13 נקודות לסיכום טיול של חמישה ימים בבודפשט הקסומה [זוג עם תינוקת]

היי לכולם, לאחר חמישה ימים בבודפשט היפייפיה (זוג + תינוקת בת 4 חודשים) 13 המלצות ודיס המלצות.

טיסה עם ריינאייר לבודפשט

סה״כ אחלה טיסה ושעות נוחות (11:00 טיסת הלוך ו-9 טיסת חזור) רק לקחת בחשבון שהמטוס אצל ריינאייר צר וצפוף ולא נראה כמו בהזמנת המושבים.

הגעה למלון משדה התעופה

הגענו במונית בגלל התינוקת, נסיעה של חצי שעה 100 ש״ח. מחוץ לשדה יש תחנת מוניות, תוך כמה דקות הגיעה מונית.

מלון אסטוריה בודפשט

הזמנתי בבוקינג לינה במלון Memories שהיו עליו ביקורת טובות אבל בפועל חוץ ממיקום מצויין קיבלנו חדר קטן ביותר ולא היו מים חמים וגם החימום בחדר לא עבד!! (הרגיש כמו אכסניה ולא מלון) ולכן ביטלנו את ההזמנה ועברנו למלון אסטוריה שהיה במיקום מושלם, קרוב לכל מקום ברגל, חדר גדול וחדש ואותו מחיר.

להנחה עד 15% בבוקינג לחצו כאן *בהתאם לתנאים של בוקינג.קום

כרטיס סים

קנינו בחנות Yattel ממש קרוב למלון, 10gb ב-50 ש״ח.

התמצאות בעיר

הלכנו הרבה ברגל, הכל קרוב להכל ומתמצאים בקלות, בכל פינה יש עוד סמטה ועוד אזור שלא ביקרנו… פשוט מהמם!! נעזרנו בגוגל Maps. לא השתמשנו בתחבורה ציבורית בגלל התינוקת רק מוניות למרחקים ארוכים והמון הליכה.

מבחינת מזג אוויר במרץ בבודפשט

היה מזג אוויר מושלם, לא היה קר בצורה יוצאת דופן כמו שהכינו אותנו (היו ימים שהזכיר את הקור בירושלים). בערב האחרון היה מאוד קר!! אבל אם לבושים טוב אז נסבל. במהלך היום כשהולכים הרבה מספיק גם רק סריג בלי מעיל.

קניות

בגדול לא נסענו כדי לערוך קניות אבל יצא שעשינו בכל זאת.. ביקרנו בקניון Corvine plaza שהוא קניון פחות תיירותי, מותגים לצד החנויות של המקומיים אז המחירים היו בהתאם (לא ממש יקר) נסענו במונית, 12 דקות נסיעה מהעיר.

בשדרת המותגים יש המון חנויות, שווה להגיע גם אם לא עושים שופינג (יש חנויות שוות).

בית חב״ד בודפשט

אכלנו ארוחת שישי ושבת… הזמנתי מראש באתר שלהם. שישי היה מפוצץ, שני אולמות מלאים אז כדאי להזמין מראש. אווירה מדהימה. 6 דקות הליכה מהמלון.

אקווה וורלד

פארק מים מקורה עם בריכות מחוממות. 20 דקות נסיעה במונית ממרכז העיר. בסביבות ה-80 שח לנסיעה. היה מושלםם!! פתוח מ7-20:30 אנחנו הגענו ב-14:00 ונשארנו עד 20:00. בריכות חמות שהתאים גם לתינוקת, מתחם מחומם, סאונה, לילדים גדולים יותר יש מלא מגלשות וברכות מגניבות (פחות מחוממות), מתחם אוכל, בר, גימבורי לילדים, מקלחות נקיות. לוקר לכל אדם.. הכל מסודר ומאורגן. 80 ש״ח כרטיס לכל היום, יש אפשרות גם לרכוש כרטיס ל-3 שעות בפחות.

שייט על נהר הדנובה

יצאנו מרציף 6 (100 ש״ח לזוג, שייט של שעה) מהמם, אטרקציה ששווה לעשות. אנחנו עלינו ב-16:30, בפועל יצאנו רק ב-17:00 וזאת הייתה שעה מצויינת, אחכ בערב יש מלא אנשים ותור ארוך. וקר.

שוק סימפלה

נפתח בצהריים אל תוך הלילה.. מלא ברים, מסעדות, קריוקי ואווירה שמחה!!!

אוכל בבודפשט

  • יש סטארבקס בכל מקום כמעט, אז קפה בדרכ שתינו שם.
  • בית קפה שהמליצו עליו הרבה A la maison – לא עפנו, טעים אבל לא כמו שדובר בקבוצות הפייסבוק לדעתנו… מזכיר קצת את בנדיקט בארץ אבל לדעתי פחות טעים ועשיר. לא זול ומלא ישראלים, כל שולחן שני מדברים בעברית.
  • קפה Anna – אכלנו שם ארוחת ערב, מצויין! יש שם בשרי וחלבי (אין פסטות ופיצות) אכלנו צמחוני והיה מעולה ומגוון. מיקום טוב.
  • קפה תמר – ברובע היהודי, מסעדה כשרה. חלבי וטעים.
  • קיורטוש מושלם!! בקיורטוש קייק (הרבה המלצות בקבוצה) וכל פעם שעברנו היה תור! טעים ושווה לחכות..
  • פיצריות יש בכל מקום כמעט והן די טובות.
  • לא חסר מה לאכול, אנחנו לא אוכלים בשרי בחול אז לא אכלנו אוכל מקומי אבל יש מסעדות בשפע. יש הרבה מסעדות שצריך להזמין מקום מראש, תבדקו לפני.

תאי מסאג'

בכל מקום יש אפשרויות לעשות מסאג'ים.. עשינו פעם אחת שהיה מעולה ופעם אחת פחות טוב אבל סה"כ חוויה טובה אחרי יום שלם של הליכה.

סיכום

בקיצור עיר מדהימה!!! מדהימה!! (למרות שלא נגישה במיוחד לעגלות) וכמות הישראלים ברחובות, בחנויות ובמסעדות היא מטורפת!! לפעמים הרגשנו שאנחנו בישראל.

שתפו את העמוד

כתיבת תגובה

    Generic selectors
    Exact matches only
    Search in title
    Search in content
    Post Type Selectors
    דילוג לתוכן