ביטוח נסיעות לסקי בשוק הביטוח – הפערים גדולים ושווה להשוות

החורף שוב כאן ועימו גם עונת חופשות הסקי – התחביב האהוב כל כך על עשרות אלפי ישראליות וישראלים. בין אם אנחנו טסים לחופשות סקי מאורגנות בהן "הכול כלול" ובין אם מארגנים בעצמנו את החופשה (ומזמינים לחוד טיסות, בית מלון, סקי פס וכיוצ"ב), חשוב לזכור להוסיף לכל החגיגה הזו גם ביטוח נסיעות לחו"ל כולל ספורט חורף המותאם לחופשת גלישה. ללא ביטוח מסוג זה, גם תאונת גלישה קלה יחסית עלולה להפוך את החופשה שלנו לסיוט לא קטן…

קפיצת מחירים – מחירי ביטוח סקי לעונה הנוכחית

במידה וגם אתם מתעניינים ביציאה לחופשת סקי, כשתגיעו לחלק החשוב כל כך של רכישת ביטוח סקי אתם עלולים לגלות כי לפחות בחלק מחברות הביטוח מחיריהם של ביטוחים אלו קפצו משמעותית ביחס לשנים קודמות. בעוד בעבר היינו משלמים בממוצע שניים או שלושה דולרים ליום, השנה חברות מסוימות גובות מעל לעשרה דולרים עבור ביטוח לכל יום גלישה, קפיצה של כמה מאות אחוזים…

קיימות סיבות אפשריות שונות לעליית מחירים זו, ביניהן העובדה כי בשנים האחרונות הוגשו לא מעט תביעות ביטוח כתוצאה מפציעות בחופשות סקי, מה שאוטומטית בא לכדי ביטוי בחישובים הסטטיסטיים של חברות הביטוח וגורם להן להעלות את הפרמיות. קפיצה מסוג זה במחירי הביטוח מייקרת כמובן חופשה שבכל מקרה אינה מהזולות שבנמצא.

עבור מי שמחפש אחר ביטוח סקי בימים אלו ומעוניין להשיג פוליסה טובה ובמחיר סביר, הפעולה המתבקשת ביותר היא כמובן השוואת ביטוח – באמצעות אתר המתמחה בהשוואת ביטוחים ומציע גם אפשרות להשוואה ספציפית של ביטוחי סקי לכל הגילאים, תוכלו בקלות ובמהירות למצוא את כל האפשרויות העומדות בפניכם ולהשוות מחירים, כיסויים ודירוגים שנתנו מבוטחים לחברות הביטוח. חשוב לזכור כי המחיר הסופי אינו השיקול היחידי -חשוב לשים לב לכיסויים והחריגים על מנת לבצע השוואה מושכלת לדוגמא:

  1. כמה יחזירו לכם עבור טיפול שיניים בחו"ל?
  2. מה השתתפות עצמית?
  3. האם יש כיסוי גם לתאונות עם צד שלישי והדרך בה מפעילים טכנית את הביטוח במידת הצורך וכיוצ"ב.

הרחבות נוספות לביטוח נסיעות שכדאי לעשות רוב התביעות בביטוחי הנסיעות הם עבור הוצאות רפואיות בחו"ל התביעות הבאות אשר מהוות 40% מסך הם עבור איחור בכבודה וביטול/קיצור הנסיעה, מזוודות שהולכות לאיבוד בנמל התעופה ולא מגיעות ליעד הם כבר עניין של שיגרה ולכן מומלץ לרכוש ביטוח לכבודה וגם לשים צ'יפ לאיתור המזוודה, ביטול/קיצור נסיעה יכול להגרם עקב אשפוז או מיון של אחד המבוטחים או בני משפחתו הקרובים שמצריך ביטול או קיצור נסיעה.

ביטוח ביטול נסיעה מכל סיבה

בנוסף מומלץ לרכוש מבעוד מועד וישר לאחר הזמנת הכרטיסים ביטוח ביטול נסיעה מכל סיבה שבמקרה ובאמת תצטרכו לבטל את הנסיעה מכל סיבה אחרת תוכלו לקבל בחזרה 80% מעלות החבילה ששילמתם מראש יקר או לא – חשוב מאוד לעשות ביטוח נסיעות ביטוח נסיעות לחו"ל תמיד שווה להשוות ולחסוך, בין אם מדובר בטיסה עם כל המשפחה לקפריסין לכמה ימים או מסע ללב הג'ונגל למשך שבועות שלמים.

אך במקרה של חופשות של ספורט אתגרי, דוגמת חופשות סקי, רכישת ביטוח נסיעות הופכת חשובה וקריטית אפילו עוד יותר. כאמור, גם פציעה קלה יחסית על המסלולים עלולה לגרור צורך בכמה בדיקות ואולי טיפול רפואי בסיסי, ואלו עלולים להיות יקרים, בפרט באתרי הסקי המבודדים אי שם בהרים הגבוהים. ביטוח סקי יאפשר לכם לצאת לגלישה בראש שקט, ולדעת שגם במידה ותזדקקו לפינוי לביה"ח הקורב או לצילומים או כל סוג של טיפול רפואי, תקבלו החזרים מלאים מחברות הביטוח. השוואת ביטוח נסיעות לוקחת רק 30 שניות שיכולים לחסוך לכם לא מעט כסף וגם למצוא את הביטוחים הכי משתלמים עם כיסויים חשובים לתאונה עם צד שלישי וכיסוי נוסף להמשך טיפול בארץ במקרה של פציעה או שבר חברת הביטוח תשלם גם על הטיפולי פיזיותרפיה בישראל, אל תוותרו על כך!

הכתבה נכתבה באדיבות המומחים של שוק הביטוח לחצו כאן למידע נוסף אודות ביטוח נסיעות לחו"ל, שתהיה חופשת גלישה מהנה ובטוחה…

שתפו את העמוד

כתיבת תגובה

    Generic selectors
    Exact matches only
    Search in title
    Search in content
    Post Type Selectors
    דילוג לתוכן