סרביה 2024 – מידע למטיילים לפני ובמהלך הטיול במדינה

סיפורי דרך ומסלולים סרביה

סרביה עם ילדים – טיול ספונטני עם רכב שכור (הכרטיסים נקנו 8 שעות לפני הטיסה)

סיפור דרך מאת: יפית רכס אפוטקר

הכרטיסים לסרביה נקנו 8 שעות לפני הטיסה ואת הטיול kסרביה עם ילדים בנינו תוך כדי תנועה. את הרכב שכרתי דרךקרא עוד >

בלגרד בקורונה – כל הסיבות לבקר בסרביה בתקופה הזאת

סיפור דרך מאת: מורן זלמן

פוסט סיכום בלגרד בקורונה  – סרביה בד״כ אני רושמת פירוט של כל מה שעשיתי מסלול לפי ימים, אבל הפעם טסתי ל-8קרא עוד >

טיול בבלגרד – המלצות לאוהבי אוכל טעים, קניות וחיי לילה

סיפור דרך מאת: טל מור

אז מה עושה דיג'יי בתקופת הקורונה? טס לטיול בבלגרד בשביל להביא לכם טיפים! אני מקווה שזה יעזור לכם בטיול הבא.קרא עוד >

טיול זוגי בבלגרד – סיכום מפורט של 4 וחצי ימים כולל טיול בנובי סאד

סיפור דרך מאת: ליבת זרוק

טובבב.. אז עכשיו נחתנו בארץ אחרי ארבעה וחצי ימים מקסימים בבלגרד שהתגלתה כעיר אירופאית מהממת ומעבר לכל הציפיות שלנו! שקלקרא עוד >

בלגרד – כל מה שצריך לדעת לפני טיול בעיר כולל שופינג, תחבורה ואטרקציות

סיפור דרך מאת: חני שחר

העיר כייפית נעימה המקומיים מאוד אוהבים את הישראלים ״בינתיים ״, נכון היא לא פריז או רומא ויחד עם זאת ישקרא עוד >

טיול זוגי בבלגרד עם קפיצה קטנה לנובי סאד

סיפור דרך מאת: אביב מדר

חזרנו מטיול זוגי בבלגרד של חמישה ימים (26.9-1.10), האמת שהגענו בלי ציפיות גבוהות (בכל זאת בלגרד). לא יכול לומר שעפתיקרא עוד >

בלגרד בפברואר (חורף) הופתעתי לגמרי

סיפור דרך מאת: אליאור אסבג

בהתחשב בעובדה שאני לא סרבי מקומי, מצאתי את עצמי נהייה מבקר מסעדות וברים ומתנהג די מהר כמו מקומי לגמרי (חוץקרא עוד >

טיול של שבוע עם בני נוער בבלגרד בסוף מרץ כולל אטרקציות, מסעדות מומלצות וטיפים

סיפור דרך מאת: ליאת כהן רביב

בלגרד, אבל עם בני נוער. אז הגעתי לבלגרד בעקבות איזה סמינר ואמרתי יאללה נמנף את זה, נגרור את הנוער הפרטיקרא עוד >

טיול חברות של 3 ימים בבלגרד כולל מסלול, טיפים, שופינג ומלון מומלץ

סיפור דרך מאת: שלומית גולדשטיין

טיול חברות בבלגרד. זהירות פוסט ארוך. נתחיל מהסיכום: מומלץ מאוד – יש מה לראות, יש מה לעשות, אוכל זול מאודקרא עוד >

סופ״ש בבלגרד – סיכום חופשה קצרה של שתי חברות בבירת סרביה

סיפור דרך מאת: מאיה חן

הגענו לבלגרד בטיסת ישראייר ביום ה', עם העברה שסגרנו בחברת התיירות. אחרי שעשינו צ'ק אין במלון Kopernikus Hotel Prag יצאנוקרא עוד >