אזור גדנסק והאגמים הקשוביים עם הילדים – כל מה שצריך לדעת לפני טיול משפחתי בפולין

אחרי התאוששות קלה והחזרה לשגרה החלטתי לספר מעט על הטיול משפחתי בפולין שלנו באזור גדנסק והאגמים הקשובים.
יצאנו ארבע משפחות בהרכב של 8 מבוגרים ו-8 ילדים בגילאים 1.5-9 ל-11 ימים בסוף אוגוסט.

טיסות לגדנסק

טיסות הוזמנו שנה מראש הלוך לגדנסק דרך ראיין אייר וחזור בלוט מפוזנן. (סה"כ עלות הטיסות למשפחה בת 4 נפשות כולל בחירת מושבים ומזוודות עמדה על כ-2,500 ש"ח בלבד).

טיול משפחתי בפולין – מלון בגדנסק

את הלילה הראשון עשינו במלון Hampton מבית הילטון בשדה התעופה בגדנסק היות והגענו בלילה. המלון ברמה גבוהה עם ארוחת בוקר מפנקת. יום למחרת שכרנו רכב ויצאנו לאזור האגמים הקשוביים (מרחק של כ-60 ק"מ מגדנסק).

למידע נוסף והזמנת חדר במלון המפטון המצויין לחצו כאן

בקתות נופש בפולין:

האתגר המרכזי היה למצוא מקום שיכלול 4 בקתות נופש במתחם אחד, עומד בכלל דרישות החבר'ה: חדרים נפרדים להורים, ללא מדרגות, מטבח מאובזר וכו'. לאחר חיפוש ממושך באמצעות Google maps נבחרה האופציה הנ"ל בעלות של כ-400 ש"ח ללילה למשפחה.
מתחם בתים מקסים ופסטורלי בלב השמורה. Malinowe Wzgórze domki z saunami
ההזמנה עצמה הייתה אתגר ונעשתה באמצעות התכתבות במייל עם הבעלים הפולני שאינו דובר אנגלית. חסרון אחד: קליטה חלשה מאוד ברשת הסלולרית וגם ה-WIFI קולט בחלקים מסויימים של הבית.
במתחם יש אופציה לשירותי כביסה – היה להיט מבחינתנו 10 זלוטי לשק מלא, הכביסה חוזרת יבשה ומקופלת.
הטיול התבצע בשיטת כוכב כמובן, בכל יום נבחרה האטרקציה של היום הבא בהתאם למזג האוויר מתוך מאגר אטרקציות ענק שהכנתי מראש גם כן באמצעות ה- Google maps – אחד הכלים המומלצים ביותר בייחוד עם יכולת ליצור רשימות ולשתף.

מידע מפורט על המתחם שבו לנו לחצו כאן

מידע על הטיול בפולין

ביקרנו בבית ההפוך, בגדנסק, סופוט, הל, פארק המים ב-Reda, רכיבה על סוסים, שיט בסירות, ועוד ועוד… פולין מדינה מאוד זולה מבחינת אוכל ואטרקציות (כ-50% מהמחירים בארץ). בכל מקום יש הנחה משמעותית אם קונים כרטיס משפחתי עבור משפחה של 2 מבוגרים+2 ילדים.
כמו כן ברב המסעדות יש מתחם פעילות לילדים, חדר משחקים/מיני ג'ימבורי/גן שעשועים שמאפשר לילדים לשחק ולהנות מבלי לשגע את ההורים בזמן שאנחנו נהנים מהמטעמים של המקומיים.
באחד הימים החלטנו על פיצול קטן ואיפשרנו לאמהות זמן איכות בספא תאילנדי מפנק בגדנסק, כולל מסעדת סושי וביקור רגוע בקניון. ולאבות ערב גברים טיפוסי.

פוזנן

לאחר עשרה ימים הדרמו לפוזנן לעוד יומיים. ממליצה בחום.
על מתחם דירות מעולה ברמה גבוהה ביותר ובמחיר מצחיק של 300 ש"ח ללילה למשפחה.

בפוזנן ביקרנו ב:

• פארק המים Termy Maltańskie
  • בגן החיות Nowe Zoo
  • במוזיאון הקוראסונים בעיר העתיקה Rogalowe Muzeum

לסיכום:

אנחנו מאוד ממליצים על טיול משפחתי בפולין וכבר מתחילים לתכנן את השנה הבאה!!!!