חופשה משפחתית בוילג' נטורס [Village nature] ופריז

כפר נופש בפריז

חזרנו אתמול מפריז בשילוב וילג' נטורס (Village nature) מבית סנטר פארקס ואשמח לשתף את הסיכום שלנו.

ימי כניסה לפארק הם שני או שישי, אנחנו היינו בקוטג' 2501, הוא ממש קרוב למרכז שבו יש את אזור המסעדות, באולינג, פארק המים- מיקום מעולה.
הזמנתי הכל דרך גרייבר שמייצגים את סנטר פארקס בארץ ולכן האפליקציה של הפארק לא עבדה לי. מי שמזמין ישירות מהפארק עצמו יכול להכנס לאפליקציה ושם להזמין את כל האטרקציות. יש מיניבוס שעובר כל רבע שעה ואיתו ניתן להגיע לכל מקום. יש המון חניות בפארק ולא מגבילים נסיעה עם הרכב. קבלת חדרים בשלוש, פינוי בעשר בבוקר (אין גמישות).

וילג' נטורס מידע כללי

הקוטג' היה מדהים, חדר ילדים עם שתי מיטות וחדר שינה עם מיטה ענקית זוגית, אמבטיה הורים אמבטיה משפחה ועוד שירותים בנפרד, סלון פינתי גדול ומטבח עם מדיח, מיקרו, כיריים, מקרר, ערכת נקיון עם מגבת, 3 טבליות למדיח, סקוץ ובקבוקון סבון. מקבלים 2 גלילי נייר טואלט (את השאר קניתי בסופר בכפר הנופש) מצעים נקיים לכולם, מגבות לכל אדם לידיים ולגוף (הבאנו איתנו עוד מגבת לכל אחד לפארק מים) יש שני מתקני יבוש מגבות וזה עזר לייבש הכל מהר בלי לתלות בחוץ כי ירד גשם חלק מהזמן. מטבח מאובזר בכל הכלים שצריך.

יש כספת, וטלוויזיה בחדר הורים ובסלון. יש פאן ומתקן לתליית מגבות באמבטיה (חוץ ממייבשי המגבות). הבאנו איתנו ערכת קפה ותה, טבליות למדיח, שקיות סנדוויצ'ים ושקיות עם סגירה חוזרת (איקאה) ושקיות לזבל הכל מהבית. יש חצר עם דק ושולחן אוכל ומיטות שיזוף. מקבלים שעונים מגומי ליד איתם נכנסים לוילה ולכל הפעילויות. יש סופר בפארק עם כל מה שצריך והמחירים יחסית סבירים. (יש סופר בקניון 7 דקות מהפארק זול משמעותית עם הכל!! כולל קומה שניה עם כל מה שרק תרצו).

פריז עם ילדים

פארק מים פתוח עד 20:30 כל יום, יש לוקרים ומלתחות, המקום נקי ומלא צוות אדיב ומקצועי יש מגלשות מדהימות, בריכת גלים, בריכות חיצוניות בסיבובים, המים היו נעימים ממש גם כשטיפטף בחוץ. באולינג בהזמנה מראש פתוח כל יום עד 22:00. יש פארק חבלים, קירות טיפוס, סירות, פינת ליטוף ועוד המון דברים הכל בתשלום כמובן. יש השכרת אופניים וקורקינטים.

הפארק כ-5 דקות מהדיסני, כ-40 דקות מפריז, כ-40 דקות משדה התעופה שאר דה גול, 7 דקות ממרכז קניות ענק עם חנויות מוכרות כמו פריימרק, יוני קלו, דיזיגואל, מנגו, פול אנד בר, זארה, אדידס, ברשקה, h&m, חנויות ספורט, מתחם אוכל ענק בסוף הקניון צמוד ל-"עולם המים" (עולם המים נחמד לשעה וחצי ככה). אנחנו שכרנו רכב דרך Rentalcar והיינו מאוד מרוצים, אספנו והחזרנו בשדה, לא היה תור בקבלת הרכב וההחזרה היתה ממש מהירה. בגלל שהיה גשום חלק מהזמן היינו צמודים לתחזית ולפי זה תכננתי כל יום.

יומיים בפריז

אטרקציות לילדים בפריז

היינו יומיים בפריז פעם בבוקר לאייפל ביום ראשון (ידעתי שזה יום חופש בפריז. ולכן חשבתי שיהיה פחות עמוס להגיע ברכב), שאנז אליזה ושער הנצחון, לובר ועוד..

חנינו דקה מהאייפל בחניון מעולה (חניון מול מלון Pullman שלוש דקות הליכה מהקופות של האייפל) רבע לעשר בבוקר ויחסית היה מעט תור. במקום קנינו כרטיסים, שווה כל רגע, חוויה מקסימה! אכלנו מול האייפל קראפ מעולה וגלידות.. בנפרד הגענו עוד יום לפריז, עשינו שייט על הסיין (חנינו ממש ליד מקום השיט- חניה ללא תשלום) השייט שעה, היה מקסים! ונשארנו לראות את האייפל בשקיעה עד הדלקת האורות בשעה 20:00. כל שעה עגולה יש ניצנוצים של אורות.. מקסים! 10 דקות מכפר הנופש יש סניף של דקטלון שם גם ביקרנו לקניות, מחירים מעולים! פתוח שם עד 20:00.

עשיתי חבילה של סלקום גלישה ללא הגבלה אז היה לי וויז חופשי ואנטרנט וזה היה מעולה! כשיצאנו ממקום השכרת הרכב, שלחתי לעצמי את מיקום הוייז שנדע לאן להחזיר את הרכב בלי להסתבך וזה היה מעולה! בשדה יש תחנת דלק שם דאגנו למלא ולהחזיר טנק דלק מלא. כמובן שצילמנו את הרכב לפני ואחרי ודאגנו שיחתמו לנו על 0 חיוב והחזרה תקינה.

דיסני פריז

יום דיסני – הזמנתי כרטיסים דרך אתר 365 טיקטס, הגענו בפתיחה בעשר, יש המון ללכת וחייבים נעליים נוחות. יצא לנו מזג אוויר מושלם! המקום מהמם ומיוחד, יש מופעים שצריך לדעת מתי ותהלוכה מרגשת שעוברת פעמיים בכל הפארק, חובה!!! חוויה מרגשת ביותר גם לנו המבוגרים. המסעדות מפוצצות אנשים, טוב שהבאנו איתנו אוכל ושתיה ויש המון מתחמי פיקניק. בכניסה לכל מתקן כתוב זמן ההמתנה.. מקסימום שחיכו אצלנו היה שעה וחצי. היה ניתן להגיע גם עם שאטל מהפארק.

טיול מהיפים שהיו לנו, תהנו.