טיול משפחתי בדובאי עם 3 ילדים ל-6 ימים כולל אבו דאבי

סיכום טיול משפחתי בדובאי בקטנה + יאס איילנד אבו דאבי (כי זה אחלה דבר להעביר זמן בטיסה חזור) זוג + 3, שלישי עד ראשון, 5 לילות שהתחלקו ל-2 לילות בדובאי ו-3 לילות באבו דאבי.

טיסה לדובאי עם לואו קוסט

טיסה הלוך עם fly Dubai, פעם ראשונה, ובטח לא אחרונה. כביכול טיסת לאו קוסט, אבל ממש לא מרגישה כזו, מגישים ארוחה חמה ומים ללא תוספת תשלום, התשלום הנוסף הוא על כבודה וישיבה, יצאו בזמן ללא עיכוב, כיסאות מאוד נוחים ומרווחים עם מסך אישי לכל נוסע.

השכרת רכב + מלון רדיסון בדובאי

נחיתה בדובאי, השכרת רכב דרך הרץ, טויוטה משפחתית קיבלנו שידרוג לג׳יפ טויטה ללא תוספת תשלום, והגעה למלון Radisson blu canal שממוקם בדאונטאון, 5 דק' מהבורג׳ ומדובאי מול. המלון נלקח בעיקר בשל מיקום ומחיר אטרקטיבי (1200 ש״ח) לסוויטה משפחתית כולל ארוחת בוקר ואפילו בריכה עם נוף יפה שהספקנו קצת להשתמש. המלון סה״כ נקי, פונקציונלי, חדר ענקי שמחולק ל2 עם הפרדה, שירות טוב, אין תלונות.

למידע נוסף על המלון לחצו כאן

מהלך הטיול משפחתי בדובאי

יום ראשון בדובאי:

Sky view observatory – התלבטנו אם לעלות לתצפית של הבורג' חאליפה או לסקיי, בסוף החלטתי ללכת לסקיי שממנו רואים את הבורג׳ חליפה ואת כל הדאונטאון. עולים לקומה 52, יש רצפה שקופה ותצפית 360 מעלות כולל אטרקציה של מגלשה שקופה בגובה של קומה, אטרקציה נחמדה, אני עשיתי והבנות השתפנו. לאחר מכן אכלנו בדובאי מול במסעדה איטלקית של ג׳יימי אוליבר (Jamie's Italian) וראינו את מופע המזרקות.

יום שני דובאי:

התחלנו במסגרת של דובאי, מרשים מאוד, עולים למעלה, רואים תצפית יפה על דובאי החדשה מול הישנה. משם נסענו ל- View of the palm שזה מגדל שממנו מתצפתים על האי המלאכותי שנבנה בצורת דקל, יש גם מוזיאון והסברים על הפרוייקט המפלצתי הזה. לאחר מכון בשל חוסר זמן לא נכנסנו למוזיאון העתיד אבל היינו חייבים לראות את הטבעת המפורסמת שלו. הדרך הכי פשוטה לעצור לתמונות יפות זה בכניסה למלון The Emirates tower עוצרים בכניסה ומצלמים.

משם המשכנו לאקווריום שממוקם בדובאי מול, חובה לקנות כרטיסים אונליין, ההבדל במחיר יותר מ-50%! נחמד מאוד לילדים. סיימנו בארוחת ערב בהארד רוק קפה דובאי, לאוהבי הז׳אנר, מומלץ, אנחנו אוכלים בהארד בכל מקום שיש, מאוד אוהבים.

יום ראשון אבו דאבי:

נסיעה מאוד נוחה מדובאי לאבו דאבי עם רכב, שעה ורבע, והגעה ליאס איילנד, אי הפארקים של אבו דאבי, והתמקמות במלון האחים וורנר מקבוצת הילטון, מלון שממוקם צמוד לפארק וורנר ולפארק המים. מלון מעולה, נקי, חדיש, החדרים היו מוכנים מיד שהגענו על הבוקר, לקחנו 2 חדרים עם דלת מקשרת, חדרים מאוד מרווחים, בכל חדר חלוקים, מכונת אספרסו וכל הפינוקים כיאה למלון 5 כוכבים. במלון 3 בריכות, כאשר בבריכה המרכזית יש מסך ענק שמקרין סרטים מצוירים קצרים של כל הדמויות של וורנר, בנוסף בריכת רופטופ למבוגרים בלבד, בריכת אינפיניטי. במלון מסתובבות כל היום דמויות בגודל אדם מהסרטים המצוירים של וורנר לתמונות עם הילדים.

בכל לילה שלנים במלון מקבלים כניסה חינם לכל אורח לאחד מ-3 הפארקים שבסביבה. לכן הגענו ל-3 לילות כך שנוכל לחוות את כל הפארקים. יש לציין כי פארק וורנר ופארק המים צמודים למלון ומרחק של 5 דק' הליכה, ורק פארק פרארי דורש הגעה עם רכב / מונית. ביום שבו הגענו התחלנו עם פארק פרארי, שהאמת התלבטנו לגביו האם שווה לנו ללכת אליו בגלל שהילדות שלי קטנות יחסית ולא אמיצות בכלל, והבנו שרוב הפארק רכבות הרים אך מהר מאוד שמנו לב שיש המון מתקנים גם לקטנים והיה פשוט תענוג, בלי לשים לב היינו בו 4-5 שעות. ההגעה הכי נוחה למי שמגיע עם רכב זה לחנות ביאס מול, כאשר ממנו יש גישה ישירה לפארק.

למידע נוסף על המלון לחצו כאן

יום שני אבו דאבי:

קמנו מוכנים ומאורגנים ללכת לפארק וורנר ואז גילינו שהוא נפתח רק בשעה 12.. אז החלטנו לנסוע להראות לילדות את מסגד שייח זאיד, שזהו אחד המסגדים הגדולים, המפוארים ומרשימים בעולם. בגלל שכבר ביקרנו בו בעבר, נסענו רק לנקודת התצפית המדהימה שלו שנקראת Wahat alkarama. זהו בעצם אתר זיכרון ומורשת לחיילים, וממוקם כאמפי תיאטרון עם בריכה במרכזו, כאשר המסגד בדיוק מולו. זוהי נקודת תצפית מושלמת למסגד, במיוחד עם השתקפות המים. כניסה חינם וחניה חינם.

לאחר מכן הגענו סוף סוף לפארק וורנר. זה בעצם הפארק המקורה הגדול בעולם, ומחולק ל-5 עולמות לפי נושאים שבכל עולם יש מתקנים שמסווגים כידידותיים למשפחה ומתקנים מהירים למבוגרים ואמיצים. פארק עצום בגודלו, מאוד מושקע, נקי, גן עדן לילדים, העברנו בו 6 שעות וחזרנו למלון עייפים ומרוצים.

בערב טיילנו קצת בטיילת של יאס איילנד, שנקראת Yas bay waterfront. בטיילת מספר מסעדות, ומקומות נחמדים לצילום על קו המים כמו פסל האסטרונאוט הענק ופסל הצוללן. אכלנו במסעדת סנטרל שהיא סגנון של דיינר אמריקאי ומעוצבת מגניב, בתוכה גם משחקי וידאו ובאולינג, וגולת הכותרת מילקשייקים מושחתים ועצומים.

יום שלישי אבו דאבי:

הפארק האחרון שנותר הוא פארק המים, שצמוד למלון, פארק עצום בגודלו, המון מגלשות ומתחמים לכל הגילאים, מכל הסוגים, והכי כיף שהמים לא קפואים וממש נעימים. בפארק גם בריכת גלים עצומה, נהר אבובים רגוע וסרט 5 מימדים. היינו 4-5 שעות וחזרנו קצת לבריכה במלון. בערב הכי נוח למשפחות הפוד קורט ביאס מול, כל רשתות הפסט פוד,נישאר רק לבחור מה כל אחד רוצה.

יום רביעי אבו דאבי:

טיסת בוקר חזרה עם וויז, שלשם שינוי אין כל דבר רע לומר, יצאו בזמן, והתמורה למחיר מושלמת.