לונדון 6 ימים בקיץ טיול בנות עם טוויסט

טסנו 2 חברות ילדות להופעה של הספייס גירלז וזה הפך פשוט לטיול בנות עם הטוויסטים שלנו. בקצרה – היה טיול מדהיםםםם, נורא קל להתאהב בעיר הזו יש בה הכל מהכל וזה הייחוד שלה.

תאריכים: 12-17.6

היינו 6 ימים מלאים, אין ספק שזה הספיק רצינו גם לצאת גם מחוץ לעיר, לצערי לא יצא לנו אבל נראה לי אם יש מספיק זמן זה מגניב לצאת קצת מחוץ לעיר.

בית מלון מומלץ ליד רחוב אוקספורד

מלון סנט ג'יילס לונדון (St Giles London )  – מלון במיקום מדהים, פשוט אך ענה על כל הצרכים שלנו. א.בוקר סטנדרטית לאירופה ולא צריך יותר מזה, האינטרנט קצת מקרטע, גם עם כרטיס סים שקנינו הוא היה חצי כח. בשורה תחתונה תמורה מדהימה לכסף ששילמנו.

למידע נוסף על המלון סנט גיליס ולהזמנת חדר לחצו כאן

תחבורה בלונדון: נסענו רק בטיוב חוץ מפעם אחת שלקחנו אובר, נורא קל להתמצאות ועם אפליקציית גוגל מאפס זה אפילו הופך לפשוט יותר. קנינו אויסטר בדראגסטור ליד המלון. החזרנו אותו בתחנת הטיוב שליד המלון.

אינטרנט בלונדון: קנינו שתינו כרטיס סים עם 4 ג'יגה ב-10 פאונד בחברת O2, לגמרי הספיק הג'יגה לכמעט שבוע.

מסלול הטיול שלנו: לונדון 6 ימים

טיול ברחבי העיר

יום ראשון:

אחרי טיסת לילה ישר התחלנו לטייל בעיר. ישבנו בתור התחלה בבית קפה ליד המלון – OLE AND STEEN, בית קפה בסגנון שוודי, חמוד אחלה דרך לפתוח את הבוקר, מעט יקר.

עשינו טיול ברחבי העיר דרך חברת –  SANDEMAN'S LONDON FREE TOUR – היה סיור מעולה, סגר לנו מלא פינות של התמצאות ראשונית ומקומות שהיה ניתן לראות פעם אחת ולא לחזור שוב כמו כיכר טלפגר, ארמון בקינגהאם.

בערב ראינו את ההצגה אלאדין – נכתב מספיק על ההצגה הזו רק אוסיף גם אנחנו נהננו, היה מקסים.

סיור באולפני הארי פוטר בלונדון

יום שני:

הלכו לטאואר (Tower of London) – בתור גיקית של היסטוריה, נהנתי מכל רגע! היה מקום ייחודי, והשילוב בין העתיק למודרני היה יפייפה בעיני. לקחנו גם אוזניות ב-5 פאונד שנתן לנו הסבר קצת יותר מעמיק. לאחר מכן הלכנו לשוק בורו – לכו! פשוט לכו!

ומשם המשכנו לסטודיו של הארי פוטר – נסענו עם תחבורה ציבורית וביציאה מהתחנת רכבת הלכנו שמאלה היו שאטלים שמגיעים עד לסטודיו בעלות של 2.5 פאונד הלוך חזור. הסטודיו היה אחד מגולות הכותרת של הטיול שלנו – בתור גרופיות של הארי פוטר החיוך לא ירד לנו מהפרצוף.

סיימנו את היום במסעדת – DUCK & WAFFEL בקומה ה-40 (באותו המקום יש את הסושי סמבה). אחלה מסעדה, אחלה נוף, קצת יקרה, סך הכל נהננו, בעיקר מהעלייה במעלית.

הופעה של ספייס גירלז באצטדיון וומבלי לונדון

יום שלישי:

היום השלישי הסתבובנו קצת בעיר – צ'יינה טאון, כיכר פיקדילי, חנויות לגו ו-M&M, ולצהריים אכלנו במסעדה ההודית –  DISHOOM – אם אתם רוצים לאכול במסעדה הזו בצהריים תזמינו מקום! אנחנו קצת חיכינו וזה ביאס אותנו. המסעדה עצמה הייתה מעולה, טעימה וחריפה. מחיר טוב! אחרי זה קינחנו עם BENS COOKIES  – פשוט לכו! חחח אין דרך להסביר את הטעם שלהן.

אחה״צ הייתה הופעה של הספייס גירלז באצטדיון וומבלי, הופעה מצוינת! והמיקום – איצטדיון וומבלי השאיר אותנו בשוק מרוב הגודל. נהננו מכל רגע, גם מהמסביב ולא רק מההופעה, הכל זרם חלק, לא היו תורים ולא דחיפות.

שופינג

יום רביעי:

כל הבוקר היה מוקדש לשופינג, אני עפתי על פריימרק (Primark) ושם הייתי מרבית הזמן לאחר מזה הלכנו למחמזר השני שלנו – BOOK OF MORMON, פשוט מעולה! אין פרות קדושות במחמזר הזה, לא בטוח שיתאים לכולם. בערב היינו בחוויה של פעם בחיים –  SAVOY GRILL של גורדון רמזי, מסעדה יקרה מאוד, מאוד אפילו, ונהננו מכל החוייה הזו. האוכל היה ברמה הכי גבוהה שיש, והשירות היה משהו שלא התנסתי בו בחיים. הייתה אחת החוויות הטובות שלנו מהטיול הזה.

לקחנו: בקבוק יין, פואה גרה, ביף ווילנגטון, מילפיי פטל ולימון, באבה רום – מאוד מופשט מה שכתבתי אבל כל דבר היה פשוט מעולה!

אזור נוטינג היל ושוק פורטובלו

יום חמישי:

זה היה יום ראשון ועל כן נסענו לנוטינג היל ושוק פורטובלו. זה שוק פורטובלו – פשוט מקום מקסים עם וייב מעולה! היינו שם כמה שעות פשוט קצת הלכנו ונאבדנו בין הרחובות הצבעוניים.

לאחר מכן באופן כמעט קיצוני לשלווה של נוטינג היל הגענו לקמדן, אני יכולה להבין הרבה שמאוד מתחברים לאזור כי הוא באמת מיוחד, חנויות מגניבות, אבל וזה אבל שמבחינתנו היה קריטי, לא להתקרב לשם בימי ראשון! אנחנו פשוט לא נהננו. הכל היה צפוץ, דוחק והאוכל בשוק בגלל כל האנשים היה נראה מלוכלך ולא מזמין, התקפלנו דיי מהר.

מסעדות:

1. בערב הלכנו לאכול במסעדה אסייאתית (EAST FOOD) באזור אוקספורד – נקייה, טעימה ובעיצוב מדליק. בעיקר נמליץ על הסלט הויטנאמי והגיוזה פטריות.
  2. משם נסענו באובר לפאב של הארי פוטר (THE CAULDRON) הזמנו מראש מקום – היה לנו כיף בטירוף, הכל מתנהל כמו כיתת שיקויים, לא אספר יותר מזה כדי שמי שהולך יהנה מאפקט ההפתעה.הפאב עצמו מחוץ לאזור המרכז של לונדון והיה קשה עם התחבורה הציבורית לכן העדפנו אובר.

מוזיאון המלחמה של צ'רצ'יל

יום שישי:

היום האחרון הוקדש לסיבוב באזור כנסיית ווסטמינסטר – לא נכנסו אליה. שוטטנו ברחובות שם. באזור זה יש את מוזיאון חדרי המלחמה של צ'רצ'יל – מוזיאון מקסים וחוויתי המסביר מה היה הלך הרוח בזמן מלחמת העולם ה-2 ואיך חיו בבונקר שבו נלקחו החלטות לגביי המשך מלחמת אנגליה בנאצים.

החלק השני הוא תערוכה על חייו של צ'ר'צ'יל, שהיא מאוד מעניין והועבר בצורה אינטרקטיבית. היו גם אוזניות עם הסבר בעברית אז זה בהחלט עזר. אכלנו בפאב אנגלי אמיתי עם פאי בקר ופאי דגים – RED LION, היה מאוד טעים, מומלץ.

חופשת פסח בפריז: עיר האורות מזמינה אתכם לחוויה בלתי נשכחת

סיפור דרך מאת: אלכס צבל

אתם כבר מתחילים להרגיש את האביב באוויר? חופשת הפסח מתקרבת בצעדי ענק, וזו ההזדמנות המושלמת לצאת לחופשה חלומית בחו"ל. אם אתםקרא עוד >

סקי בסלה רונדה איטליה בחודש פברואר – סיכום מפורט של טיול משפחתי

סיפור דרך מאת: אסף דרוקר

חזרנו בשישי האחרון 16/2/24 מחופשת סקי בסלה רונדה. אב ובן (בן 18). 6 ימי סקי. נסיעה עם סקי דיל. מצרףקרא עוד >

טיול בדרום פורטוגל – חלום שהתגשם אחרי הרבה מאוד זמן

סיפור דרך מאת: תמר שטיין

טיילתי ב- דרום פורטוגל, באלגרבה, בזמן החגים, ועכשיו אני רוצה לחזור לעשות את מה שאני אוהבת ולשתף אתכם בחוויה המדהימהקרא עוד >