סיכום חופשת סקי ראשונה ומושלמת בבנסקו בולגריה

חופשת סקי ראשונה ומושלמת לבנסקו, סגרנו טיסה דרך וויז איר לסופיה. עכשיו הדרך מסופיה להגיע לבנסקו – מומלץ לסגור נהג וקיימת אופציה יותר זולה של שאטלים. אני וחברה סגרנו את האבא של המדריך סקי שלנו – ממליצה ברמות!

מהלך חופשת סקי בבנסקו

ביום הראשון – נשאר לנו חצי יום לכן הלכנו להשכיר את הציוד סקי – המדריך שלקחנו (נחזור אליו יותר מאוחר) יש בית ספר ושם אפשר להשכיר הכל – שם החברה Cool ski.

קנינו כרטיס לסקי פס – מאפשר לעלות לגונדולה ברכבל ולהשתמש בכל המסלולים והמתקנים – שימו לב יש הנחה לסטודנטים.

בחרנו במלון יחסית זול וקרוב לגרנולה ופשוט היה קרוב לכל המסיבות ולכל המסעדות ולא היינו צריכות לקחת מונית כדי לצאת או כדי לאכול המיקום שלו הכי מושלם שישששש. ממליצה ברמות על המלון Kap house family hotel – יש גם ג'קוזי ובריכה שלא הלכנו מחוסר זמן. בנוסף יש במלון מסאג' ממש טוב וזול – עשיתי כל הגוף 55 דקות ב- 100 שקל.

מידע מפורט על המלון לחצו כאן

ביום השני שהוא היום ראשון ללימודי הסקי – ניפגשנו עם המדריך כבר למעלה – היה תור ארוך לרכבל לכן העדפנו כבר לקחת מונית/שאטל למעלה בעלות של 10-15 לב לכל אדם.

*לפעמים גם למוניות יש תור פעם אחת חכינו כמעט שעה.

לקחנו שיעור זוגי אני וחברה – למתחילים פשוט ממליצה בקבוצות. המדריך רודיסלב פשוט מושלם – נותן ביטחון מלמד בצורה טובה ומהירה, ביום הראשון ממש עזר לנו ובגלל שלא נשאר אצלו בחנות דגמים של חליפות סקי' לקח אותנו לחנות אחרת עד שמצאנו ובאמת הסביר הכל.

טיפ: אחרי השיעור הראשון אל תחשבו שאתם יודעים הכל ותרדו במסלול שהמדריך לא ממליץ לכם לעשות 🙂
טיפ חשוב נוסף: לא לצאת עד מאוחר ולשתות הרבה כשצריך לקום לשיעור סקי.

לקחנו את השיעור השני עם המדריך שלנו והטעות שעשינו שלקחנו שני שיעורים בלבד ורצינו לקחת עוד שיעור והמדריך שלנו לא היה פנוי; אז יש מדריך נוסף שהוא מומלץ לוקח יותר יקר אך מקצועי ממש – פטרו.

ממליצה ללכת ל- Villa Victoria בריכה חמה מרגיע ממש אחרי יום של גלישה שימו לב נסגרת בשעה 21:00.

יש בבנסקו קזינו – נמצא במלון פלטינום.

חיי לילה בבנסקו

אז כמו שאמרתי ואוווו. ניצלנו את החיי לילה כמו שאומרים. אלכוהול זול והכי מגניב שיש מסיבות צהריים סקי שאחרי הגלישה כולם הולכים לשתות בירה ורוקדים עם החליפות סקי זה פשוט משוגע.

Jacks house – בר דאנס קוקטיילים מגניבים עם אש.
Amigo pub – נחמד היה מפוצץ תמיד יש זמרים.
Oxygen disco – מועדון כיף.
Flash club – המועדון שהכי נהנו! הלכנו אליו פעמיים.
Happy end – המסיבות אחרי הסקייייי תבואו עם חליפות הסקי.

מסעדות בבנסקו

חופשת סקי בבנסקו

בטיול הזה פחות חיפשתי מסעדות, יש בכל פינה מסעדה וגם באתר הסקי יש מסעדות ועדיף לאכול ארוחת צהריים שם ולחזור לעשות סקי במקום לחכות את כל התור שוב ולעשות את העלייה שוב.

  • Casa di papi – מסעדה שממש אהבתי – איטלקית
  • הקרפ המפורסםםםםם פשוט טעיםםםם – ‪La Petite Creperie
  • ‪Victoria – מסעדה איטלקית

סיכום

אז לסיכום חופשת סקי ראשונה – מושלמתתתתת ממליצה למתחילים למשפחות ולצעירים , אני טסה הרבה וזה באמת אחת החופשות המיוחדות שעשיתי שנה הבאה בעזרת השם נחזור שוב לעוד שאלות ופרטים מוזמנים לכתוב למטה בתגובות. מוזמנים לעקוב באינסטגרם שלי אני טסה הרבה ומעלה המלצות – לצפייה באינסטגרם לחצו כאן

כתיבת תגובה

    Generic selectors
    Exact matches only
    Search in title
    Search in content
    Post Type Selectors
    דילוג לתוכן