טיול בירדן 6 ימים בקיץ מצפון ועד דרום בחודש ספטמבר כולל טיול ג'יפים

אני כותבת בנקודות את המסלול שעשינו, ללא הרבה פירוט, במטרה להעביר את המסר שאפשרי לטייל בירדן מצפון לדרום ויש הרבה מה לראות במדינה הזו חוץ מפטרה, וואדי רם [שאלו מקומות מדהימים ללא ספק!] ועקבה.

ירדן שכנתנו מדינה מדהימה, אנשים אדיבים ומקבלי פנים, ולא, לא חששנו ולא הרגשנו לא בטוחים לרגע.

מסלול 6 ימים בירדן:

כניסה לירדן מבית שאן

יום ראשון – צפון ירדן

נכנסנו לירדן ממעבר הגבול שייח' חוסיין, המעבר הצפוני [בית שאן]. פגשנו את הנהג שלנו בגבול ונסענו לאום קאייס, כפר ירדני קדום, נקודה צפונית יחסית בירדן שצופה על ישראל- הכנרת, הירמוך ועוד.

משם נסענו לג'רש המדהימה! עיר הלנית רומאית עתיקה. מקום היסטרי, לא לוותר.

נשמח אם תצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו ״עזרה ראשונה לטיול המושלם בעולם״ – לחצו כאן

עצירה קטנה בעמאן בדרך והגענו למלון קמפינסקי עמאן (Kempinski Hotel Amman) ממוקם ב-שמיסאני בים המלח הירדני.

מלון מטורף, רמת שירות שלא פגשנו עד היום ופה גם הבנו שזה הסטנדרט במלונות בירדן.

למידע נוסף על מלון קמפינסקי לחצו כאן

הר נבו

יום שני – מערב ירדן, כ-7 ק"מ מערבית לעיר מידבא

הר נבו. אותו הר המוזכר בתנ"ך. נוף מדהים לים המלח והרבה פסיפס.

מידבא – במידבא יש מפה מפסיפס מהמאה ה-6 לספירה, המתארת את ארץ ישראל.

פטרה בלילה. חוויה מעניינת אך לא חובה, פטרה ביום הרבה יותר מעניין.

ישנו ב- מלון בוטיק פטרה (Petra Boutique Hotel) – אחלה של מלון.

למידע נוסף מלון בוטיק בוואדי מוסא פטרה לחצו כאן>>>

פטרה

יום שלישי – דרום ירדן, כמאה ק"מ צפונית לאילת

מי שלא מכיר, פטרה זו עיר בירה נבטית עתיקה, אחת משבעת פלאי תבל. פטרה היא לא רק האתר בכניסה שכולם מדברים עליו [אל חזנה], היא הרבה יותר מזה.

תקדישו זמן למקום, מי שיש לו סבלנות, אוהב ללכת ואוהב לצלם, אפשר להיות שם הרבה שעות, אפילו יום יומיים. להביא הרבה מים. משם נסענו לוואדי רם.

וואדי רם

מדבר, אתר מורשמת עולמית, מלא סלעים עצומים, צוקים, מערות וכמובן קאמפים, ברמות משתנות, מאירוח בדואי ועד אירוח יותר לוקסוס. אנחנו ישנו ב- Memories Aicha Luxury Camp,

מלון יוקרתי בוואדי רם, ירדן

חוויה משוגעת, לישון בתוך באבל Bubble באמצע המדבר האדום הזה ולראות את הכוכבים מהמיטה. צאו לסיור כוכבים בערב שמציעים מטעם הקאמפ, אל תיפלו לעייפות!

מידע נוסף על המלון הקסום באבלס לחצו כאן

טיול ג'יפים בוואדי רם

יום רביעי

טיול ג'יפים של 5 שעות בוואדי רם [אפשר גם פחות], אין דרך טובה יותר מזו לראות את האיזור. היינו גם עם אחלה של מדריך.

עקבה

ישנו בעקבה במלון אל מנארה (Al Manara, a Luxury Collection Hotel, Saraya) – נכתב עליו רבות בקבוצות המטיילים של ירדן, מלון חדש, נראה מדהים, שירות ברמה הגבוהה ביותר, ארוחת בוקר מהטעימות שאכלנו.

למידע נוסף על המלון אל מאנרה לחצו כאן

ימים חמישי ושישי מנוחה במלון

בעיקר שהינו במלון, לא מצאנו את עקבה מעניינת יותר מדיי. יש שיגידו שאפשר לעשות בה הרבה, שייט, צלילות, אך זו הייתה החוויה האישית שלנו.

מדריך מומלץ:

סגרנו את כל הנסיעות בארבעת הימים הראשונים עם Mosaab Mohammad Althebean, בחור מקסים, שירותי מאוד, הוגן. אנחנו ממליצים עליו בלב שלם.