
חזרנו היום מחופשה קסומה בקרואטיה עם ילדים והזמן לסיכום.
סיכום הטיול לקרואטיה עם ילדים

דוברובניק – מ ד ה י מ ה!
טיילנו בעיירה עצמה הבאמת מהממת. העיר העתיקה, הנמל הכל מהמם. טיילנו באיים מסביב, ימים שלמים של בילוי בחוף הים, נוח נגיש ושקטטטטט. מסעדות מצויינות בכל מקום. כחובבי תאילנד ופיליפינים – הרגשנו לרגע שם. באמת אושר צרוף.

כמה דגשים:
נסיעה צפונה מדוברובניק לכוון ספליט זאגרב וכו – מצריכה מעבר בבוסניה. מניחה שיש דרכים חלופיות מורכבות יותר (דרך הים או האוויר) – גלו ערנות.

מלון בדוברובניק:
המלון שבו לנו נקרא מלון מור (Hotel More) – לחצו כאן למידע נוסף
