איים המלדיביים – טיול חברות שעיקרו בטן גב ביעד חלומי ובלתי נשכח

טוב אז חברה שלי ואני חזרנו לפני שלושה ימים מהאיים המלדיביים וחייבת לחלוק איתכם את כל הטוב הזה!

איים המלדיביים בפברואר

אנחנו שתי חברות שרצו להתפנק ולחגוג יומולדת 25 לחברה שלי- במקום מושלם ועם תקציב לא גדול מדי.
הגענו מסרי לנקה ל-5 לילות במלדיביים. לקחנו טיסה מסרי לנקה למאלה, עלתה לנו 180$, אפשר למצוא קצת יותר זולות אבל בשעות פחות נוחות (ממש מוקדם או ממש מאוחר).

נחיתה- נחתנו ב-15:00 במאלה וישר לקחנו ספיד בוט למאפושי (לא בעיה למצוא שם הם פשוט עומדים עם שלטים ביציאה מהשדה, אחרי שמחשיך לדעתי כבר לא מוציאים סירות).

לינה- סגרנו מראש בוואסטפ 3 במלון סולט ביץ׳ במאפושי (Salt beach hotel) דרך איברהים המקסים – מוזמנים לדבר איתו הוא אמין ונחמד ונותן מחיר טוב בלי העמלות של בוקינג (200$ ל-3 לילות, יש חדרים יותר זולים אבל בחרנו חדר גדול עם נוף לים).
איברהים- ‭+960 7 775845‬

למידע נוסף על המלון לחצו כאן

מאפושי- אני יודעת שהדעות בקבוצה לגבי מאפושי ממש חלוקות אבל למזלנו לא הקשבנו לאף אחד ונסענו לשם, כי החוויה האישית שלנו הייתה מדהימה!
נכון מדובר באי מקומי עם רצועת חוף ביקיני לא גדולה (אמנם יפה!) , אבל האווירה שהייתה לנו הייתה מצוינת, הכרנו חבורה של מקומיים שניגנו שם מוזיקה חיה כמה ערבים, יצאנו לטיולי שנירקול משם והיה מדהים.

טיולי יום- אפשר לצאת ממאפושי לכל טיול אפשרי, שנורקל, צלילות, טיולי יום לריזורטים (למי שלא רוצה לשלם כדי לישון שם), טיולים לאיים אחרים. הטיולים נעים בין 25$-150$ , ממש ממש תלוי באופי הטיול שבוחרים.

אוכל באי- יש כמה מסעדות נחמדות והמנות נעות סביב ה-15$-20$ למנה ממוצעת (פסטה פיצה המבורגר).

ריזורט- אחרי מאפושי החלטנו בכל זאת להתפנק ל-2 לילות, בחרנו לפי המלצה מהקבוצה בריזורט במרחק 10 דקות בספיד בוט ממאפושי שנקרא Holiday inn kandooma, נחשב לריזורט בין הזולים, לקחנו חדר על החוף במחיר 1,000 שח ללילה כולל ארוחת בוקר, היה חלום! הריזורט מהממממם!! אפשר לשנקל ולקחת קייקים והמים חלומיים!!!
הדבר היחיד שצריך לקחת בחשבון שבריזורט הכל יותר יקר, האוכל במסעדות יעלה כמעט כפול מהמחירים באיים המקומיים וזה מה שהופך את השהייה ליקרה…

אחרי שהעברנו לילה ראשון הגענו לקבלה ולהפתעתנו הם החליטו לשדרג אותנו ללילה האחרון שלנו לוילה על המים שהייתה פנויה (אין לנו מושג איך זה קרה- הם אומרים שרנדומלית הם בחרו אותנו כי הריזורט היה ממש בתפוסה מלאה, אמרנו תודה ושתקנו).
הוילה על המים- חלום!!!!!
אחת החוויות המטורפות והמהממות ללכת לישון ולהתעורר על המים…. ממליצה בחום לקחת לפחות ללילה אחד חדר כזה (נורא יקר למי שלא בירח דבש).

למידע נוסף על הרזורט המפנק לחצו כאן

בגדול ממליצה לכולללללם להגיע לאיים המלדיביים ולא משנה באיזה תקציב! שאלות נוספות אשמח לענות בתגובות למטה!