מלונות כשרים בחו״ל 2024 – הרשימה המעודכנת ביותר שתמצאו כוללת תמונות

אחת הבעיות הגדולות העומדות בפני המטייל שומר המסורת היא מחסור במלונות כשרים בחו״ל. מי מכם לא שמע על החבר או הידידה אשר בשביל לטוס לחו״ל צריכים לארוז מזוודה שלמה של אוכר ולקחת יחד איתם לטיול?

החלטנו להרים את הכפפה ולעזור לכל אותם אנשים אשר רוצים לנסוע לטייל בעולם ומוותרים עקב הקושי הכרוך בדבר. עשינו רשימה גדולה של מלונות כשרים ברחבי העולם, ברובם לא רק שיגישו לכם אוכל טעים וכשר אלא גם תוכלו למצוא מקום להתפלל וכמובן מניין למי שרוצה. בכתבה תוכלו למצוא מלונות בכל דרגות המחיר, החל מאכסניות ועד מלונות יוקרה. כמובן שאם אתם מכירים מלונות נוספים נשמח אם תכתבו לנו בתגובות ונעדכן את הרשימה.

לחצו על שם המלון עם הקו הצהוב למטה ותוכלו ליהנות מהנחה עד 15% מבוקינג לגולשי האתר.

מלונות כשרים בארה״ב וקנדה:

מלונות כשרים ניו יורק (בברוקלין)

מלון אווניו פלזה (The Avenue Plaza) – מלון אווניו פלזה שוכן בבורו פארק (Borough Park) בברוקלין, בכל החדרים תוכלו למצוא מטבחון והמחיר כולל ארוחת בוקר כשרה מעולה.

מלון פרנקלין ניו יורק


מלון כשר בלוס אנג'לס

Beverly Hills Marriott  – מלון בוורלי הילס מריוט ( Beverly Hills Marriott) שוכן בלוס אנג'לס, במרחק של פחות מ-1.6 ק"מ מרחוב הקניות רודיאו דרייב (Rodeo Drive) וממוזיאון הסובלנות (Museum of Tolerance). מי שמחפש להיות במרכז העניינים של העיר ואוהב יוקרה אזי מלון זה מתאים לכם.


מלון Wilshire Crest בלוס אנג'לס – מלון וילשר קרסט הוא מלון 3* ממוקם 5 דקות מברלי הילס ו- 13 ק״מ מיונברסל סטודיוס מה שהוא פך אותו לאפשרות מצויינת למבקרים בעיר!

מלון כשר בקנדה

מונטריאול

Ramada Plaza by Wyndham Montreal (מונטריאול) – מלון רמדה פלאזה מונטריאול ממוקם במרחק 10 דקות הליכה מתחנות המטרו פלאמונדון (Plamondon Metro Station) ונמור (Namur Metro Station), ובמרחק 10 דקות נסיעה ממרכז העיר מונטריאול (Montréal). במחיר החדר כלולה ארוחת בוקר מעולה.


מלונות כשרים באירופה

מלון כשר בגאורגיה

מלון כשר בבאטומי 

המלון הכשר קינג סולומון באטומי [King Solomon Kosher Hotel] – מלון קינג סולומון נפתח ביוני 2022 בבירת הנופש של גאורגיה באטומי, המלון הוא ברמת כשרות מהודרת ויש בו מסעדה חלבית כשרה ולצידה מסעדה בשריתכשרה. בנוסף תוכלו להתפלל במניין בבית הכנסת ואף לקרוא בספר התורה שכן במלון ישנם מספר ספרי תורה.

מלון כשר בטביליסי

מלון קטש טביליסי  (Katash) – המלון ממוקם 5 ק״מ ממרכז העיר ומציע אירוח כשר.

מלון גראנד פאלאס (Hotel Grand Palace) – מלון 4* כוכבים במיקום מצויין בעיר עם תצפית מרהיבה על העיר מן הגג והאוכל הכשר מצויין.

 


מלון כשר בהולנד:

מלונות כשרים באמסטרדם

Holiday Inn Express Amsterdam – South – מלון הולידיי אין אקספרס אמסטרדם – סאות' (Holiday Inn Express Amsterdam – South) ממוקם ברובע העסקים של אמסטרדם. במחיר כלולה ארוחת בופה עשירה.

 


Park Plaza Victoria Amsterdam – מלון פארק פלאזה ויקטוריה אמסטרדם (Park Plaza Victoria Amsterdam) ממוקם בבניין היסטורי, מול תחנה מרכזית אמסטרדם. המיקום והיוקרה שתקבלו שווים את המחיר. המלון מציע אזור בריכה מקורה, מתקני סאונה ומסעדת גורמה עם נוף לעיר. המלון הוא לא כשר אבל מספק אוכל כשר אם מבקשים.

 


מלונות כשרים בצרפת:

מלונות כשרים בפריז

מלון לברון פריז כשר (Hôtel Lebron Paris) – מלון לברון ממוקם במרכז העיר, ובאופן אידיאלי בכדי לחקור ולגלות את פריז. במלון תמצאו את כל מה שאתם צריכים לחופשה המושלמת.

למידע נוסף אודות המלון לחץ כאן >>>


מלון אאידה אופרה (Hotel Aida Opera) – מלון אאידה אופרה הוא מלון בדרגת *3 ונמצא במיקום מצויין ובמחיר תקבלו גם ארוחת בוקר כשרה וטובה מאוד, בסביבת המלון ישנן מסעדות רבות, אזורי בילוי ותחבורה ציבורית.


מלונות כשרים באיטליה:

אגם גארדה

מלון סן ויטו (Hotel San Vito) שלושה כוכבים – 5 דקות מאגם גארדה.

* ליד פארק השעשועים גארדלנד (Gardaland)

ונציה

Kosher House Giardino Dei Melograni – מלון קושר האוס ג'יארדינו דיי מלוגראני (Kosher House Giardino Dei Melograni) משקיף לעבר הגטו של ונציה (Venice’s Ghetto) והתעלות שבו. הוא ממוקם במרחק של 10 דקות הליכה מתחנת הרכבת סנטה לוצ'יה (Santa Lucia Train Station) במלון תוכלו להנות מארוחת בוקר כשרה הכלולה במחיר ואמבטיות מקווה.

מלון "פרדס רימונים"



מלון כשר במילאנו

CHEZROMYK the Kosher B&B –  הצ'זרומיק שוכן במילאנו (Milan), במרחק של 1.8 ק"מ ממודק (Mudec). 


מלון כשר ברומא

Kosher B&B The Home in Rome – המלון ממוקם במיקום מרכזי מאוד בעיר עם ארוחת בוקר כשרה וחדרים מצויינים.

מיי גסט רומא My Guest Roma

מלון לוקאנדה כרמל (Locanda Carmel) – מלון כרמל ממוקם במיקום מרכזי בעיר עם ארוחת בוקר כשרה ומפנקת.

בית ההארחה סיזר פאלאס (Cesar Palace Guesthouse)  – מיקום מרכזי מאוד! תבקשו חדר עם מרפסת.


מלון כשר בהרי האלפים

My Kosher Hotel Canazei – מלון מיי כושר (My Kosher Hotel) ממוקם ב-אלבה די קאנזיי (Alba di Canazei), במרחק של 2 קילומטרים מקאנזיי (Canazei), ומשקיף על הרי הדולומיטים (Dolomites). המלון נמצא במרחק של כקילומטר אחד ממעלית הסקי פקול (Pecol), ובמרחק של 300 מטרים מתחנת הרכבל צ'מפק (Ciampac). זהו מלון הבוטיק האיטלקי הראשון והיחיד המציע תעודת כשר למהדרין.


קאפרי (דרום איטליה)

קאפרי טיבריו פאלאס – CAPRI Tiberio Palace – פשוט חלומי.

מלון כשר בקפריסין:

מלונות כשרים בפאפוס

Capital Coast Resort And Spa – אתר הנופש והספא קפיטל קואסט (Capital Coast Resort And Spa) מציע יחידות אירוח יוקרתיות וממוקם בפאפוס (Paphos). האתר שוכן מול החוף וכולל ספא עם אמבט עיסוי, חמאם, סאונה וטיפולי עיסוי.

Blue Lagoon Kosher Hotel – מלון 4* ברמה גבוהה מאוד וממוקם על חוף הים. המלון מציע מופעים במלון, חדרים גדולים וונקיים מאוד, בריכה גדולה ומגרשי ספורט.


מלון כשר בלרנקה

Rimon Cyprus Kosher Rooms  – מלון רימון סייפרוס (Rimon Cyprus) הממוקם בלרנקה (Larnaka), במרחק של 200 מ' מהמוזיאון הביזנטי אגיוס לזרוס (Agios Lazaros), מציע אירוח כשר, אחסון מטען, מסעדה ומתקני שעשועים לילדים. המלון שוכן ברובע מרכז העיר לרנקה, במרחק של 200 מ' מכיכר אגיוס לזרוס.

 


פוליס חריסוטוס

Caprice Spa Kosher Resort – מלון מצויין למשפחות הכולל ארוחות כשרות, פינות משחקים לילדים, בריכה וחדרים מצויינים. המלון נמצא במרחק של שבע דקות מחוף הים. 


מלון כשר בבולגריה:

מלון כשר בסופיה

Sofia Hotel Balkan, A Luxury Collection Hotel – המלון האקסקלוסיבי סופיה הוטל בלקן, א לאקז'רי קולקשן הוטל נהנה ממיקום מעולה בלב סופיה (Sofia), נמצא בסמוך לתחנת הרכבת התחתית סרדיקה (Serdika). המלון מציע גישה חופשית לקזינו הממוקם באתר. המלון כולל את הבר Pliska ואת מסעדת Stardust.

 


מלון כשר בבלגיה:

אנטוורפן

Radisson BLU Astrid Hotel, Antwerp – מלון רדיסון בלו אסטריד (Radisson BLU Astrid Hotel, Antwerp) שוכן בלב אזור היהלומים, ממש מול התחנה המרכזית של אנטוורפן (Antwerp) וגן החיות. המלון מציע יחידות אירוח עם אינטרנט אלחוטי מהיר בחינם, ומועדון בריאות עם בריכת שחייה מקורה.

 


מלון כשר בגרמניה:

ברלין:

מלון קראון פלאזה ברלין כשר (Crowne Plaza Berlin City Centre– מלון קראון פלאזה ברלין סיטי סנטר (Crowne Plaza Berlin City Centre) בדירוג 4 כוכבים ממוקם שתי דקות הליכה מרחוב הקניות קורפורסטנדאם (Kurfürstendamm), ומציע בריכה מקורה, אזור ספא ובעצם כל מה שתצטרכו לחופשה המושלמת בברלין.

יער השחור:

 סנט בלסיאן (St. Blasien)  – דירה מרוהטת במרכז היער השחור.

אתר נופש שוורצוואלד (Schwarzwald Resort) – מלון עם נוף משגע במיקום פסטורלי.


מלון כשר בצ'כיה:

מלונות כשרים בפראג

מלון קינג דייויד פראג (Hotel King David Prague) מלון חמישה כוכבים מפואר הנושא תעודת כשרות מלאה, וממוקם בין תחנת הרכבת המרכזית של פראג ותחנת הרכבת מסריק (Masaryk), במרחק הליכה מכל האטרקציות התיירותיות המרכזיות, מרכזי הקניות, מרכז העסקים הראשי של פראג והרובע היהודי. כל יום מתחיל עם מזנון ארוחת בוקר עשיר, חלבי וכשר, הכולל מנות חמות. מזנון ארוחת ערב גלאט-כשר מוגש בימים ראשון עד חמישי. מרכז הספא של המלון מציע מגוון מתקנים, כגון בריכה, אמבט עיסוי או חדר אדים. ניתן לארגן עיסויים. מקוואות עומדים גם הם לרשות האורחים.


Hotel Caruso (קארוסו) – מלון קארוסו (Hotel Caruso) הוא מלון בוטיק אקסקלוסיבי, הממוקם בלב בירת צ'כיה ברובע יוזפוב (Josefov), לשעבר הרובע היהודי, של פראג העתיקה. המלון נמצא במרחק הליכה מהאטרקציות העיקריות של פראג – ניתן להגיע לכיכר העיר העתיקה תוך 5 דקות, לגשר קארל (Charles Bridge) תוך 10 דקות, ולרחוב פאריזסקה (Parizska Street) וגדות ולטאבה (Vltava Embankment) תוך דקה. למרות מיקומו המרכזי, המלון ניצב ברחוב שקט, ללא חשמליות, אוטובוסים או התקהלויות.


מלון כשר באנגליה:

מלונות כשרים בלונדון

Holiday Inn Express London – מלון הולידיי אין אקספרס לונדון סיטי (Holiday Inn Express London City) נמצא במרחק של 4 דקות הליכה מתחנת הרכבת התחתית אולד סטריט (Old Street). המלון מציע חדרים מרווחים, בר מודרני וטרקלין.

 


King Solomon Hotel – מלון קינג סולומון לונדון כשר – מלון קינג סולומון (King Solomon Hotel) ממוקם בשכונת גולדרס גרין (Golders Green). המלון מציעה גם וחניה פרטית ללא תשלום, בנוסף במרחק של  10 דקות הליכה תגיעו לתחנות הרכבת התחתית גולדרס גרין וברנט קרוס (Brent Cross).

מלון קרופט קורט (Croft Court Hotel) – ממוקם בערך חצי ק״מ מגולדרס גרין, המלון מקבל ציון גבוה מאוד בבוקינג.

מלון הבוטיק דה פילאר (The Pillar Hotel)  – מלון 4 כוכבים מפנק מאוד ותוכלו להרגיש שאתם לנים בארמון.


מלון כשר באוקראינה:

מלון כשר באודסה

Kosher Hostel Odessa – אכסניית כושר (Kosher Hostel)  המקום מספק טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי כבלים, כמו גם מחשב. תוכלו למצוא בחדר מכונת קפה. כל החדרים כוללים חדר רחצה משותף. גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי זמינה בכל האזורים. האכסנייה נמצאת במיקום טוב בעיר.


מלון כשר בטורקיה:

מלון כשר באיסטנבול

Loren Hotel Kosher Yosef Istanbul – המלון ממוקם במיקום מרכזי מאוד בעיר ולא רחוק מגשר הבוספורוס המדהים.

 


מלון כשר באוסטריה:

מלונות כשרים בהרי האלפים

מלון אלפן-קראוונסראי בהינטרגלם – The Alpen-Karawanserai Hinterglemm Austria – שוכן במיקום שקט ושטוף שמש במרכז הינטרגלם (Hinterglemm), במרחק צעדים ספורים בלבד מן הרכבל. המלון מפגיש בין מסורת, עיצוב מודרני והשפעות של תרבויות אסייתיות, ומציע גן עדן של ספא ייחודי בסביבה הררית מרהיבה.


מלונות כשרים בוינה

מלון סקי – מלון דירות סקיי אפרטמנטס וינה (Sky Apartments Vienna) מציע דירות מודרניות עם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וקווי, ברובע ה-2 של וינה, במרחק של מספר צעדים בלבד מתחנת הרכבת התחתית טאבור-שטראסה (Taborstraße). דירות המלון כוללות מטבח מאובזר וחדר שינה עם טלוויזיית LCD גדולה. כל הדירות כוללות מרפסת פרטית או מציעות גישה לטרסת הגג.

מלון סטאפני (Hotel Stefanie) האלגנטי, שנבנה לפני יותר מ-400 שנים, הוא המלון הוותיק ביותר בווינה. הוא מציע גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ומזנון ארוחת בוקר. תחנת הרכבת התחתית שוודנפלאץ (Schwedenplatz) נמצאת במרחק של 300 מ' משם.

מלון אימלאור (Hotel IMLAUER Wien) – מלון 4* מעוצב מאוד הממוקם במיקום מרכזי מאוד בוינה.


מלון כשר בפורטוגל:

פורטו

Hotel da Música – מלון דה מוסיקה (Hotel da Música) הינו מלון מעצבים השוכן בבניין מרקדו דו בום סוססו (Mercado do Bom Sucesso), במרחק של 400 מטרים מתחנת המטרו קאסה דה מוסיקה (Casa da Música). המלון בעל תעודת כשרות וממוקם במרחק של 10 דקות הליכה מבית הכנסת "כדורי מקור חיים" (Kadoorie Mekor Haim). תחנת המטרו הסמוכה מציעה גישה קלה לרוב מוקדי העניין של פורטו (Porto), במחיר כלולה ארוחת בוקר טובה מאוד.

 


מלון כשר בפולין:

מלון כשר בורשה

Radisson Blu Centrum Hotel – מלון רדיסון בלו צנטרום (Radisson Blu Centrum Hotel) מציע אינטרנט אלחוטי חינם ומרכז בריאות עם בריכה מקורה, ונמצא במרחק של 10 דקות הליכה בלבד מהתחנה המרכזית של ורשה (Warsaw Central Station). החדרים ממוזגים כוללים אמצעים להכנת תה וקפה. במהלך שהותכם, תוכלו להירגע במרכז הבריאות של המלון, המציע סאונה, בריכת ספא, חדר כושר ומכון עיסוי.


אסיה

מלון כשר בסרי לנקה:

דיקוולה

Ani Villas Sri Lanka – ריזורט מדהים ביופיו ממוקם על חוף ים פרטי מרהיב, המלון מציע ספא עשיר וארוחת בוקר בופה.

 


מלונות כשרים בתאילנד:

מלון כשר בפאטאיה

Centra by Centara Avenue Hotel Pattaya – מקום אירוח זה נמצא במרחק של 12 דקות מהחוף. מלון סנטרה בעל ארבעת הכוכבים שוכן במרחק צעדים ספורים ממתחם הקניות The Avenue שבמרכז פאטאיה, ומציע שורה של מתקנים ושירותים. המלון כולל בית כנסת בקומה ה-2, בריכה שחיה על גג וחדר הכושר. זהו מלון מודרני, בן 8 קומות ו-51 חדרים, המבטיח אווירה נעימה ובלתי פורמלית, במרחק הליכה של דקות ספורות מהאטרקציות הפופולריות של פאטאיה.


מלונות כשרים בדובאי כשר בדובאי:

מלון מלון האבטור פאלאס דובאי  – המלון מציע לאורחים אוכל כשר לחדרים והוא ברמת 5 כוכבים מפואר מאוד עם אינספור פינוקים לאורחים.

Address Dubai Marina – המלון עצמו אינו כשר איך בסופי השבוע חב״ד עובד במקום וניתן להינות מאוכל כשר.

Hilton Dubai Al Habtoor City – ניתן להינות מארוחת בוקר כשרה במהלך השבוע.

Jumeirah Creekside Hotel – במלון (בצמוד אליו) ישנה מסעדה כשרה.


 מלון כשר ביוון:

סלוניקי

מלון אסטוריה כשר בסלוניקי Astoria – מלון 3 כובים ובו תקבלו אוכל כשר מבית החב״ד הקרוב.


מלון כשר בשוויץ:

דאבוס

Cresta Sun Davos – המלון ממוקם במרכז העיר ונהנה מכשרות מהודרת (למהדרין). בנוסף המלון ישנו בית כנסת וספא.

ציריך

מלון נויפלד (Hotel Neufeld) – מלון 3* במרחק של 10 דקות נסיעה ממרכז העיר.

שאלות ותשובות

איך למצוא מלון כשר בחו״ל?

קודם כל מציאת מלון כשר בחו"ל יכולה להיות משימה לא פשוטה, אנו ממליצים לכם מספר דרכים בהם ניתן לבדוק והם:

כיצד ניתן לדעת אם המלון עדיין כשר?

האפשרות הפשוטה ביותר היא להתקשר למלון עצמו או לשלוח מייל על מנת לוודא שהמלון עדיין שומר על סטטוס כשר.

האם ניתן להביא אוכל למלון ולבקש שיכינו בשבילנו?

זאת שאלה שחוזרת על עצמה לא מעט ברשת והתשובה פה היא לא חד משמעית שכן ישנם מלונות שאולי יסכימו לעשות זאת אך לרוב אם המטבח בכשרות מסויימת הם לא יאשרו להכניס אוכל מבחוץ.

האם המלונות הכשרים יקרים יותר?

לפי מה שאנו רואים לרוב המלונות הכשרים לא יותר יקרים מן המלונות הלא כשרים באותה הרמה.

*חשוב לציין, ישנה אפשרות שמלון כזה או אחר הפסיק להיות כשר מסיבה כזאת או אחרת ויש להתעדכן מון המלון ישירות למידע נוסף. האתר ״לטייל בעולם״ אינו אחראי על כשרות של מלונות. 

שתפו את העמוד

כתיבת תגובה

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
דילוג לתוכן