מלונות יוקרה באירופה – לאנשים אשר מחפשים את היוקרתי ביותר ולא מתפשרים

החלטתם לטוס לאירופה ואתם מחפשים רק את המלון היוקרתי ביותר? בכתבה זאת תמצאו מגוון רחב של המלונות הטובים ביותר שיש לערי אירופה להציע. המלונות אשר בחרנו בשבילכם הם ברמת חמישה כוכבים או יותר אשר בהם תרגישו מלכים/מלכות במהלך החופשה. חשוב לציין שהמחירים בהתאם!

למידע נוסף על המלונות תלחצו על שם המלון.

מלונות יוקרה בברצלונה:

ארבע סיבות לבקר בברצלונה: אופנה וקניות, כדורגל, מוזיאונים, אוכל מעולה.

מה שמייחד את ברצלונה היא שהיא השילוב המושלם לתייר, בעיר תוכלו למצוא מוזיאונים מרשימים לצד חוף ים יפה, לחובבי הכדורגל בעיר נמצאת הקבוצה הטובה בעולם ואחד האצטדיונים היפים בעולם, בנוסף האוכל הקטלוני – ספרדי טעים ומגוון מאוד את הערב מומלץ לסיים עם סנגרייה מעולה. בברצלונה תוכלו למצוא אינספור כנסיות וכמובן בית כנסת מרשים מאוד, מי שלא רוצה ללכת לישון מוקדם אזי מוזמן לבקר באחד המועדונים או הברים המעולים אשר נמצאים בכל מקום בעיר.

מלון ארטס ברצלונה (Hotel Arts Barcelona) – מלון חמישה כוכבים מדהים המשלב בתוכו ספא מפואר, מיקום מושלם, מסעדה בעלת שני כוכבי מישלן, נוף פנורמי על העיר וכמובן חדרי המלון מאובזרים בצורה שתגרום לכם לא לשכוח את החופשה.

הזמינו מלון יוקרתי בברצלונה

מלון דבליו ברצלונה (W Barcelona)מלון חמישה כוכבים השוכן על חופה של העיר ברצלונה. במלון תוכלו למצוא שתי בריכות, מסעדות שף, נוף מרהיב מן החלונות בחדרים, חדרים מעוצבים ומאובזרים היטב, בר על הגג וכמובן ספא יוקרתי.

הזמינו מלון יוקרתי עם נוף לים


מלונות יוקרה בלונדון:

ארבע סיבות לבקר בלונדון: אופנה וקניות, מוזיאונים ואטרקציות לילדים, ברים מעולים, חי לילה ושווקי אוכל.

חופשה בלונדון מתאימה לכולם, אם זה מגוון רב מאוד ואין אדם שלא ימצא מה לעשות בעיר המופלאה הזאת. תוכלו למצוא  אטרקציות לילדים לדוגמת מוזיאון שרלוק הולמס והגלגל הענק וכמובן גני שעשועים רבים ומגוונים אשר תמצאו בכל מקום בעיר, לונדון מתאימה גם לצעירים וצעירות אשר יוכלו ליהנות מחיי לילה סוערים וסצנות אופנה שלא תמצאו כמעט בשום מקום אחר בעולם. מי שטס לחופשת ירח דבש העיר מתאימה בול, שכן העיר מלאה באתרים רומנטיים ומסעדות מדהימות שיגרמו לכם הנאה רבה, וכמובן בני גיל הזהב בשבילכם העיר היא החוויה המושלמת, בתי הקפה השלווים, מחזות הזמר, האווירה הנינוחה ואין ספור אטרקציות המתאימות לגיל הזהב. אל תשכחו לבקר במגרשי הכדורגל הרבים בעיר ולחובבי הקניות אנו ממליצים לבקר ברחוב אוקספורד.

מלון שנגרילה לונדון (Shangri-La Hotel at The Shard, London)אם אתם טסים ללונדון ואתם יכולים להרשות לעצמכם מלון ברמה גבוהה אזי ללא ספק מומלץ שתבחרו בשנגרילה! מלון חמישה כוכבים מפואר זה יגרום לחופשה שלכם להיות בלתי נשכחת, בחדרים תוכלו למצוא את האבזור המושלם, חלונות מהרצפה ועד התקרה שמהם מתגלה נוף מרהיב. במלון תוכלו ליהנות ממסעדות, טרקלין, בר בקומה הגבוהה בלונדון וכמובן בריכה.

הזמינו מלון יוקרתי בלונדון


מלון רוזווד לונדון (Rosewood London)אם תרצו להרגיש מלכים או נסיכות לכמה לילות אזי מומלץ לבחור במלון זה, אתם תגורו בארמון חמישה כוכבים עם כל התנאים הטובים ביותר שאפשר למצוא. המלון נמצא במיקום מעולה וכולל חדרים מעוצבים בצורה אלגנטית מאוד, ספא הכולל בריכה וסאונה, מסעדות ובר מצוין.

הזמינו מלון יוקרתי בלב בלונדון


מלונות יוקרה באמסטרדם:

ארבע סיבות לבקר באמסטרדם: חיי לילה מעולים, אוכל טעים, ארכיטקטורה, מוזיאונים מעניינים.

אמסטרדם היא קרוב לוודאי העיר המושלמות לטיול קצר, היתרון הבולט של אמסטרדם הוא שהכל קרוב יחסית למרכז העיר והאטרקציות מרוכזות מאוד כך שגם בסופ״שׁ אחד תוכלו לראות כמעט את כל מה שיש לעיר להציע, אמסטרדם היא בין הערים המתוירות בעולם והסיבות לכך הן רבות ומגוונות, בעיר תוכלו למצוא חיי לילה מטורפים לצד ברים רגועים ואינספור קופי שופס. האוכל ההולנדי הוא מעולה במיוחד למי שאוהב תפוחי אדם ודגים, באמסטרדם ישנם מוזיאונים מעניינים ואחלה ארכיטקטורה ולסיכום אם יש לכם סופ"ש פנוי אזי תבחרו אמסטרדם ואם אתם יכולים להרשות לעצמכם מלון מפואר אזי תבחרו את המלונות שאנו מציעים לכם ולא תצטערו.

מלון סופיטל לג'נד Sofitel Legend The Grand Amsterdam מלון חמישה כוכבים הממוקם בלב אמסטרדם המציע חדרים מפוארים, ספא מדהים, מסעדה המעוטרת בכוכב מישלן, ברים, וכמובן ששירות לא פחות ממעולה.

הזמינו מלון יוקרתי באמסטרדם


מלון וולדורף אסטוריה אמסטרדם (Waldorf Astoria Amsterdam) –  מלון חמישה כוכבים הכולל את הספא המפואר Guerlain, עם גישה לבריכת שחייה מקורה, סאונה, מרכז כושר ושלושה חדרי טיפולים לעיסויים ומרגוע. תוכלו ליהנות מחוויה גסטרונומית במסעדת Librije’s Zusje Amsterdam, המעוטרת בשני כוכבי מישלן, בבראסרי האלגנטי Goldfinch, ב-Peacock Alley האייקוני או בבר האינטימי Vault. המלון מציע שירות השכרת אופניים ללא תשלום ומרוחק 600 מטרים ממוזיאון הרמיטאז' (Hermitage Museum), כ-1.5 ק"מ מרובע המוזיאונים (Museum Quarter) ו-20 ק"מ בלבד מנמל התעופה סכיפהול (Schiphol Airport).

 לינק להזמנת חדר במלון וולדורף 


מלונות יוקרה בונציה:

ארבע סיבות לבקר בונציה: פסטיבל המסכות המדהים, ארכיטקטורה מדהימה, שייט תעלות, אוכל איטלקי מעולה.

ונציה נמצאת בצפון-מזרח איטליה במחוז ונטו ומשלבת בתוכה ארכיטקטורה מרהיבה, אוכל איטלקי מעולה, רומנטיקה, פסטיבל המסכות המפורסם וכמובן השייט תעלות ע״ג הגונדולות (סירות מקומיות), בעיר תוכלו לראות מבנים שנבנו על יותר ממאה איים אשר מקושרים ביניהם בכ- 400 גשרים מה שלא תראו בשום מקום אחר בעולם.

אם הגעתם בחודש דצמבר אזי תוכלו לבקר ב קרנבל ונציה השנתי המפורסם בשלל מסיכותיו המיוחדות והצעדות ההמוניות.

מלון בלמונד ציפריאני Belmond Hotel Cipriani – מלון מדהים בדירוג חמישה כוכבים הכולל בריכת שחייה חיצונית גדולה, מגרש טניס ומתקני בריאות יוקרתיים. ארוחת הבוקר היא בסגנון בופה אמריקאי וכלולה במחיר, במלון ישנו בר ומספר מסעדות מעולות המגישות אוכל איטלקי מעולה. כיכר סן מרקו נמצאת במרחק של 4 דקות שיט בסירה הפרטית של המלון.

הזמינו מלון 5* יוקרתי בונציה


מלון ד'ה גריטי פאלאס (The Gritti Palace, A Luxury Collection Hotel) – מלון מפואר מאוד הממוקם על התעלה הגדולה של ונציה ונמצא במרחק של 5 דקות הליכה בלבד מבית האופרה לה פניצ'ה (La Fenice). במלון ישנה בריכה חיצונית אשר ממנה תוכלו ליהנות מנוף מרהיב.

מלון יוקרתי הממוקם על התעלות


מלונות יוקרה בפריז:

הסיבות המרכזיות לבקר בפריז: רומנטיקה, מוזיאונים וארכיטקטורה, אוכל מעולה, עיצוב ואופנה.

פריז היא קרוב לוודאי העיר הרומנטית ביותר באירופה, אם זה הצעות הנישואין במגדל אייפל לצד הארוחות האינטימיות במסעדות מדהימות ובאווירה שאין בשום מקום אחר ועד לטיול רומנטי בשנז אליזה בשקיעה. בפריז תוכלו למצוא מוזיאונים מרהיבים כדוגמת הלובר ומוזיאון האומנות ד'אורסי לצד מונומנטים מרשימים כגון בזיליקת הסקרה, שער הניצחון ועוד. בפריז ישנה קהילה יהודית גדולה מאוד ואם הגעתם לסופ״ש אזי מומלץ לבקר בשישי באחד מבתי הכנסת הרבים בעיר.

מלון ריץ' פריז (Ritz Paris) –  ממוקם במקום היוקרתי והמרכזי ביותר של בפריז, במרחק של כ- 500 מטרים מאופרה גרנייה (Opéra Garnier), ומתפאר במבחר של ברים ומסעדות, מרכז כושר ומרכז ספא ובריאות הכולל בריכה, סאונה ומתקני עיסוי. המלון כולל גם גן ומרכז עסקים.

הזמינו מלון יוקרה בפריז


מלון פור סיזנס פריז (Four Seasons Hotel George V Paris)אם אתם מחפשים פאר אזי מלון פור סיאזנס הוא הכתובת ובגדול! מלון מרהיב זה נמצא צמוד לשאנז אליזה ושני ק״מ בלבד ממגדל אייפל. בפור סיזנס תוכלו לעבור טיפולי ספא איכותיים ביותר ולאכול במספר מסעדות עטורת כוכבי מישלן, והכי חשוב שתוכלו ליהנות מנוף שלא תראו משם מקום אחר.

הזמינו מלון בשאנז אליזה


מלונות יוקרה באתונה

אתונה זאת עיר מעולה לטיול ולא משנה באיזה חודש או עונה אתם מתכננים להגיע תמיד תמצאו מה לעשות בה. אם אתם מחפשים חופשה חלומית המשלבת מלון יוקרה באתונה אנחנו ננסה לעשות לכם סדר!

חשוב מאוד להדגיש, אתונה זאת עיר עם אינספור אטרקציות לכל הגילאים ולכל הרכב, משפחות עם ילדים יהנו בה מאוד, זוגות לטיול רומנטי ימצאו בה את כל מה שהם צריכים וכו..

Four Seasons Astir Palace Hotel Athens – הפור סיזונס אתונה נחשב בעיניי רבים למלון היוקרתי ביותר שיש. זהו מלון 5 כוכבים ואתם לגמרי תרגישו בו אלים ואלות במהלך השהות שלכם בו.

The Pinnacle Athens – הניקוד של המלון הזה בבוקינג הוא 9.5 מה שהופך אותו למלון מאוד אהוב על המטיילים. אנחנו מאוד ממליצים לבחור את החדר עם הנוף לאקרוופולוס – אתם לא תצטערו!

The Dolli at Acropolis – אם אתם אוהבים יוקרה עם שילוב של צבעים לבנים ועיצוב מרהיב ביופיו מומלץ לבחור את המלון הזה. אין לנו משהו רע להגיד עליו, גם פה המלצה לבחור את החדרים עם הנוף לאקרופולוס ומרפסת.

להזמנת מלון יוקרה באתונה לחצו כאן


מלונות בוטיק במילאנו:

ארבע סיבות עיקריות לבקר במילאנו: אופנה וקניות, אוכל מעולה, תרבות, היסטוריה מפוארת.

כאשר אומרים את המילה ״מילאנו״ לרוב חושבים על אופנת עלית ועל מעצבי על, אך חוץ מזה במילאנו תמצאו גם ארכיטקטורה מרהיבה לדוגמת הדואומו ותאטרון לה סקאלה, במילאנו תוכלו לשוט בתעלות העיר וכמובן למצוא אינספור חנויות בוטיק. מילאנו היא נקודת פתיחה מעולה למי שרוצה לטייל באזור האגמים ובאלפים האיטלקיים.

מלון בולגרי מילאנו (Bulgari Hotel Milano) מלון בוטיק מדהים ביופיו הממוקם בצמוד לרחוב ויה מונטנפולאונה (Via Montenapoleone) המפורסם. במלון חמישה כוכבים זה תוכלו ליהנות מספא יוקרתי הכולל בריכת שחייה מקורה, בערב תוכלו לשבת בנעימים בבר של המלון.

הזמינו מלון יוקרתי במילאנו


מלון פור סיזנס מילאנו (Four Seasons Hotel Milano) – מלון פור סיזנס מילאנו מציע חדרים מפוארים וממוקם ברובע הקניות של מילאנו ובמרחק של 250 מטרים בלבד מתחנת המטרו מונטנפולאונה (Montenapoleone). הקתדרלה של מילאנו נמצאת במרחק של כ- 10 דקות הליכה. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר עם מאכלים מתוקים ומלוחים uהוא כולל מאפים, שתייה חמה וקרה ונקניקים. שתי המסעדות מגישות ארוחות בראנץ' בימי ראשון ועורכות אירועי טעימת יינות בלוויית מוצרים מקומיים טריים. המלון שוכן בבניין ששימש בתקופת המאה ה-15 כמנזר, ותוכלו ליהנות ממתאבנים, קינוחים וקוקטיילים במבואה של המלון, בסמוך ללובי המואר באש.

הזמינו מלון יוקרתי במיקום הטוב ביותר במילאנו


מיקונוס מלון יוקרה: 

ארבע סיבות לבקר במיקונוסחופים מושלמים, קרוב לבית, מלונות פאר, מזג אוויר מעולה.

את האמת אין יותר מדי מה לספר על האי הקסום הזה מפני שאת היופי שתפגשו שם מאוד קשה לתאר במילים, אנו מציעים לכם להזמין טיסה ומלון ופשוט לטוס ליעד המופלא הזה שנמצא ממש קרוב לבית.

מלון פלדיום מיקונוס (Palladium Hotel) –  מלון פלדיום המדהים מרוחק כשתי דקות הליכה מחוף פסארו (Psarou) שבמיקונוס (Mykonos), ומציע יחידות אירוח רומנטיות עם נוף לים האגאי (Aegean Sea) או לבריכה. במלון ישנו גם אזור בריאות עם סאונה ואמבט עיסוי. תוכלו לפתוח את יומכם עם מזנון ארוחת בוקר אמריקאי עשיר, ליהנות ממנות ים-תיכוניות חדשניות באווירה הרומנטית של La Veranda, ולהתרענן עם משקאות וקוקטיילים ייחודיים בבר הבריכה. הסעה הלוך ושוב זמינה חינם מ/אל שדה התעופה או הנמל של מיקונוס, על פי בקשה, ואינטרנט אלחוטי וקווי מוצע ללא תשלום בכל רחבי המלון.

הזמינו מלון יוקרתי במיקונוס


מלונות יוקרה בדוברובניק:

דוברובניק היא בין הערים היפות בקרואטיה ובמיוחד העיר העתיקה שלה אשר נבנתה במאה ה-12 וה-13, בעיר תוכלו למצוא בית כנסת מפואר אשר נבנה במאה ה-15 לצד גלריות ומוזיאונים. בדוברובניק תוכלו גם להנות מספורט ימי ולהשתזף בחוף הים ובלילה מומלץ לבקר במועדוני הלילה של העיר או סתם לשתות כוס יין או בירה באחד הברים של העיר. אנו ממליצים לא לוותר על טיול החומות של העיר שכן החומה של העיר דוברובניק נחשבת לאחת היפות בעולם!

מלון אקסלסיור 5 כוכבים (Hotel Excelsior) מלון מפואר זה נמצא במרחק של 3 דקות מהחוף היפה ביותר בעיר ובמרחק הליכה של כ-5 דקות בלבד מהעיר העתיקה של דוברובניק (Dubrovnik). המלון מהווה ציון דרך מקומי, ומציע ספא מפואר המשתרע על פני שטח של 850 מ"ר, חוף פרטי משלו ושלוש מסעדות. רוב חדרי המלון משקיפים אל נופים של הים האדריאטי. שירות חדרים זמין 24 שעות ביממה. אזור הבריאות של המלון כולל בריכת מים מתוקים מקורה, שתי אמבטיות עיסוי וסאונות. הספא מספק גישה ישירה לחוף המלון. יש במלון דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, בו ניתן להזמין סיורי איים ולשכור רכב או סירה פרטית. המלון מציע גם צי של לימוזינות יוקרה להסעות מ/אל שדה התעופה. מסעדת Fine Dining Restaurant Sensus מאפשרת לכם ליהנות ממאכלים מהמטבח הים תיכוני העכשווי. מסעדת Prora שעל החוף מציעה פירות ים טריים, ותוכלו ליהנות מחטיפים קלים ב-Abakus Piano Bar. כל המסעדות משקיפות אל נופי הים.

הזמינו מלון יוקרתי בדוברובניק


מלון דוברובניק פאלאס (Hotel Dubrovnik Palace)המלון ממוקם בחצי האי לאפאד (Lapad), ומציע חוף ומרכז צלילה. כל החדרים מתאפיינים כעת בעיצוב מהודר בגווני אדמה, וכוללים מרפסת ונופים של איי אלפיטי (Elaphite). מלון מציע 4 מסעדות שונות, ביניהן מסעדת חוף. משקאות וחטיפים קלים יוגשו לכם בבר שלצד הבריכה. במלון ישנם מתקני ספא הכוללים בריכה מקורה, אמבט עיסוי ומרחץ אדים. יש גם חדר כושר, וניתן למצוא מספר מסלולי ריצה בסביבה. אם תהיו רעבים באמצע הלילה אזי המלון מציע שירות חדרים, 24 שעות ביממה.

הזמינו מלון 5* מפואר בדוברובניק


מלונות יוקרה בסלוניקי:

הסיבות המרכזיות לבקר סלוניקי – חיי לילה וקזינו, מזג אוויר מעולה, חופי ים מעולה וקניות.

סלוניקי היא העיר השנייה בגודלה ביוון אחרי אתונה, היא עיר מאוד מודרנית, מפותחת, מעניינת ומלאת היסטוריה הכוללת גם היסטוריה יהודית מפוארת. בעיר תוכלו ליהנות מחופי ים מופלאים לערוך קניות ללא הפסקה, האוכל מעולה לצד חיי לילה תוססים והכי חושב שסלוניקי נמצאת מאוד קרוב לישראל מה שגורם לה להיות יעד אטרקטיבי אפילו יותר. אנו ממליצים לבקר בעיר העתיקה, בבית הכנסת העתיק של העיר, במגדל הלבן שנבנה במאה ה-15 ואם אתם מגיעים ליותר מסופ״ש אזי מומלץ לשלב גם טיול מחוץ לסלוניקי שכן זוהי נקודת התחלה מעולה לטיול ביוון.

מלון הייאט ריג'נסי סלוניקי (Hyatt Regency Thessaloniki) – שוכן במרחק של 5 דקות נסיעה בלבד משדה התעופה הבינלאומי מקדוניה (Macedonia), ומציע מתקני נשפים באיכות גבוהה, חדרים מרווחים, טכנולוגיה חדשנית ביותר וספא אסייתי ייחודי. קזינו הייאט ריג'נסי (Hyatt Regency Casino), שהנו הגדול ביותר באזור הבלקן, נמצא במרחק של 3 דקות נסיעה משם, וקיים שירות הסעות חופשי. במלון ישנו טרקלין מפואר ומסעדות ים תיכוניות מעולות. מועדון Olympus מספק בריכה מקורה ומחוממת, אמבט עיסוי עם סילוני הידרומסאז', סאונה ומרחץ אדים. מתקני הספורט כוללים מרכז כושר מאובזר במלואו ומגרשי טניס וסקווש. הבריכה החיצונית הגדולה ובריכת הילדים, המוקפות בגנים שופעים, מספקות אווירה ייחודית. המלון מציע שירות הסעות חופשי למרכז העיר סלוניקי (Thessaloniki). כמה מהחופים היפים ביותר של חאלקידיקי (Chalkidiki) והמנזרים של הר אתוס (Mount Athos) נמצאים ברדיוס של פחות מ-45 דקות נסיעה מהמלון.

הזמינו מלון יוקרתי בסלוניקי


מלונות יוקרה בסנטוריני:

ארבע סיבות לבקר בסנטוריני: טיסה ישירה וקצרה מהארץ, חוף ים יפה, ארכיטקטורה מיוחדת במינה, המון תמונות לאינסטגרם

אם החלטתם לטוס לסופ״ש חלומי אזי אנו ממליצים לכם לטוס לסנטוריני ולהישאר כמה לילות באחד מן המלונות שאנו ממליצים. אתם לא תשכחו את הסופ״ש הזה הרבה זמן! האי היווני סנטוריני הוא אחד מפלאי תבל והוא גם נחשב לאחד האיים היפים, מה שמייחד את האי הם החופים שחורים שנוצרו עקב פעילות הוולקאנית באי. מי שמגיע לסנטוריני לרוב מגיעים בגלל הבתים בצבע הכחול/לבן המאפיינים את האי, אל תוותרו על צפייה בשקיעה מהכפר oia או מהעיירה fira.

מלון קנבס אויה (Canaves Oia Hotel) –  מלון בוטיק הבנוי על צלע צוק המשקיף לעבר הקלדרה (Caldera), ומציע אירוח אלגנטי בסוויטות וחדרים מרווחים. המתקנים במקום כוללים בריכת שחייה הנמצאת תחת כיפת השמיים. כל היחידות במלון מעוצבות עם אלמנטים אדריכליים בסגנון קיקלדי וכוללות ריהוט עתיק וחפצי אמנות. כל החדרים כולליםמרפסת עם נוף לעבר הקלדרה, הר הגעש והים האגאי (Aegean Sea).

העיירה הציורית פירה (Fira Town) נמצאת במרחק של 11 ק"מ משם ונמל אתיניוס (Athinios Port) נמצא במרחק 20 ק"מ משם. נמל התעופה הלאומי של סנטוריני (Santorini National Airport) נמצא במרחק של 17 ק"מ משם. חניה פרטית ללא תשלום זמינה בקרבת מקום.

הזמינו מלון יוקרתי בסנטוריני


מלון אספקי (Hotel Aspaki)מלון מדהים זה נמצא במרחק של 4 דקות מהחוף. המלון מציע נופים מרהיבים של אויה (Oia) הציורית והכיפות הכחולות שבה, וכן של הים האגאי והר הגעש. הוא בנוי בסגנון קיקלדי ומציע סוויטת אלגנטיות עם אינטרנט אלחוטי חינם. באתר יש בריכה חיצונית, מרכז ספא עם סאונה, ובר. כל הסוויטות המפוארות מתאפיינות בקירות מסויידים, תקרות מקומרות ופתחים מקושתים; בכולן יש מיני בר ומכונת קפה. בכל סוויטה יש פינת ישיבה. הסוויטות מציעות אמבט עיסוי חיצוני ממנו נשקף נוף מרהיב או בריכת מים עמוקים מקורה. בסוויטות מסוימות יש בריכה חיצונית פרטית. ארוחת הבוקר מוגשת במסעדה המשקיפה על נוף מרהיב. משקאות, קפה וחטיפים מוגשים בבר הממוקם באתר. ניתן למצוא מסעדות ורובע קניות במרחק של כ-3 דקות הליכה משם. ניתן להזמין גם שירות חדרים. מתקני הבריאות כוללים סאונת אדים ואמבט עיסוי. ניתן להזמין גם עיסויים. נמל אתיניוס (Athinios Port) נמצא במרחק של 19 ק"מ ממקום האירוח ונמל התעופה סנטוריני (Santorini) נמצא במרחק של 17 ק"מ משם. פירה (Fira) התוססת נמצאת במרחק של 15 דקות נסיעה ממקום האירוח. הצוות יכול לסייע בהשכרת רכב.

הזמינו מלון מפואר על חוף הים

מלונות יוקרה במדריד:

ארבע סיבות לבקר במדריד: כדורגל, קניות, ארכיטקטורה, אוכל ספרדי מעולה.

מדריד נהפכה בשנת 2018 לאחד היעדים המתוירים ביותר מעולם והסיבות לכך רבות אבל העיקרית ביותר היא שהעיר שוקקת חיים ומלאה באינספור אטרקציות. במדריד תוכלו למצוא את ארמון המלוכה של מדריד (Palacio Real) לצד מוזיאונים מעולים (מוזיאון ריניה סופיה ומוזיאון פראדו) וכמובן את כיכר מאיור (Plaza Mayor) זאת הכיכר המפורסמת ביותר בעיר, לחובבי כדורגל בעיר מומלץ לבקר בשני אצטדיוני כדורגל של הקבוצת ריאל ואתלטיקו מדריד, לחובבי הקניות שדרות גראן ויה יעשו את העבודה. וכמובן אל תשכחו לבקר ברחוב האוכל Puigcerdà.

מלון יורוסטארס טאוור מדריד (Eurostars Madrid Tower)מלון מדהים מתהדר בנוף מרהיב של העיר מדריד אשר תוכלו לראות מן החלונות של החדרים. בנוסף המלון מציע חדר כושר וספא מעולה. כל חדרי המלון כוללים תפריט כריות, רצפות עץ, חלונות גדולים וחדרי רחצה מרווחים ומודרניים. בכולם יש מברשת אדים לבגדים וערכת טיפוח לשיער. מסעדת המלון הממוקמת בקומה 30 ומציעה נוף פנורמי של העיר ומגישה מנות ים תיכוניות קלאסיות. לרשותכם גם פיאנו בר.

הזמינו מלון מפואר במדריד


מלון פוארטה אמריקה מדריד (Hotel Puerta America) – מלון פוארטה אמריקה מציע עיצוב אוונגרדי יוקרתי של אדריכלים ידועי שם בעולם, ביניהם נורמן פוסטר, ז'אן נובל וזאהה חדיד. מסעדת המלון מגישה גרסאות מודרניות של מאכלים ספרדיים מסורתיים, ותוכלו ליהנות גם מטרסה וגן, אל תוותרו על ביקור בבר של המלון אשר נמצא  בקומה העליונה עם נוף מרהיב של מדריד. המלון ממוקם על שדרת אבנידה דה אמריקה (Avenida de América Avenue), במרחק 5 דקות הליכה בלבד משכונת סלמנקה (Salamanca) האקסקלוסיבית. שדרת פסאו דה לה קסטלנה (Paseo de la Castellana) ואצטדיון הכדורגל ברנבאו (Bernabéu) נמצאים שניהם במרחק של כ-30 דקות הליכה. תחנת המטרו קרטחנה (Cartagena) נמצאת במרחק של 200 מ' בלבד ממקום האירוח.

הזמינו מלון במיקום הטוב ביותר במדריד


מלונות יוקרה בברלין:

ארבע סיבות לבקר בברלין: אומנות, אוכל מעולה, היסטוריה מפוארת, ארכיטקטורה

ברלין בשנים האחרונות מופיעה פעמים רבות בחדשות, אם זה בגלל מחאת המילקי שהחלה בעיר ונמשכה ברחבי הארץ, דיברו רבות על הישראלים שהיגרו או מהגרים לברלין לחפש חיים נוחים יותר ועוד נושאים כאלה ואחרים. חשוב להדגיש, ברלין היא הרבה יותר מזה. ברלין היא עיר שתמצאו בה הכל מהכל, אם זה תרבות, קהילה יהודית גדולה, מועדוני לילה, מסעדות מעולות, את החומה המפורסמת ובקיצור בעיר יש את כל מה שהתייר צריך ורוצה, והכי חשוב ברלין מתאימה לכולם!

רוקו פורטה (Rocco Forte Hotel De Rome) –  מלון בדירוג של 5 כוכבים ממוקם על כיכר בבלפלאץ (Bebelplatz) ומציע מטבח גורמה וספא יוקרתי עם בריכת שחיה באורך של 20 מ'. שדרות אונטר דן לינדן (Unter den Linden) ההיסטוריות נמצאות במרחק של 150 מ' משם. החדרים האלגנטיים והאטומים לרעש של המלון מציעים תקרות גבוהות ואינטרנט מהיר. חדרי הרחצה משיש כוללים רצפות פסיפס מחוממות ובידה. מסעדת La Banca מגישה מנות גרמניות ואיטלקיות א לה קארט. המסעדה עוצבה תוך שימוש בגווני חום וזהב חמים, והיא כוללת טרסת גג בקומה ה-5, עם נוף פנורמי של מרכז ברלין.

הזמינו מלון מפואר בברלין

גורקי אפרטמנטס (Gorki Apartments) – דירות מעוצבות הנמצאות באזור מיטה (Mitte) שזהו האזור הטוב בעיר, בדירות תמצאו את כל מה שרק צריך בשביל החופשה המושלמת.

הזמינו דירת פאר בברלין

שתפו את העמוד

כתיבת תגובה

    Generic selectors
    Exact matches only
    Search in title
    Search in content
    Post Type Selectors
    דילוג לתוכן