סיכום טיול בוינה וסלובקיה לשומרי כשרות [טיול אחיות בחודש אוקטובר]

אשמח להעלות רשמים מהטיול בוינה וסלובקיה שעשיתי עם האחת והיחידה אחותי טיסות ראיינר אני אוהבת אותם. זול יוצאים בזמן! צריך להקשיב להוראות, להגיע בזמן.

השכרת רכב בוינה

אחרי הרבה ברורים לקחו מאוטויורופ מהארץ הם עובדים עם avis השכרנו רכב ל-3 ימים כולל ביטוח ביטול השתתפות ושמשות עלה 600 ש״ח. (אם אתם מחנים בוינה תשימו לב כי תוך 5 דקות קיבלנו דוח חניה).

מהלך הטיול בוינה וסלובקיה

הגענו ביום שני בצהרים ולקחנו את הרכב מהשדה בוינה היו קצת תורים. נסענו ישר לכיוון סלובקיה 4 שעות נסיעה לצימרה כפר קטן וציורי. צימר מדהים בשם  – Serenity.

למידע נוסף על הצימר לחצו כאן

בבוקר שקמנו נסענו לשמורת טבע מקסימה בהרי הטטרה הנמוכים כרבע שעה מהדירה יש שם המון מסלולים מקסימים בתוך היער והמון נחלים מהממים כתובת: Podbanské, 032 42 Pribylina- לאחר מכן נסענו לאגם מושלם 059 85 Vysoké Tatry, סלובקיה יש שם סירות להשכרה בית קפה מתוק ממש קסום שם. אחר כך נסענו לטירת ספיש טירת מהממת ממליצה מאוד! חזרנו לדירה עייפות ומרוצות. בבוקר השני היה גשום ולכן נסענו לספא
Waterpark Park Bešeňová – מקום עם בריכות חמות בחוץ ובפנים עלה לנו ל-3 שעות 90 ש״ח – נהננו מאוד שם. המשכנו לקניון שאני לא זוכרת את שמו..אבל זה היה נחמד מאוד עם מציאות שוות.

ביום האחרון שלנו בסלובקיה יצאנו מוקדם כדי להספיק לקניות במתחם Designer-Outlet-Straße 1, 7111 Parndorf, אוסטריה מתחם עם חנויות מעצבים יש שם מציאות צריך לחפש! ובכלל חוויה של מקום. החזרנו את הרכב למרכז העיר וינה ומשם לדירה שלנו Steiner Residences Vienna Augarten – דירה מתוקה נקייה ובמיקום מעולה 10 דקות הליכה לבית חב"ד לנו זה היה חשוב כי היינו שם בשבת. בערב שהגענו הלכנו למסעדה כשרה- בחור טוב מסעדה טעימה ממש בשרית. אחלה מחירים.

למידע נוסף על הצימר לחצו כאן

בבוקר יום שישי יצאנו לטייל ברחובות וינה המקסימה והקרה! (תתלבשו חם!!קפוא קפוא). הלכנו לבית האופרה ורחוב מריה הילפר וטיילנו עוד ועוד.
בשבת אכלנו בבית חב"ד אחלה אוכל ואחלה אווירה ממליצה לכולם!! במוצאי שבת רצנו לבית האופרה וקנינו כרטיסים ב15 יורו לקונצרט ממש ליד בית האופרה. היה חוויה שווה בהחלט! אחר כך הלכנו לפארק פארטר רצינו גלגל ענק אבל היה סגור. אכלנו פיצה כשרה וגלידה מעולה גם כשרה הכל באזור היהודי.

בראשון בבוקר בוינה הכל הכל סגור!! חוץ ממוזאונים.. קנינו כרטיס יומי ב-8 יורו לכל היום ונסענו לארמון שנברון-חוויה שווה שווה ממליצה מאוד!!!
יש גם מוזיאון כירכרות שאהבנו גם עולה 12 יורו. חזרנו שוב לפארק פארטר, מקום סוף! עשינו את הגלגל ענק ויש עוד המון המון מתקנים שווים מאוד.
הלכנו למוזיאון היהודי מעניין ומרגש. בערב אכלנו במסעדה הכשרה מאה שערים. מסעדה טעימה במיוחד והשטרודל לקינוח טעים טעים. אחרי שהותשנו סופית נסענו למלון האחרון MOXY Vienna Airport שלנו בשדה התעופה כי הטיסה יצאה בשעה 6 וחצי. אחלה מלון הליכה של 5 דקות ואתם בשדה.

למידע נוסף על הצימר לחצו כאן

תגיעו בזמן!! 3 שעות לפני. יש הרבה תורים וצריך להספיק רנאייר יצאה מטרמינל 1 בוינה ולא 3.. סתם לחסוך לכם הליכה מיותרת כמונו. סלובקיה מהממת אבל לדעתי מתחילה להיות קפואה. וינה מיוחדת מאוד והרגשה מאוד בטוחה ברחוב ובכלל ויחסית לא יקרה בטירוף אפשר למצוא בזארה דברים יפים ביותר זול מהארץ. מקווה שעזרתי ולשאלות מוזמנים לכתוב. תמשיכו לטייל ולהנות!!