חופשה משפחתית בספרד עם שלושה ילדים: ממדריד ועד ברצלונה תוך שבועיים ברכב

סיכום החופשה המשפחתית שלנו בספרד עם 3 ילדים (14,9,7) סה״כ שבועיים: במדריד + ולנסיה +פורט אוונטורה + ברצלונה.

חופשה משפחתית בספרד עם שלושה ילדים: ממדריד ועד ברצלונה דרך ולנסיה ופורט אוונטורה תוך שבועיים.

מדריד

נחתנו במדריד, לקחנו דירה דרך Airbnb ב- Puerta del sol מרחק הליכה מכל מקום מרכזי בעיר.

הכל כבר נאמר על מדריד היפהפיה, המון קניות, אוכל טוב (די עקבנו אחרי ההמלצות מפה, אז לא אחזור על הכל, תודה רבה לממליצים).

3 כמה תובנות שלנו על מדריד:

לא חייבים לעלות על הרכבל

אנחנו עלינו על הרכבל ולקחנו רק לכיוון אחד , מה שהיה טעות שכן אין ממש מה לעשות בקצה השני, הגענו למעין קרחת יער… מתאים יותר למי שמעוניין להתבודד או למי שמעוניין לעשות מסלולי הליכה ארוכים ביער, אז חזרנו בחזרה עם הרכבל והתקדמנו רגלית לארמון.

פארק וורנר ברדרס

מהעיר יצאנו לפארק השעשועים וורנר ברדרס (Warner brothers) – פארק מאוד גדול העברנו שם בכיף יום שלם.

מצאנו הנחה של 50% לפארק בסופר, אז שילמנו בקופות עם ההנחה. ה

פארק לא היה עמוס בכלל, מה שכן, לא נתנו לנו להכנס עם אוכל, רק עם בקבוקי מים, נאלצנו להשאיר את החטיפים שהבאנו ברכב – קחו לתשומת לבכם.

Police academy Madrid

לא לוותר על ההופעה של ה – Police academy, הופעה מרשימה ומשעשעת, יצאנו מהפארק קצת לפני 12 בלילה.

ממדריד לולנסיה ברכב

ממדריד נסענו לולנסיה נסיעה של כ-3.5 שעות ברכב, ולנסיה מושלמת!

יש בה הכל, לצערי בילינו בה רק יומיים. ממש הוקסמנו מהעיר, שוטטנו ללא מטרה ברחובותיה הקסומים, גם בוולנסיה לקחנו דירה במקום מרכזי אז הכל היה במרחק הליכה, לכל אורכה של העיר יש פארק ענקי (שמגיע לכמה ק״מ טובים) אפשר להשכיר אופניים או קורקינט ולטייל לאורכה, יש גם חוף ים שלצערי לא הגענו אליו. קניות למכביר כמובן, עם כל הרשתות המובילות.

• אנחנו בילינו את היום באקווריום הגדול ביותר באירופה, הגענו לשם עם הרכב, כ-15 דקות נסיעה בתוך העיר, יש שם מנהרה של אקווריום עם כרישים ששוחים כאילו לידנו ומעלינו, מקסים ביותר, לא לוותר על מופע הדולפינים! תגיעו שעה לפני, אחרת קשה למצוא מקומות טובים.
  • היינו גם בפארק המדע במחיר כניסה משולב עם האקווריום, בדיעבד אפשר היה לוותר. כל המתחם מבחוץ מרהיב, שווה להגיע ולהתרשם אפילו רק מהמבנים.
  • חזרנו בערב ואכלנו בהמלצת המארחת שלנו פאייה ב- La Cigrona Restaurant ה- מאכל של ולנסיה.

פורט אוונטורה 2 לילות

לאחר יומיים קצרים ובהחלט לא ממצים בוולנסיה, נסענו לפורט אוונטורה נסיעה של כשעתיים בכביש אגרה, לנו במלון בתוך הפארק שכולל כרטיס כניסה לפארק גם ביום ההגעה וגם ביום העזיבה, עשינו כאן 2 לילות.

בניגוד לפארק במדריד, פורט אוונטורה עמוס מאוד עם תורים שיכולים להגיע גם לשעתיים ובנוסף היה חם מאוד… הפארק מאוד גדול ויש המון מתקנים גם לגדולים וגם לקטנטנים, ביום אחד בפארק לא מיצינו את כולו בעיקר בגלל התורים הענקיים. למחרת היינו בפארק פרארי לנד שגם כלול במחיר המלון, פה יש מעט מאוד מתקנים וגם פה התורים ארוכים של למעלה משעה, הקטן התעקש לעלות על אחד המתקנים אז חיכינו בתור הארוך על המתקן האחד הזה ואז פשוט התייאשנו ויצאנו ליעד האחרון בטיול.

לינק למלון תמצאו כאן.

ברצלונה 3 ימים

נסיעה של כשעה מפורט אוונטורה, עשינו כאן 3 ימים מלאים.

כבר מהערב הראשון מורגש שזו העיר הכי מתויירת.

נהננו מאוד לטייל רגלית ולעשות קניות בשדרות לה רמבלה וברובע הגוטי, למרות העומס. הרשמים שלנו מברצלונה:

• כנסיית המשפחה (La Sagrada Família) – מרשימה מאוד מבחוץ, לא נכנסנו, כיוון שהסתבר לנו שיש להזמין כרטיסים מראש אפילו כשבוע לפני (אף אחד מהילדים לא התלונן שלא נכנסנו).
  • את אחד הימים עשינו בטיבידאבו, ההר הגבוה בעיר, עם נוף מטורף על כל ברצלונה. יש שם גם פארק השעשועים עם גלגל ענק ורכבת הרים, גם שם היה מאוד עמוס עם תורים ארוכים מאוד למתקנים, אולי בגלל שהיינו ביום ראשון …

גם בברצלונה וגם במדריד התניידנו הרבה במטרו, גם נוח ויעיל וגם זול יחסית, לרוב נעזרנו ב- Google maps.