus Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn). זהו אתר מדהים ביופיו עם אגמים קפואים, גשרים תלויים ומלא שלג. סנופארק ענק מסעדות ברים.

מסלולים יש המון מכל הצבעים כחול, אדום, שחור. פשוט אפשר לגלוש שם חודש ולא לראות הכל.

בנוסף עצרנו בסאאלבאך שהיא עיר מדהימה לקניות באחד האוטלטים שם כמובן מסעדה טובה וחזרנו בערב לצל אם סי.

יום חמישי לגלישה באזור אתר בקפרון

יום חמישי לגלישה – מזג אוויר טוב חוזרים לקפרון והפעם עולים ברכבלים עד למעלה 3029 המקום הכי גבוה בחבל זלצבורג. כמובן כמה תמונות על המרפסת והנוף ותחלנו גלישה במסלולים כחולים ואדומים וכמובן השחור המפורסם הבלאק ממבה.

בקפרון יש מסעדה באיגלו ענקי הכל מקרח בפנים מקום מדהים להיכנס ולהצטלם כמובן חינם. סוף היום ירדנו חזרה למסקוגל לגלוש באתר הקטן והמדהים הזה. בחזרה עזרנו במרכז הקניות בין קפרון לצל אם סי להשלמת קניות.

יום השישי והאחרון לגלישה (יום מושלג במיוחד)

לפני הכל בדיקת אנטיגן באוסטריה שנוכל לחזור לארץ.

אחר כך לא כולם רצו לעלות לגלוש, אני ודודי כמובן עלינו גלשנו באתר המקומי צל אם סי עם הנופים המדהימים מזג אוויר היה לא טוב, אז לא אתגרנו את עצמינו יותר מידיי גלשנו עד הצהריים וירדנו בשלום.

החזרנו ציודים צ'ק האוט מהמלון ויאללה לשדה התעופה במינכן ומשם לתל אביב חזרה.

היינו במלון 3 דקות הליכה מהרכבל צלר ברגבאן

ניו פוסט (Hotel Neue Post – Zell am See) במרכז העיירה מלון ארבעה כוכבים מיקום הכי מרכזי שיש, במלון יש ספא נחמד ובריכה מחוממת ארוחת בוקר מעולה. חדרים גדולים ונוחים.

למידע נוסף על המלון ניו פוסט לחצו כאן

כמה הערות חשובות

• הפאב המוביל בעיירה Crazy Daisy Restaurant At Zell Am See קרייזי דייזי מוזיקה לייב אבל אסור לרקוד הכל בישיבה (מגבלות הקורונה).
  • חייבים לכל מקום תעודת מתחסן.
  • בכל מקום סגור חנויות מסעדות קזינו חובה מסיכה n95 או fffp אלו מסיכות המשולשות.
  • כל רכבל באתר סקי גם פתוח גם סגור חובה מסיכות על האף. לא באפ אלא מסיכה אמיתית.
  • הכל כולל הכל נסגר ב-22:00
  • בדיקות אנטיגן חינם באוסטריה.

אל תוותרו על חופשת סקי בגלל הקורונה פשוט שומרים על ההנחיות.