וייטנאם למטייל – מסלול של חודש בוייטנאם עם הילדים מהאנוי עד הו צ׳י מין

עשינו טיול משפחתי של 37 ימים, הורים ושתי ילדות בנות תשע וחמש. באופן טבעי הטיול היה מותאם גם לצרכים שלהן.

תחבורה בוייטנאם:

3 טיסות פנימיות עם ויאטנם איירליינס הן היו בסדר גמור. נסיעות בין הערים עשינו עם נהגים דרך 12goasia, נסיעות פנימיות עם המוניות של Grab. כל נותני השירות בעניין זה היו טובים.

מסלול בוייטנאם:

האנוי:

נחתנו בהאנוי, ישנו ב- Hanoi Babylon Garden Hotel & Spa, המלון מומלץ. נוח מאד למשפחה, מיקום מצויין ליד הנהר. נהננו מתאטרון בובות על המים (לא רק לילדים!) מסיור בעיר ובאזור הנהר, מרחוב הרכבת. אכלנו ב- Caugo וב- Pizza 4 ps.

למידע נוסף על המלון האנוי בבילון לחצו כאן

האלונג בי:

סגרנו שייט בהאלונג ביי של 3 ימים דרך Stellar of the seas. היה מהמם. מגוון פעילויות. קיאקים, יום טיול בקאט בה, רחצה בחופים קטנים ליד האיים, בריכה מפנקת, אוכל מצויין. מאד נהננו.

פו לונג:

ישנו ב- Treehouse, היה מדהים! אלו בתים שממוקמים על עצים, ברקע נוף של שדות אורז, זריחות ושקיעות יפיפיות. חוויה אחרת. פו לונג עדיין לא מוכרת לתיירים ויש בה בעיקר מקומיים, המקום שכוח אל. אכלנו רק אוכל מקומי מצויין שהכינו לנו שם. טיילנו בין שדות האורז, במערת העטלפים ובמפלים המדהימים שיש לא רחוק.

למידע נוסף על המלון טריהאוס לחצו כאן

טאם קוק/ נין בין:

ישנו במקום לא טוב Tam Coc Valley Bungalow, מאד מיושן ומוזנח. לא ממליצה. השייט היה חביב אך בעיניי מיותר אחרי האלונג ביי. סיירנו באזור הפגודה הגדולה והמקדשים של בודהה. זה היה מאד מרשים. נהננו מאד. אכלנו בארומה– מסעדה הודית שהייתה סבבה. אכלנו בעוד כמה מקומות ברחוב הראשי, בכולם היה בסדר גמור.

הואה (Hue):

עיר מקסימה! הבירה העתיקה של ויאטנם, טיילנו בעיר העתיקה, בארמון המלך, למדנו על ההיסטוריה של ויאטנם טרם הקומוניזם. היה מרתק. ישנו ב- Ecolodge, מומלץ מאד! ריזורט קטן ומקסים. אכלנו במלון וגם ב- He Army pub. הופעות חיות ואחלה המבורגרים. מומלץ!

למידע נוסף על המלון ארו לודג' לחצו כאן

הוי אן:

מהממת!! נהננו להסתובב בין הסמטאות הויאן, עשינו שיעור בישול עם אמילי, תפרנו מעיל. ישנו ב- Gem riverside. היה מעולה. נסענו לגשר הידיים ובילינו בו יום מוצלח. אכלנו ב- Mix וגם ב- Roastery. עשינו יום על החוף. מאד אהבנו את הויאן.

למידע נוסף על המלון גם ריברסייד לחצו כאן

דאלאת:

ישנו ב- Lamarque Dalat Villa, היה מעולה. בדאלאת נהננו מאד להסתובב ברחובות וליד הנהר. היינו בבית המשוגע ובמבוך, במוזיאון הפרחים. נסענו לפארק החבלים ולרכבת ההרים. הפארק אדיר!! נהננו מאד. יש מסלולים לילדים ומסלולים למבוגרים. כשנפלו עלינו כמה שעות גשומות נכנסנו ל-Big C לקולנוע וצפינו במלך האריות. זה היה נחמד, אנחנו וכל הויאטנמים. יש בסמוך לקולנוע מסעדה יפנית מעולה. מומלץ. חוץ מזה אכלנו ב- One more coffee, Vuong pizza, ועוד.

למידע נוסף על המלון למרק לחצו כאן

הו צ׳י מין:

נהדרת!! נהנתי לשוטט ברחבי העיר. היא שוקקת אך לא סואנת נורא כמו האנוי. היינו בארמון העצמאות, נכנסנו לבונקרים, נסענו למנהרות קוצ׳י, ראינו מופע אקרובטיקה בבית האופרה. אכלנו במקומות מעולים: My bhan me, Propaganda, Au parc וגם פה – Pizza 4 ps. נהננו מהשוק המקומי. לטעמי הוא היה הכי מוצלח בויאטנם.

פוקוק:

גן עדן!! הוא לא היה בתוכנית המקורית שלנו, איזה מזל ששילבנו אותו. אי מהחלומות על הצד השני של הגולף של תאילנד. בטן גב כמו שצריך. חופים על ערסלים ונדנדות. ישנו ב- Best Western והוא היה מדהים. לקחנו את הרכבל לארכיפלג, ראינו את הנוף היפיפה מלמעלה. היה מפעים.

למידע נוסף על המלון בסט וסטרן לחצו כאן

לסיכום:

וייטנאם יעד מעולה גם לילדים! יש גם פארק מים בכל מיני ערים ועוד המון אטרקציות מיועדות לצורך כך. אנחנו היינו יותר בענייני טבע.