סיפור דרך: טיול משפחתי בתאילנד עם 2 ילדים (צ'אנג מאי – לילה בסוראטני – קוסמוי ובנגקוק)

סיכום הטיול שלנו לתאילנד, זוג פלוס 2 ילדים בני 8 ו- 10.5 נסענו 20.8 עד 6.9 כרטיסים נקנו בינואר. טיסה ישירה עם אל על.

מסלול בתאילנד: צ'אנג מאי – לילה בסוראטני – קוסמוי ובנגקוק.

צ'אנג מאי:

4 לילות ראשונים במלון We briza שבתמונות נראה מאוד יפה במציאות פחות.. לא ממליצה.

בצ'אנג מאי היינו ב:

• במוזיאון האשליות – מקום מדהים ומושקע.
  • טיילנו בהמון שווקים כולל שווקי הלילה.
  • לקחנו נהג מקומי שלקח אותנו ליום טיול במקדש Ban den
  • מפל Buathong
  • ביום האחרון נסענו לפארק Grand canyon – פארק טרמפולינות מטורף על המים, כרטיס הכניסה כולל גם אומגה. בפארק יש מגלשות ומספר מקפצות למים. פארק מדהים, חדש נקי. אפשר להתרשם בתמונות.

סורטאני:

ישנו במלון Paragon מלון בוטיק, לא רחוק משדה התעופה. המלון נקי מאוד. בערב לקחנו מונית לשוק הלילה ולמחרת הפלגנו לקוסמוי.

קוסמוי:

בקוסמוי ישנו בחוף למאי במלון 4 כוכבים ברמה גבוהה מאוד בשם Manathai.

מלון מפנק עם ארוחת בוקר טובה, המלון מרוחק מהצוואנג כרבע שעה, לקחנו מוניות כל פעם. היה שווה.

בקוסמוי עשינו:

• טיול הג'יפים של אולסיה שהיה ממש כיף.
  • טיילנו בשווקים.
  • היינו בכפר הדייגים.
  • עשינו ספורט ימי.
  • הלכנו לתחרות בוקסינג.
  • מסיבות ב- Ark bar והרבה שייקים ומסא'זים.

מקוסמוי לקחנו מעבורת לסוראטני ומשם מיד טיסה לבנגקוק לחמישה לילות אחרונים.

בנגקוק

ישנו במלון Novhotel siam בכיכר סיאם, מיקום מרכזי ליד ה BTS וקניון סיאם פארגון. מלון יפה, נחמדים מאוד, ארוחת בוקר עשירה וטעימה. למשפחה החדרים מעט קטנים, אבל כמעט ולא היינו בחדר. בבנגקוק היינו ב:

Asiatic – מתחם מהמם שמגיעים אליו עם סירה. יש שם פארק שעשועים קטן המון מסעדות מעוצבות וחנויות יפות.

ביקרנו בשוק הכי גדול בבנגקוק שוק שטוצ'ק (Chatuchak) שפעיל רק בשבת ראשון.

שוק מטורף עם המון חנויות ודוכנים ברחוב, בשנים האחרונות התווסף גם מתחם ממוזג ומקורה. חוויה!

קידזניה בנגקוק (KidZania) – עולם לילדים עד גיל 14 זו עיר שלמה שבה יש מקצועות שונים שהילדים צריכים למלא בכדי להרוויח כסף – רופאים, וטרינרים כבאים, עובדי מפעלים, עובדים במקדונלדס, עובדים בסופר, שליחים, מנופאים, טייסים, דיילים, קוסמים, נגנים ועוד ועוד… בכסף שהם הרוויחו הם קונים מתנה בסוף.

לאורך המסלול אפשר להשתמש בכסף גם להכנס למתחמים שונים – למפעל הקטשופ שבסופו אתה מקבל בקבוק קטשופ למקדונלדס שם אתה מכין לעצמך המבורגר, לעבור קורס תופים קצר, להכנס לסלון יופי לצמות ולק.

בקיצור מי שנמצא בבנגקוק עם ילדים בגיל המתאים לא לפספס.

טיילנו בקניון טרמינל 21 ונסענו לקוואסאן.

פארק סיאם מרוחק כשעה מהמרכז – פארק מים משולב עם לונה פארק. העברנו שם יום שלם היה ממש כיף.

יום אחרון לקחנו את הילדים לקרב לייזרים מתחת למלון ועשינו השלמת קניות.

לסיכום:

נסענו בעונה הגשומה – כל יום ירד גשם והרבה, לא נתנו לזה להפריע לנו הסתובבנו עם מעילי גשם והמשכנו פעילויות כרגיל. היה חם אבל כנראה בגלל הגשם החום היה ממש נסבל.

תמיד להתמקח במוניות ובשווקים, הם בכוונה מעלים את המחירים בצורה מוגזמת כיוון שהם יודעים שיורידו אותם למחיר הריאלי.. העם התאילנדי עם חביב מאוד, מסביר פנים, תאילנד מדינה מפנקת.