רומניה עם ילדים מתבגרים ותינוקת: טיול דרכים משפחתי 10 ימים

בחופשת הקיץ החמה של יולי, החלטנו לטוס לרומניה עם ילדים מתבגרים ותינוקת. הנה הסיכום שלנו של החופשה המשפחתית, מלאה הרפתקאות והפתעות, עבורנו ועבור ילדינו המתבגרים והתינוקת הקטנה שלנו.

הקדמה:

הטיול נרקם בחופשת הלידה, קראתי המון פוסטים בקבוצות השונות עד שגיבשתי מסלול מתאים לצרכינו.

ההרכב- זוג הורים, 2 מתבגרות אשר אוהבות שופינג ואתגרים, ותינוקת בת עשרה חודשים ש"דבוקה" לאמא שלה.?

תכנון הטיול המקורי שילב מספר נקודות עניין, אך בפועל לא הספקנו הכל, כי התחשבנו גם בסדר היום של התינוקת.

מסלול טיול לרומניה עם ילדים 10 ימים בחופשת הקיץ של יולי

בוקרשט

יום 1: טיסה לבוקרשט בלילה עם חברת Tarom הרומנית.

חברה מצוינת, עמדה בזמנים כמו שצריך. הטיסה לא הייתה מלאה, מה שהיה מצוין עבורי.. אני והקטנה ישבנו בשורה לבד.

הגעה לבוקרשט בשתיים בלילה ולינה ב- Amethyst House. מטיסט האוס נותן שירותי העברות משדה התעופה ללא עלות נוספת. אך כשהגענו לא מצאנו את נקודת המפגש עם השאטל ולכן לקחנו 2 מוניות. כאשר הגענו למלון, אחת מבעלי המקום התנצלה והתעקשה לשלם את עלות המוניות.

ישנו כמה שעות ובעשר בבוקר הגיע נציג חברת אוטונום למסור לנו את הרכב – דאצ'יה לודג'י. מה שהתברר כבחירה מצוינת, הרכב מרווח מאוד, תא מטען גדול שמכיל הרבה, וצריכת דלק מצחיקה. (9 ימי השכרה- 320 ש"ח הוצאות דלק)

מידע נוסף על הוילה Amethyst House לחצו כאן

יצאנו לדרכנו.. הגענו בצהריים לסינאיה (Sinaia), אכן עיירה מרשימה ויפה כפי שנכתב. ישבנו לאכול ארוחת צהריים ליד הרכבל ומשם נסענו לברשוב.

לא הספקנו את טירת פלש ואת הרכבל.. חבל.

הגעה למקום הלינה בבראשוב סאנסט קוטג' Sunset cottage מומלץ מאוד!! דירה מדהימה עם גינה ירוקה ויפה, קרובה מאוד לסופרלנד ולסופר Auchan.

מידע נוסף על Sunset cottage לחצו כאן

בראשוב

יום 2

• קניון קורסי (Coresi Shopping Resort) – כדאי לעשות שופינג שם ולא לחכות לבוקרשט. הוא פחות צפוף ויותר זול.
  • פארק חבלים – הגדולות עלו ואני התיישבתי בפינות ישיבה במקום עם הקטנה.

בערב שיטוט וארוחת ערב בעיר העתיקה.

טירת בראן

יום 3: ארוחת בוקר וילה בראן, טירת בראן, נסיעה לכפרים באזור.

פויאנה בראשוב

יום 4: אהבנו מאוד את המקום. התחלנו בארוחה במסעדה, רכבל ורכיבה על סוסים.

יום 5 סיביו

נסיעה לסיביו. ארוחת צהריים מדהימה ב- Benjamin steakhouse טעים!!! ומוזיאון אסטרה.

לינה בדירה מקסימה, במרחק 15 דקות הליכה לעיר העתיקה. Vila mariora.

יום 6 לפלטיניס (Păltiniș)

יום 7 טראנספגרשן לבוקרשט

נסיעה לבוקרשט דרך טראנספגרשן.. דרך מדהימה ביופיה, לא לפספס!!

ימים 8 -10 בוקרשט

בעלי כינה זאת "סבל".

הבנות ראו זאת כאטרקציית שופינג ואני ראיתי את העיר כמיותרת. יסלחו לי חסידי בוקרשט.. לא התחברנו בעליל. במבט לאחור, הייתי צריכה להוסיף אזור נוסף ברומניה במקום בוקרשט.

סיכום

רומניה מדהימה ביופיה וזולה. לצערי המדינה סובלת מדימוי שלילי ולא בצדק, כי יש לה הרבה מה להציע.

חופשה נעימה לכולם.

Lior Tarom 07 פברואר 2019 18:13 at

ידוע לכם האם חובה לקנות כרטיסי טיסה עם מקומות מראש דרך חברת Tarom לבוקרשט כדי לשבת זוג ביחד או שזה קורה אוטומטית גם בזמן הצ'ק אין? רק למען הבהירות, הטיסה הוזמנה דרך KIWI והם אלו שיעשו עבורי הצ'ק אין און ליין.

AlexAdmin 10 פברואר 2019 18:25 at

שלום רב,
      מאוד קשה לנו לענות על מדיניות של חברת תעופה כזאת או אחרת לצערנו, עדיך לבדוק ישירות מול החברה או סוכנות הנסיעות דרכם הזמנתם. תטיול מהנה!

Katya.B 07 פברואר 2019 18:18 at

ערב טוב,מתכננת טיול משפחתי לרומניה. אנחנו רוצים להגיע גם לסרביה והונגריה .

לא מוצאת יותר מדי מידע לגבי נוהל של השכרת רכב רומניה, בבוקרשט שקשור למעבר בין המדינות .
    אשמח למידע והמלצות לחברות להשכרת רכב ברומניה שמאפשרות את המעבר .תודה

AlexAdmin 10 פברואר 2019 18:30 at

שלום רב קטיה,
      בגדול אין בעיה לעבור בין מדינות אשר באיחוד האירופאי, איך זה תלוי בחברת השכרה. ישנה חברה בשם Rentalcar.com, היא חברה עם שירות לקוחות דובר עברית ומהם מומלץ להשכיר, בכל אופן אנו ממליצים לבדוק מראש מול חברת ההשכרה אם מותר לעבור ומה המדיניות. טיול מהנה!

yehuditfin 19 פברואר 2019 14:10 at

מעולם לא חשבתי על רומניה כיעד שכדאי לבקר עם ילדים, אבל אני ממש אוהב את התמונות!
    אני אקח את המסלול שלכם כרעיון לטיול הבא שלנו.

זאק 26 מרץ 2019 00:41 at

הי מה עלות השכרת הרכב ל14 יום לערך ומה חברה מומלצת

AlexAdmin 26 מרץ 2019 10:26 at

בוקר טוב זאק,
      העלות מאוד משתנה יחסית לסוג הרכב ולעונה, חשוב להזמין רק מחברות גדולות על מנת שתקבלו תמיכה אם חלילה קרה משהו.

רומניה עם ילדים פייסבוק 13 נובמבר 2019 15:40 at

אנו טסים לרומניה לטיול משפחתי עם 2 ילדים ויש לנו התלבטות קטנה.
    חשוב להדגיש, התכנון שלנו באתחלה לנסוע צפונה (עצירה ראשונה ב-סיניאה).
    נוחתים בבוקרשט בסביבת השעה 22:00

מה עדיף, להשכיר רכב ולנסוע מיד לסיניאה או יום למחרת בבוקר?

CFeldman 14 נובמבר 2019 02:45 at

נראה לי שהכי הגיוני לקחת לילה באזור השדה ויום למחרת בבוקר לנסוע.