פולין עם ילדים – טיול של שלושה שבועות בחגי תשרי

סיכום טיול של שלושה שבועות בפולין עם ילדים בני 3 ו- 5 (21 יום).

מחירים בפולין:

Poznan apt – ש״ח 742.48
Warszaw apt – ש״ח 1298.93

טיסות פולין:

הלוך לקרקוב חזרה מוורשה 6833 ש״ח. נחתנו בקרקוב, טיסת אלעל, נחיתה סביב 11 בבוקר.

השכרת רכב בפולין:

3770 ש״ח כולל ביטוח. רכב שכור מחברת אקספרס שהזמנו דרך Rental car עם כיסוי ביטוחי של RentalCover.

פולין עם ילדים – מסלול:

יום ראשון – נסיעה לזאקופנה (3 לילות)

לאחר שאספנו את האוטו יצאנו לכיוון זאקופנה, נסיעה של כשעתיים, הגענו לדירה (Willa Czarniakówka) מעולה מבחינת מיקום, עם חניה צמודה חינם, נראית מעולה אבל היו כמה בעיות בסיסיות, לא היה אפילו סבון ידיים בשירותים, צ'ק אין נוח מאוד, חצי קומה במדרגות, סניף ז'בקה מתחת לדירה.
יצאנו לסיבוב ברחוב המרכזי, ארוחה במסעדה ארעית באיזור וחזרנו למלון.

יום שני – הר גובלובקה

יצאנו מוקדם והלכנו ברגל לכיוון ה- Tram, שעולה לפסגת הגובלובקה בדרך היה גן שעשועים שהילדים היו חייבים לעצור בו קצת והמשכנו הלאה, בכניסה ניתן לקנות כרטיסים במכונה אוטומטית, אנחנו היינו בתקופה לא עמוסה יחסית אז בעליה היה ריק, בירידה התחיל גשם והיה קצת עמוס.

כדאי לקנות כרטיסים הלוך חזור מראש, אלא אם כן אתם מתכננים לרדת בדרך אחרת (רכבל, רגל רכב וכו').

אפשר למצוא למעלה שוק גדול מאוד והמון אטרקציות לילדים, החל ממיני לונה פארק, דרך מגלשה באבוב על ההר ועד פארקי חבלים יפים מאוד, אנחנו הסתפקנו במתחמי חבלים לילדים קטנים וכמה סיבובים במגלשה שעלתה 5 זלוטי לסיבוב, עשינו טיול קצר לאכול קצת אוכל רחוב.

אחר כך ישבנו לארוחת צהריים באיזה דוכן של נקנקיות ושיפודים וירדנו למטה לסיבוב בשוק, בשוק למטה קנינו פירות יער לילדים שמאותו הרגע לא הפסיקו לאכול פירות יער כל הטיול, פטל שחור ואדום ואוכמניות.

משם המשכנו לכיוון המדרחוב חזרה למלון ובדרך עצרנו בבית ההפוך, שזו אטרקציה נחמדה מאוד לילדים וגם למבוגרים, לא משהו גרנדיוזי, חצי שעה מספיקה שם לגמרי, חזרנו לחדר, בערב הלכנו לאכול במסעדה וחזרנו לנוח לקראת Morski oko.

יום שלישי – הפארק הלאומי טטרה (Lake Morskie Oko‬)

אם אתם עם ילדים ולא הרפתקנים במיוחד, תחשבו פעמיים. גיליתי דברים בדרך שאם הייתי יודע מראש יש סיכוי סביר שהייתי מוותר על ההרפתקא הזו, אבל בסוף מתגלה בפניך מקום מדהים, אז נסענו משהו כמו 35 דקות עם הרכב לכיוון מורסקי אוקו, חייבים להגיע מוקדם, סביב 08:00 כבר אין חניה ליד האתר, הגענו ממש ב- 08:05 ועוד הכניסו אותנו לחניה הקרובה.

משם נכנסנו לפארק (כדאי להביא איתכם מזומן לכאן, אם אתם בכל זאת נתקעים אפשר לשלם עם יורו בחנויות למטה והם יחזירו לכם עודף בזלוטי לפי שער של הסטן).
כשמגיעים יש כרכרות בכניסה, מחיר לאדם 50 זלוטי בעלייה, ילדים עד גיל 3 כזה לא משלמים, הכרכרות עם הסוסים עושים עליה של כ-45 דקות למעלה ואז מורידים אתכם במקום שבו אתם חושבים שהכל מתחיל אבל לא, תחשבו שוב.

מכאן המשכנו עליה ברגל של עוד 20-30 דקות עם הילדים, בלי עגלה, בעליה, פרגנתי לאשתי על התכנון הקסום ועל העיגולים בחולצה למרות הקור והמשכנו הלאה, בסוף העליה מתגלה מקום מ-ה-מ-ם, אגם קסום עם נוף מרהיב, הצטלמנו קצת, הילדים זרקו אבנים, בתקופה שאנחנו היינו לא היה אף אחד במים, לא בטוח אם מותר בכלל להיכנס.

למעלה יש מסעדה שבתוכה יש קיוסק קטן, לא זוכר אם מקבלים שם אשראי, בכל מקרה הכרכרות זה רק מזומן אז אם אתם מתכננים לא לעלות ברגל תביאו מזומן.
משם חזרנו ברגל עד לנקודה של הכרכרות ואז בכרכרה עד למטה, הירידה עולה 30 זלוטי לאדם וחזרנו ברכב למלון.

אחרי הצהריים לקחנו את הרכב עייפים ומותשים אל פארק המים בזקופנה, מקום מקורה ומעולה לילדים, בריכת סחף, מגלשות, בריכה מגניבה לקטנטנים, במחיר של כ 50 זלוטי לאדם לשעתיים וחצי למיטב זכרוני, בבריכות שם אתה מקבל לוקר שכלול במחיר אז אפשר לקחת אתכם מה שרוצים ולהשאיר בלוקר, הילדים נהנו בטירוף, הלכנו לאכול וחזרנו לחדר עייפים אך מרוצים

יום רביעי – נסיעה לקרקוב (4 לילות)

נסיעה של כשעתיים לקרקוב, בקרקוב נאלצנו לחנות בחניון עירוני בעלות של כ 30 זלוטי ליום, צריך להכין כסף קטן כי המדחנים שם לא מקבלים אשראי (לעומת ורשה שכן) חנינו ועלינו לדירה במיקום מ-ע-ו-ל-ה אבל קומה שניה בלי מעלית, דירה מעולה (Apartament Avanti), מאובזרת ומומלצת בחום (ללא מזגן אז לא בטוח שהיא תהיה טובה באותה מידה בתקופות אחרות).

משם יצאנו דקה הליכה לכיכר המרכזית, ואז ברגל לכיוון הדרקון של Wawel כרבע שעה, בערב הראשון הוא אכזב ולא ירק אש, אבל בימים האחרים שהגענו במהלך היום הוא ירק לא מעט והילדים הפכו מאושרים.

אשתי הכוכבת סיפרה לילדים מעבר לסיפורים האותנטים גם סיפורים שהיא המציאה באותו הרגע על אבירים שמנסים להגיע לדרקון, הילדים ישבו מרותקים ונראה שהאווירה בקרקוב היא כזו שרק צריך להדביק לה סיפור לא הגיוני והכל הולך, אז הדרקון היה דרקון אמיתי שקפא ועכשיו הוא יורק אש והילדים מבסוטים עד הגג.

ביום הראשון היה קצת גשום אז מצאנו את עצמנו יושבים במסעדה ואז גלידה, בכיכר המרכזית רואים כרכרות עם סוסים ודי הומה, אז לראשונה הייתה תחושה שהגענו לעיר גדולה.

יום חמישי – גן חיות ומוזיאון התעופה

פתחנו את היום בנסיעה ברכב, מוקדם לכיוון גן החיות, הייתה חניה בשפע, חנינו ונכנסנו בעלות של משהו כמו 50 זלוטי למשפחה, גן חיות מעולה, מבט קרוב על החיות הגדולות, פינה לקטנטנים עם סוסי פוני וחיות חווה שאפשר להאכיל וללטף, ממש מקום מעולה לילדים קטנים.

משם המשכנו למוזיאון התעופה, נשמע קשוח אבל, זה אשכרה מקום עם עשרות של מטוסים מכל הסוגים מפוזרים ברחבה עצומה, מטוסים ומסוקים מהמון תקופות, גם כאן הילדים לא הפסיקו להתעניין.

מפאת הגיל לא שמענו שאלות כמו "מאיזו תקופה המטוס" אלא יותר "מה זה הטיל הזה" אבל בטוח שהם מאוד נהנו שם, משם שוב חזרה הביתה, כיכר מרכזית מתחת לבית לארוחת ערב וליום הבא.

יום שישי – הגיע יום יפה

ירדנו למטה לכיכר המרכזית לטיול לכיוון הדרקון שיורק אש, אנחנו עדיין חייבים לילדים איזה להבה קטנה.
בדרך בכיכר המרכזית עצרנו להאכיל יונים, אטרקציה בפני עצמה.
עלינו לטירה של Wawel ומשם ירדנו במערה של הדרקון עד לדרקון עצמו, אנחנו השארנו את העגלה למעלה ועשינו טעות, כי צריך לחזור אחר כך מסביב ואי אפשר לעלות מאותו מקום, אם אתם משאירים למעלה קחו אתכם מטריה וכסו את העגלה, אנחנו פספסנו וזה עלה לנו במושבים רטובים.
הגשם לקח אותנו לקניון בקרקוב, לאכול ג'אנק פוד, בקומה התחתונה היה מיצג של כל מיני אשליות, בשביל הילדים זה היה כמו לונה פארק קטן.

יום שביעי – מפעל האמייל של שינדלר, הרובע היהודי.

קמנו בבוקר ולקחנו מונית למפעל האמייל של שינדלר, לא ידענו אם נמצא שם חניה ולא רצינו להסתבך, הילדים בחלק מהזמן התעניינו ובחלק אחר הביעו את חמתם, הזמנו סיור מראש בבוקינג של המטריות הצהובות, כרטיסים שהלכו לפח בגלל שהגענו ב- 2 דקות איחור, בכל מקרה עדיין צריך לשלם בכניסה, זה היה פשוט כדי שבכלל יתנו לנו להיכנס.

בסופו של דבר הצלחנו לשכנע את הגברת בכניסה שיש לנו כרטיסים לסיור והיא הסכימה שנקנה כרטיסים למוזיאון וניכנס, לאחר מכן חזרנו לשנ"צ קטן ומשם לטיול בכיכר המרכזית, ממש ליד הכיכר יש איזה מיני מוזיאון פרפרים, ומבוך מראות, הילדים ממש נהנו משניהם, קנינו כרטיסים לשניהם בתוך המיני מוזיאון פרפרים, אפשר להחזיק פרפרים ולהסתכל עליהם מקרוב.

יום שמיני – נסיעה לזאטור + זאטורלנד (שלושה לילות)

מה אגיד לכם, זאטור לא מעניינת, בכלל, אין לאן ללכת בערב, אין לאן ללכת ביום, הסיבה היחידה שאנשים מגיעים לשם היא הפארקים, אז אם זו לא בעיה בשבילכם, תלכו לישון שם, אם אתם מעדיפים אופציה של סיבובון בערב ולא מקום מת אז תשארו בעיר קרובה.

גם קרקוב טובה ותסעו משם כשעה, מיד כשהגענו ונכנסנו לסופר נתקלנו באישה שיכורה שהחליטה שאנחנו אוקראינים והיא כנראה לא מתחברת לאוקראינים כל כך והתחילו שם צעקות שכוללות סטירה לאשתי, דחיפות שלי ונגמר בשני פולנים שמחזיקים אותה בחוץ ולא נותנים לה להיכנס בזמן שאנחנו מתחפפים עם הילדים, ממש לא אהבנו את זאטור, מקווה שזה ברור.

יצאנו מקרקוב מוקדם, ביקשנו לפני זה לעשות צ'ק אין מוקדם, שמנו את המזוודות בדירה ויצאנו לזאטורלנד.
את זאטור לנד כן אהבנו הילדים שלנו חובבי דינוזאורים מושבעים והפארק שם פשוט מעולה בשבילם, גם המתקנים היו נחמדים, אבל אין מה להשוות את זאטורלנד לאנרג'ילנדיה מבחינת אטרקציות.

פארק הדינוזאורים קרקוב

זאטורלנד (Zatorland), קרקוב

יום תשיעי – יום גשום

יום שנגמר לנו על קניונים באושוויצ'ם ועל פארק מים בטישי בגלל הגשם, פארק מים מעולה.

יום עשירי – משואה לתקומה

פתחנו את היום בסיור באושוויץ עם דני פולנד, נסענו ברכב לחניה באשוויץ – 13 זלוטי חניה, היינו עם הילדים וזה היה קצת מאתגר, לא הכנסנו אותם לפינות, רק סיפרנו שהיו אנשים טובים ואנשים רעים, מעבר לזה כל אחד היה עם טלפון והם שיחקו במשחקים עד שסיימנו, הסיור עם אזניות ככה שהם לא שומעים ולא מבינים כלום, חששנו מזה ובאמת שבסופו של דבר אין ממה לחשוש.
משם המשכנו להפך המוחלט – אנרג'ילנדיה

זה פארק רציני, לא נערכתי אליו כראוי, לא תיארתי שהוא כזה, הגעתי במחשבה שאפגוש סופרלנד ופגשתי מיני דיסני (לא דיסני, מיני), המזל שלנו זה שבארבע שעות שנותרו לנו מהיום ושילמנו עליהן מחיר מלא הספקנו לעשות המון עם הילדים בגלל שלא היו תורים בכלל.

ברמה שבכל מתקן הריצו שניים-שלושה סיבובים כי היה חבל לעצור אותנו סתם, הילד בן 5 עשה רכבות הרים מעולות וגם אנחנו, יש שם איזור לקטנטנים ובגדול המון המון מתקנים שמתאימים לגיל שלהם אם הם עם מלווה, כולל רכבות רציניות, לא הכי רציניות.

יום אחד עשר – נסיעה לורוצלב (4 לילות)

הנסיעה לורוצלב מזאטור די ארוכה, סביב ה 3 שעות, בדרך עצרנו בגן חיות נחמד באיזור קטוביץ (Slaski ogrod zoologiczny). הגענו לורוצלב לדירה (Piq APT) גם במיקום מאוד מרכזי, שוב 2 קומות בלי מעלית וחניה בתשלום תת קרקעית ליד הדירה בתשלום יומי של כ- 40 זלוטי
וורוצלב בירת הגמדים, מרגע שהגענו האטרקציה המרכזית היא למצוא גמדים, הילדים בטירוף, עשינו להם הכנה לפני וזה לגמרי הפך את הטיולים הרגליים לאטרקציה, יש גמדים בכל חור.
ארוחה טובה אכלנו ב- Whisky in the jar שזו מסעדת בשרים מעולה אבל מעט יקרה.

למידע על הדירה לחצו כאן

יום 12 – התחיל יפה המשיך גשום אז התחלנו בסיבוב גמדים בעיר ואז קניון.

יום 13 – גן חיות

גן החיות בורוצלב לא שונה בהרבה מגני חיות אחרים, יש שם את האפריקריום שלא הלהיב אותנו הרבה יותר ממה שכבר ראינו, הדבר היחיד המלהיב באמת זה החלון של אחת המסעדות שהוא בעצם החלון של כלוב האריות, אתה יושב לאכול ואריה מתהלך לו ממש לידך מעבר לחלון, קצת תחושה של ספארי באפריקה.

קנינו כרטיס משולב לגן חיות ולמוזיאון המים שלהם בעלות של 200 זלוטי למשפחה של זוג+1 (הקטן בחינם) , גם כאן תמצאו פינת האכלה לילדים עם חיות חווה.

יום 14 – מוזיאון המים

נסענו למוזיאון המים עם הרכב, יש חניה במקום אבל לא הייתי בונה עליה בימים עמוסים.
מקום נחמד, בעיקר רואים וקצת מיצגים אינטרקטיבים לילדים.

יום 15 – נסיעה לפוזנן (3 לילות)

בדרך כמו בכל נסיעה ארוכה שעשינו עוצרים בתחנות דלק שיש בהן אוכל ומתקנים לילדים, זו הייתה האטרקציה המעניינת שלהם בנסיעות, המגרש משחקים בתחנת דלק, הגענו לפוזנן לדירה (GREY – Thom Apartments – Parking Free) בדירה הזו קיבלנו קצת תחושה שמישהו עבד עלינו, זה התחיל בהודעה מהמארחת שיש בעיה בדירה ולא ניתן לעשות צ'ק אין והיא הציעה לנו אלטרנטיבה.

שמחיפוש בבוקינג באמת יש לה ציון מאוד גבוה, אבל לי קצת קשה להבין את הציון, המקום מלא אבק, טוענת שהוא קומה שניה בלי מעלית וכשמגיעים זה בעצם כמעט קומה רביעית, במיטה הזוגית משהו עקום באמצע ויוצא שאנחנו ישנים בזווית על מזרן נוראי, הציון שלה בבוקינג הוא 9.2 אבל זה היה נראה לי פשוט סוג של הונאה, כי בגלל ההחלפה גם לא הייתה לי שום דרך לדרג את הדירה החלופית.

יום 16 – פוזנן

הכיכר המרכזית בפוזנן הכי קסומה מכל המקומות שהיינו בהם, בועות ובלונים לילדים, המון בתי קפה, הומה אדם וב- 12:00 שני העזים המתנגחים בראש הקתדרלה, משם המשכנו למופע הכנת סוכריות, כל ילד תמורת 15 זלוטי גם מגלגל לעצמו סוכריה גדולה על מקל, פעילות מאוד נחמדה לילדים.

לאחר מכן המשכנו למוזיאון הרוגעלך, לשם כדאי וצריך להזמין מראש, אצלנו בפוקס היו מוכנים להכניס אותנו, ניתן להזמין באתר שלהם ומשלמים במקום,
אני מזהיר מראש שהמופע\מיצג במוזיאון הוא ברובו למבוגרים, בדיחות באנגלית וכו, הגדול השתתף מעט, מערוך, קיפולים וכו אבל הקטן נתן לי מבטי שנאה כל הזמן ורק חיכה שנלך משם, אז קחו בחשבון את גילאי הילדים במקום הזה, סך הכל משהו כמו שעה בתוך המוזיאון, ניתן להשאיר עגלות בכניסה.
בערב אכלנו במסעדה גרוזינית מעולה ממש ליד הכיכר המרכזית שנקראת חינקלי.

יום 17 – טירה של פוזנן

יצאנו לכיוון הטירה של פוזנן, האמת לא מאוד מעניין, עולים למעלה קצת לתצפית קטנה ולא מאוד גבוהה וזהו, מעבר לזה מוזיאון לא שונה בהרבה משאר המוזיאונים שנמצאים בתוך טירות.
משם לפארק מלטה, שזה עולם שלם של ילדים, מקום ענק סביב אגם ענק, הגענו תחילה לפארק החבלים ליד האגם ביער.

הילדים בילו שם שעה שעה וחצי ומשם המשכנו לגדות האגם, שם אפשר למצוא המון דברים לילדים, החל מנהיגה על מכוניות קטנות וטרקטורים, דרך שיעורי סקי במדרון למרות שאין שלג ועד מגלשת הרים, עשינו מספר פעמים את מגלשת ההרים ונתנו להם לנהוג קצת במיני רכב כזה, הותשו, הקטן הלך לישון בעגלה והחלטנו ללכת לקניון של אגם מלטה.

אחרי שאכלנו ג'אנק פוד והקטן התעורר נכנסנו בתוך הקניון לגי'מבורי מעולה, תשלום שעתי, סוגרים ב- 19:00 אז כבר לא נשאר המון זמן, היינו שם בערך שעה וחזרנו לשתות קפה בכיכר המרכזית ולדירה.

יום 18 – נסיעה לוורשה (3 לילות)

הגענו לוורשה לאחר נסיעה של כ 3 וחצי שעות עם עצירה, דרך כבישי אגרה, חשוב לקחת אתכם מזומן לנסיעות האלה, יש שם כמה מקטעים, אם אני זוכר נכון האגרות בנסיעה הזו הגיעו לסביב ה 40 זלוטי, בורשה קיבלנו דירה מהממת, כל מה שחלמנו עליו מאז שהגענו לפולין, מעלית, מיקום, מרפסת, מרווח מאוד ונקי ומזגן (היה חם עד נעים במהלך היום) על הדירה הזו אני ממש ממליץ בחום (Good Time Apartments Warsaw – Świętokrzyska)

בורשה אין באמת מיקום מרכזי אחד כמו בשאר הערים שהיינו בהן, לכן לא משנה איפה המלון תהיה לכם הליכה לחלק מהאטרקציות, בערב הראשון הלכנו ברגל כחצי שעה לכיכר המרכזית, ראינו מופע אש, קנינו לילדים זוהרים של תיירים וטיילנו קצת.

למידע על הדירה לחצו כאן

יום 19 – מוזיאון קופרניק

הלכנו ברגל למוזיאון קופרניק למדע, כחצי שעה הליכה,
מקום מושלם לילדים, אחרי 3 או ארבע שעות לי נמאס ומשכתי את כולם מהאזניים (זה סתם ביטוי תרגעו)
הטיפ הכי חשוב שלי זה לקחת בגדי החלפה לילדים, יש שם משחקי מים, מזיזים דברים, מריצים כדורים במים וכו, ילדים קטנים במיוחד יירטבו כי הם נשענים עם הבטן על כל החלק הרטוב כשהם מתכופפים לכיון המים, אם לא תקחו בגדים תמצאו את עצמכם מייבשים בגדים בתוך השירותים במייבש של הידיים ( לא קרה לי, סתם כן).

צריך לקנות כרטיסים למוזיאון באתר שלהם באינטרנט ולדאוג להוסיף לכרטיס את מתחם buzzz, הכרטיסים הם לכניסה בשעה מסויימת, גם למוזיאון וגם למתחם אז כדאי להתארגן מראש כי לנו היו תאריכים שלא היו בהם כרטיסים כבר.

כשרצינו לחזור הייתה חוויה קצת מבאסת כי הנהג אובר לא הסכים לקחת אותנו בגלל שהילדים קטנים מידי ואין לו ביטוח, אבל התעשתנו והזמנו מונית דרך mytaxi שנקרא עכשיו Freenow וזה הלך יותר חלק כי למוניות יש ביטוח ואפשר לנסוע בהן בלי כסאות, נסענו למסעדת Beef and pepper שכבר אכלנו בה בביקור הקודם שלנו בוורשה, מסעדה מעולה, בשרים טובים, אבל בגדול בפולין לא כדאי לשלם יקר על בשר אדום, בשר לבן זול בהרבה (סליחה משומרי הכשרות) ובהרבה מקרים טעים בהרבה.

יום 20 – גן חיות

נחשו לאן הלכנו… כן לגן חיות, אני כבר מותש מהחיות אבל הילדים מאושרים כל פעם מחדש, הפעם הגענו לגן החיות כדי להיכנס לוילה של שומר גן החיות ולאמר את האמת, הסיור הזה הרבה יותר מעניין מהרבה מקומות שואתיים שהיינו בהם, בעיקר בגלל העובדה שיורדים למרתף ורואים ממש איפה הסתתרו האנשים באותה תקופה, כדי להיכנס לוילה צריך לשלוח להם מייל ולקבוע, יש סיור בכל יום, בניגוד למה שכתוב באתר, פשוט צריך לקבוע איתם, אמרו לנו שזה 5 זלוטי לראש עבור הסיור בוילה, בפועל אף אחד לא גבה מאיתנו כסף ולא היה למי לשלם.

הגן חיות עצמו עלוב, נראה כאילו כל החיות מתו בהפצצה ב- 45, בקושי רואים חיות, הוא נראה מוזנח, בקיצור אם זה לא בשביל שומר גן החיות, הייתי מוצא גן חיות אחר בשביל הילדים.

יום 21 – חוזרים הביתה – יאייי

התחלנו את הבוקר באטרקציה שהילדים חיכו לה ונערכו אליה כל הטיול, האכלת סנאים בפארק וואזיאנקי (Lazienki park).
הגענו מוכנים עם בלוטים ואגוזים שהילד הגדול אסף לכל אורך הטיול ושמר לרגע הנכון, הם רצו בין עלי השלכת, חיפשו סנאים, מצאו והאכילו, ועם כל האטרקציות שהיינו בהן כל הטיול, כשאתה שואל אותם היום איך היה בפולין הם עונים "היה כיף, אפילו האכלנו סנאים".

פארק וואזיאנקי (Łazienki Park)

משם צ'קאאוט ונסיעה לאיזשהו אוטלט שמצא לנו גוגל, בכל הטיול ראינו את רשת מסעדות ספינקס ולא נכנסנו, לא יודע למה, ביום האחרון זו הייתה המסעדה היחידה שהייתה באווטלט שהיינו בו אז החלטנו לנסות והאוכל היה ממש ממש טוב ומאוד לא יקר, יש שם אפילו חומוס, טחינה ופלאפל באופן מוזר, והכל היה ממש טעים.
נסענו להחזיר את האוטו בשדה וחיכינו לצ'ק אין, הגענו יחסית מוקדם לשדה כי לא הכרנו את מקום ההחזרה ורצינו לוודא שהכל עובר חלק. וזהו, הביתה.