טיול זוגי בכפור של פראג – 4 ימים מושלמים ביעד קסום

חיפשנו יעד לזמן איכות זוגי בלי הילדים, אחרי כמה שנים בלי טיול, וגם אחרי שבקיץ טסנו עם הילדים לבודפשט (היה מושלם אגב).

סגרנו כרטיסים באפריל והטיסה הייתה בסוף אוקטובר, תחילת נובמבר- 1300 ש"ח לשנינו, כולל 2 טרולי ו-2 תיקי גב הוספנו רק מזוודה לחזור עם נקודות של הנוסע המתמיד.
בחזור שקלו מדדו לנו את הטרולי בכלוב שלהם, ידעתי שיעבור כי מדדנו בבית וכנראה היה נראה להם גדול מדי. בהלוך לא מדדו כלום ולא שקלו.

באפריל גם סגרנו כמה אופציות למלון כשבראש סדר העדיפויות עמד Motel one. וואוו, מקום מדהים ומיוחד, עם מיקום מעולה ושירות מדהים. לקחנו בלי ארוחת בוקר כי צמוד למלון יש סטארבקס וככה פתחנו כל בוקר, חוץ מבוקר אחד שהלכנו לקפה קלואי.

למידע נוסף על המלון לחצו כאן

נסיעות בפראג מן השדה:

תכננו ללכת ברגל ולהשתמש באוטובוסים ורכבות, בפועל הלכנו מלא מלא מלא מלא ברגל ופה ושם הזמנו אובר. נוח וזול.

בהלוך הגענו למלון עם נהג מקומי שהצמיד לנו עוד 2 זוגות וככה יצא 15 יורו. בחזור חזרנו עם אובר. יצא 13 יורו. הגענו ב- 12 בצהריים ככה שהיה לנו את כל היום לפנינו.

מסלול 4 ימים בפראג

יום ראשון:

התחלנו בקניית סים בקניון פלדיום. 2 דקות הליכה מהמלון, 30 ש"ח לסים של ג'יגה.

טעמנו קצת מהדוכנים שם ליד הקניון… לא משהו אבל נחמד בשביל תחילת הטיול-בירה, קיורטוש, ותפו"א על מקל. רק הבירה היתה טעימה.

המשכנו לכיכר ואצלב, מגדל אבק השריפה, הפסל של קפקא (שלא הסתובב אבל חזרנו לשם ביום האחרון וכן הסתובב) ועוד מקומות באזור… היה כיף לטעום ככה את העיר ביום הראשון, גם בעיניים וגם בפה.חזרנו למלון בערב לנוח קצת ולהתארגן ויצאנו למסעדת מרינה על הנהר, שם היה לנו שולחן מוזמן. היה קפואאאא זה היה היום הכי קפוא שלנו שם. במסעדה היה נעים כמובן, שירות מעולה ואוכל טעים. נוף מקסים.

אחרי הארוחה יצאנו לטייל ברגל ובכפור. הגענו לפאב מקסים בשם Beer museum. זה לא באמת מוזיאון אבל הייתה אווירת האלוואין ולהקה מקומית שניגנה ושרה שירים מוכרים ויפים. היה כיף!

ביום השני:

התחלנו במוזיאון השעווה והשוקולד, לא לפני הסטארבאקס היומי, והפעם גם אכלנו קיורטוש ממש מול המוזיאון – רגיל בלי כלום, זה היה הקיורטוש הכי טעים שאכלתי בכל הטיול.
המוזיאון ממש חמוד, גם מלמד על תהליך הפקת השוקולד כשבסוף יש הדגמה וטעימות, וגם יש קומה של דמויות מפורסמות. נחמד להצטלם.

המשכנו להמליס, חנות מדהימה וחלומית. יקרה אבל זו חוויה, אכלנו בוופיאנו – וואוו, מושלם, טעים וזול. היה כיף לאכול ותוך כדי לקטוף בזיליקום מהעציץ בשולחן ולהוסיף למנה.

המשכנו לצד שמעבר לנהר. עלינו לגבעת פטרין ועלינו למעלה לתצפית היפה. כל החורשה שם גם מהממת עם השלכת ואווירה הסתוית. רומנטי ומיוחד.

ירדנו למצודה המהממת כל כך וטיילנו סביבה, לא קנינו כרטיסים, הספיק לראות מבחוץ. הגענו בשעת ערביים ככה נהננו גם מאור היום וגם מהאורות של הערב שלדעתי היו יותר יפים.

חיפשנו מקום לאכול, היינו בטוחים שיהיה מקום בהארד רוק אבל לא היה וטוב שכך. המקום היה נראה לי צפוף והמוני. לא כיף.

המשכנו לג'יימס דין. וואוו – קונספט מהמם, אוירה מדהימה ושירות מעולה, והאוכל כמובן – וואוו, פעם ראשונה שבעלי לא מצליח לסיים המבורגר. מנות גדולות וטעימות!

שוב חזרנו למלון לנוח ולהתארגן (נרדמתי לשעה חחח) ואז יצאנו, רצינו פאב מועדון והחלטנו שפשוט נכנסים למה שנראה לנו. הגענו למועדון שנקרא Dejavu, ממש ממש נהננו, גם מוזיקה טובה וגם אוירה כיפית. הכל ברגל גם בהלוך וגם בחזור, היה ממש כיף.

ביום השלישי:

התחלנו במוזיאון החושים. מקום חמוד, בעיקר עם ילדים, כל הזמן חשבתי כמה הילדים שלנו היו נהנים פה. אבל גם אנחנו נהננו, היה נחמד.

המשכנו לשעון האסטרונומי, כמובן לא פספסנו את השואו של השעה העגולה. עלינו גם לתצפית למעלה. מהמם, אין ספק.

אבל החלטנו שזו התצפית האחרונה שאנחנו עושים, שבענו  טיילנו עוד בעיר העתיקה, מנזרים וכו'… כיף ויש המון מה לראות.

המשכנו לגשר קארל. אוירה מיוחדת ורומנטית, נוף מקסים. הלכנו הלוך חזור והמשכנו ללכת לאורך הנהר, הגענו לבניין הרוקד – נחמד קצת לנסות להצטלם איתו כמו עם פיזה, למרות שלדעתי אין בכלל מה להשוות.

משם נסענו ל- Sasazu, היה לנו שולחן מוזמן. אהבנו מאוד!!! מקום מעוצב, שיקי, שירות מדהים ואוכל טעים ומיוחד! טוב שלא באנו רעבים מדי, המנות לא גדולות אבל זה ממש לא הפריע לנו. היה לנו טעים וכיף! התפנקתי בסוף במסאז' קצר.

יום רביעי ואחרון:

ביום האחרון, שבסופו (22:00) היתה לנו טיסה, השארנו מזוודות בשמירת חפצים של המלון. התחלנו בקפה קלואי, ליד קיר הפרחים. נחמד.

המשכנו לרובע היהודי, שמחה שלא פספסנו, מיוחד וחשוב. קנינו גם פסל של הגולם, סתם בשביל המזכרת וטעמנו קיורטוש כשר. הרובע מקסים לדעתי, גם הגענו לשדרה של מלא מותגים וקנינו כמה שרוולים של נספרסו.

המשכנו לכיכר ואצלב לפוט מסאז'. כיף!!!! וקניות סוף סוף… לא זול, אבל הבטחנו מתנות לילדים. עלה בחכתנו ובכרטיס האשראי: פנדורה, נקסט, H&M, c&a, ופה ושם מזכרות.

משם חזרנו למלון לשים את השלל, והמשכנו ל- Manifesto Market Florenc. מקום מקסים! מתחם דוכני אוכל עם אוירה כיפית ומלא אוכל טעים. שתינו מלא בירה טעימה וזולה, ואכלנו מכמה דוכנים כולל מרק בצל טעים מאוד, פסטה, שיפודי עוף ושיפוד ברווז טעים ממש. לא חשבנו שזאת תהיה דרך כל כך מושלמת לסיים את הטיול.
וזהו… לשדה עם אובר, הטיסה התעכבה ב-40 דקות בערך לא נעים אבל גם לא נורא.

סיכום

היה ממש כיף, פראג מהממת, לא כתבתי כמובן את כל הדברים הקטנים שעשינו, גם מבחינת אוכל, עצרנו מדי פעם לעוד בירה, עוד קיורטוש, עוד כוס עם פירות טריים, עוד צ'יפס, ועוד ועוד. KFC!!! חלום, ג'אנק אבל טעיםםםםם.
לזמן איכות זוגי בלי הילדים – פראג מושלמת!