טיול באוסטריה חבל זלצבורג משפחות עם קצת קניות בגרמניה

טיול משפחתי לאוסטריה – חבל זלצבורג, זוג פלוס 2 ילדים בני 3 ו-7

טיסה לחבל זלצבורג דרך מינכן

נחיתה במינכן עם אל על בשעה 09:00 בבוקר, אל על השתפרו פלאים, הליך בידוק קצר בארץ, מטוס חדש מאוד, מערכת מדיה שהעבירה לילדים את כל הטיסה עם התכנים.

השכרת רכב בזלצבורג

השכרת רכב Sixt אנחנו טסים לפחות פעם בשנה ואני אוהב להתפנק, השכרתי BMW סטיישן וכשהגעתי שידרגו אותנו לג׳יפ טוארג חדש. העלות לעשרה ימי השכרה כולל מושב לילד, ביטוח מקיף ונהג נוסף 650 יורו.

חבילת גלישה – פרטנר חבילה שנקראת Passport Always on עלות 209 ש״ח.

לינה – אבטנאו בדירה שנקראת Haus Panoramblick, דירה מקסימה עם 2 חדרי שינה וסלון שיש בה הכל מהכל, מטבח מאובזר וכל מה שצריך בשביל לחיות בנוחות, בעלת הבית לא דוברת אנגלית אלה רק גרמנית כך שיש לקחת זאת בחשבון (אני דובר קצת גרמנית אז הסתדרנו) עלות הדירה ל-7 לילות 590 יורו.

למידע נוסף על הדירה המצויינת לחצו כאן

מהלך טיול משפחתי בחבל זלצבורג אוסטריה

יום 1 נחיתה

בגלל הטיסה המוקדמת וזה שאנחנו עם 2 ילדים לא תכננו יותר מדי כי גם יש נסיעה של שעתיים וחצי ממינכן לאבטנאו, בדרך עשינו עצירה לאוכל (מקדונלדס). וכשהגענו לעיר עשינו קניות לדירה ומשם נסענו לקבל את החדר, אחרי שקיבלנו את החדר עשינו טיול רגלי באיזור מיוער שצמוד לדירה שלנו.

יום 2 אגם גוסאו (Gosausee)

טיילנו קצת ויש בית קפה קטן לשבת אל מול נוף מדהים ולילדים יש איפה לשחק בנסוף ישנו גם רכבל שאפשר לעלות איתו למעלה. משם המשכנו להלטשט, עשינו טיול קצר בעיר, שכרנו סירה קטנה ואז המשכנו לארוחת צהריים ומשם הביתה.

יום 3 אגם וולפגנג (Wolfgangsee Lake)

בילינו שם כמעט את כל היום עם סיור בסירה והילדים נהנו במגרש משחקים שיש שם.

יום 4 מגלשות הרים בטודנאו ובפארק לילדים

בילינו כמה שעות במגלשות הרים באבטנאו ובפארק משחקים שיש שם לילדים ומשם המשכנו למקום שנקרא Rodelbahn Lucky Flitzer מקום עם מתנפחים לילדים ועוד מגלשת הרים, העביר לנו את כל היום.

יום 5 אגם המלכים (Königssee)

גשם, העברנו את היום בבריכה סגורה ב-Aqua Salza spa and bath GmbH Golling ומשם המשכנו לאגם Königssee שבגרמניה ומשם לקצת קניות בזלצבורג.

יום 6 גן החיות

מאוד גשום, גן החיות בזלצבורג וקניות.

יום 7 אבטנאו

מאוד מאוד גשום, העברנו את היום בטיול רגלי בעיר אבטנאו עם מטריות שהשאלנו מהמארחת שלנו. ועכשיו אנחנו כבר במינכן לעוד 3 לילות ובעיקר שופינג.

המלצה: כרטיס זלצבורג

אם אתם לא מתכוונים לנצל לפחות 2 אטרקציות ממנו ביום ולאורך שבוע אז אל תקנו, לא שווה את זה!!! אנחנו בגדול לא חובבי טיולים רגליים, נקיקים או נהרות וכדומה… אבל המקום הזה מדהים ומתאים לכל סוגי המטיילים.

לסיכום:

טיול בחבל זלצבורג עם ילדים אפשרות מצויינת לכל המשפחות אשר רוצות טיול מיוחד מאוד.