10 המלונות היפים בעולם עד אלף שקל ללילה – הרשימה מעודכנת לשנת 2024

הגעתם למסקנה שאתם רוצים לטוס לחו״ל ולהרגיש מיליון דולר ועדיין לשלם ללילה פחות מאלף שקל? הכנו לכם רשימה של 10 המלונות היפים בעולם עד אלף שקל ללילה שאתם חייבים לבקר בהם וכמובן בלי לשבור חסכונות.

חשוב להדגיש – כאשר תלחצו על הלינק עם שם המלון תוכלו ליהנות מהנחה עד 20% בבוקינג!

בנגקוק:

אם אתם מתכננים טיול למזרח, קרוב לוודאי שהטיול יתחיל בבנגקוק. העיר בנגקוק תציע לכם הכל מהכל! אז למה בעצם לא להתחיל את הטיול במלון הטוב בעולם שיש במחיר לא יקר מדי?

מלון זה הוא הכי טוב שיכולנו למצוא בפחות מ-9000 באט ללילה – Bangkok Marriott Hotel The Surawongse (מלון מריוט בנגקוק) המלון הוא חמישה כוכבים עם ארוחת בוקר מושלמת שכלולה במחיר, בנוסף מהחדרים תוכלו למצוא נוף פנורמי על העיר ובריכה על הגג שתגרום לכם לא לרצות לצאת ממנה עד סוף החופשה.

אם תרצו לקרוא על יעדים נוספים בתאילנד כמו קוסמוי או פוקט תלחצו פה

אל נידו:

אם אתם אוהבים ים ושקט אזי הפיליפינים הוא היעד המושלם! המלון הטוב ביותר שמצאנו בשבילכם נמצא באל נידו פאלאוון.

מלון מושלם לירח דבש או לכל סיבה אחרת אם תוכלו להרשות לעצמכם לשלם בערך אלף שקל ללילה (14000 פסו) – Matinloc Resort (מטילנוק רזורט) הרזורט נמצא על חוף ים פרטי, החדרים מאובזרים בצורה הטובה ביותר שיש והארוחת בוקר היא חלומית, כמובן שהנוף שתראו מהחדר הוא משהו שלא ראיתם מעולם!

אם תרצו לקרוא על הפיליפינים תלחצו פה

אם אתם מחפשים יעד קרוב לחופשה המשפחתית הקרובה או סתם ביקור קצר לכמה ימים לשבור שגרה אזי מצאנו לכם כמה מלונות מושלמים באירופה במחיר מצויין ועם שירות ונופים של מיליון דולר.

אמסטרדם:

אחד היעדים האהובים ביותר על הישראלים הוא אמסטרדם, אם תרצו לקרוא יותר על העיר תוכלו ללחוץ פה, המלון המושלם שמצאנו בשבילכם הוא באזור מאתיים יורו ללילה – QO Amsterdam (קיו או אמסטרדם) מלון יוקרתי זה בעל חמישה כוכבים המשלב בתוכו גם מיקום מעולה וגם נוף מרהיב שתוכלו לראות מהחלונות אשר מהרצפה עד התקרה בכל חדר, בנוסף החדרים מאובזרים בצורה המושלמת ביותר.

ברצלונה:

מי לא אוהב את ברצלונה המדהימה? האוכל המושלם, מזג אוויר נוח כל השנה, כדורגל מרהיב והכי חשוב האווירה הנינוחה, כתבה שהכנו לכם כל העיר תוכלו למצוא אם תלחצו כאן, המלון הטוב ביותר באזור מאתיים יורו ללילה שמצאנו הוא NH Collection Barcelona Gran Hotel Calderón (מלון NH קולקשן ברצלונה) מלון אלגנטי שוכן במיקום מצוין במרכז ברצלונה ומציע מרכז כושר ובריכת גג לשימוש חופשי הפתוחה לאורך כל ימות השנה, עם נוף מרהיב לעיר. המחיר כולל ארוחת בוקר מפוארת.

פריז:

אחת הערים הרומנטיות בעולם וכמובן שלא רק רומנטיקה תמצאו בעיר הזאת אלא גם אוכל מעולה, היסטוריה מרשימה וארכיטקטורה מרהיבה! המלון שאנו מציעים לכם באזור מאתיים יורו ללילה הוא – Hyatt Regency Paris Etoile (מלון הייאט פריז) המלון ממוקם לא רחוק משער הניצחון, מהחדרים המאובזים לתפארת תוכלו לצפות על מגדל אייפל וליהנות מארוחת בוקר עשירה מאוד הכלולה במחיר.

מילאנו:

העיר האופנתית ביותר בעולם אך לא רק, בעיר תוכלו למצוא את קתדרלת מילאנו (הדומו) המפוארת, אוכל מעולה וכמובן אינספור חנויות בוטיק ואאוטלטים, המלון שאנו מציעים באזור מאתיים יורו ללילה הוא Meliá Milano (מלון מלייה מילאנו) מלון חמישה כוכבים מרשים עם ארוחת בוקר בסגנון בופה אשר כלולה במחיר, במלון תוכלו למצוא ספא יוקרתי ומכון עיסוי.

בוקרשט:

מי לא שמע את השיר של עומר אדם ״בוקרשט״? העיר מתאימה בעצם לכולם, מסיבת רווקים או רווקות, חברים שרוצים לשחק קצת פוקר, זוגות שרוצים ליהנות מעיר אטרקטיבית ותוססת וגם בני גיל הזהב שרוצים אווירה נינוחה. המלון שאנו ממליצים לכם באזור מאתיים יורו ללילה הוא Grand Hotel Continental (מלון קונטיננטל בוקרשט) מלון חמישה כוכבים זה הבנוי בצורת ארמון יגרום לכם להרגיש מלכים, בחדרים תמצאו איבזור המושלם ביותר, ובמלון ישנו ספא וחדר כושר וארוחת בוקר כלולה במחיר, כי אם כבר ליהנות אז עד הסוף! כתבה על בוקרשט תמצאו כאן

ברלין:

שנות האלפיים הפכו את ברלין לאחת הערים המתויירות בעולם והסיבות הן רבות, בעיר תמצאו מוזיאונים, מועדוני לילה, מסעדות מעולות, ארכיטקטורה ובעצם מה לא? המלון שאנו ממליצים לכם באזור מאתיים יורו ללילה הוא Gorki Apartments (גורקי מלון דירות ברלין) מלון דירות זה ברמה של חמישה כוכבים, הדירות מרוהטות בצורה מושלמת והמיקום הוא במרכז העיר ואחלה יעד לתחילת הטיול בעיר. כתבה על ברלין תוכלו למצוא כאן

פראג:

פראג הוא יעד מושלם לטיול בכל עונות השנה, בחורף תוכלו ליהנות משווקי קריסטמס ואווירה של חג מולד, בקיץ המזג אוויר נוח לטיולים רגליים בעיר העתיקה וכמובן הסתיו המוזהב. יותר על העיר תוכלו לקרוא כאן המלון שאנו ממליצים באזור מאתיים יורו ללילה הוא Grand Hotel Bohemia  (מלון בוהמיה פראג) המלון הוא חמישה כוכבים עם ארוחת בוקר כלולה, הנוף מהחלון בחדר ומן המסעדה הוא משהו שקשה לשכוח! האיבזור בחדרים הוא המתקדם ביותר שיש וכמובן שישנה אמבטיה בכל חדר להשלמת החוויה, המיקום של המלון הוא במרכז העיר העתיקה.

ניו יורק

אם אתם מחפשים יעד שבאמת לא תשכחו הרבה זמן אזי תטוסו לניו יורק! כתבה על העיר תוכלו למצוא כאן. המלון שאנו ממליצים באזור מאתיים וחמישים דולר ללילה הוא Millennium Broadway Times Square (מלון מילניום ברודווי ניו יורק) המלון ממוקם במרכז טיימס סקוור (Times Square) ובמרכז מידטאון (Midtown) מנהטן, כל אורחי המלון מקבלים גישה לטרקלין המדהים של המלון והמחיר כולל ארוחת בוקר קונטיננטלית. חלק מחדרי האירוח כוללים חלונות מהרצפה עד התקרה ומציעים נופים מרהיבים של קו הרקיע של העיר ניו יורק.

שתפו את העמוד

כתיבת תגובה

    Generic selectors
    Exact matches only
    Search in title
    Search in content
    Post Type Selectors
    דילוג לתוכן