חופשה בגן עדן! כל מה שצריך לדעת לפני הטיול בפולינזיה הצרפתית

גן עדן אמיתי: הפולינזיה הצרפתית כל מה שאתם צריכים לדעת!
בקצה השני של הגלובוס, הכי רחוק שאפשר לדמיין (אבל באמת, הנקודה הרחוקה ביותר מישראל – 18,316 ק"מ מישראל), מתחבאת קבוצת האיים היפה ביותר שהיינו בה, הפולינזיה הצרפתית.
רק השמות של האיים יעשו לכם חשק להגיע – בורה בורה, מוריאה, טהיטי, נשמע כמו חלום לא?
אם יש יעד שתמיד חלמנו להגיע אליו, הוא זה.
בכל הסרטים, התמונות, הקטלוגים שמראים חוף חלומי עם מים טורקיז ונוף הררי, זו הפולינזיה הצרפתית המדהימה.
תמיד כשתכננו להגיע לשם, הרגשנו שהמסע יהיה מסובך מידי, ולא נצליח להגיע בקלות. אבל כשהתחלנו לארגן את המסלול, הבנו שזה אפשרי ובכלל לא מסובך כמו שחשבנו פעם. אז כדי שגם אתם תוכלו לבקר בגן העדן הזה, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.

אנחנו באינסטגרם: Dream.salty

איך מגיעים מישראל לפולינזיה הצרפתית?

נכון, מדובר בטריטוריה הרחוקה ביותר מישראל על הכדור, וזה יכול להשמע מסובך, אבל מצאנו את הדרך המושלמת לעשות את המסע הזה מבלי לעבוד קשה ולהרגיש שהוא לא נגמר.
האופציה הנוחה ביותר היא לקחת טיסה ישירה מישראל לסן פרנסיסקו, טיסה האורכת כ-14-15 שעות (תתארגנו על סרטים מנטפליקס או ספר טוב ואתם עוברים את זה כמו גדולים). בסן פרנסיסקו, תשארו ללילה אחד לפחות.
זה החלק שעושה את הכל הרבה יותר פשוט, במקום להתרוצץ מטיסה לטיסה, תעבירו לילה או שניים בסן פרנסיסקו, תטיילו קצת באזור ותקומו רעננים לטיסה הבאה.
אפשר לקחת טיסה ישירה האורכת 8.5 שעות מסן פרנסיסקו לטהיטי. אופציה נוספת היא להגיע דרך לוס אנג׳לס – אבל שוב, ממליצים על אותה השיטה עם עצירה של לילה לפחות בין המעברים.

למה אתם חייבים להגיע לשם?

אנחנו לא באמת צריכים לשכנע אתכם, התמונות מדברות בעד עצמן. מדובר במקום היפה ביותר שאנחנו היינו בו, עם ים בגווני כחול וטורקיז שאפשר רק לחלום עליהם. אפשר לשלב חופשת בטן-גב וריזורטים מפנקים, עם שנורקלים עם חתולי ים, כרישים ואפילו לוויתני ענק (!)
לטפס על הרים, לחקור את הג'ונגל ולחוות את התרבות הפולינזית בצורה האותנטית והיפה ביותר.
מדובר בטיול מגוון, מיוחד ואחד כזה שלא תשכחו אף פעם.

דגשים והכנות

  • חשוב להזמין את הטיסות בנפרד, אם תחפשו בסקיי סקנר טיסה מהארץ לפולינזיה, תגלו כרטיס טיסה ב-30 אלף שקל וגם ב-30 שעות. כמו שהסברנו למעלה, הזמינו בנפרד טיסה מהארץ לסן פרנסיסקו או לוס אנגלס ומשם – טיסה לטהיטי.
  • מדובר בחופשה יקרה, אפילו מאוד. יש צורך בטיסות פנים בין אי לאי והעלויות במקום לאוכל ואטרקציות לא זולות.
  • החלק של בורה בורה בחופשה משלב ריזורטים 5 כוכבים מפנקים, יפים ויקרים. תוכלו לשלב Airbnb כשתהיו בטהיטי או מוריאה, אבל כשאתם בבורה בורה אל תוותרו על הריזורטים היפים.

נקודה נוספת: מי שהיה במלדיביים, יש דמיון בין ה-2, רק שבמלדיביים אתם תשנו באי פרטי ללא יכולת לצאת, ובבורה בורה תוכלו לטייל באי המקומי ואתם לא כבולים לריזורט. מבחינת רמת היוקרה, המלדיביים יכול להיות יותר מפואר ומפנק ובבורה בורה הריזורטים יותר אותנטיים וכפריים.

שתפו את העמוד

כתיבת תגובה

    Generic selectors
    Exact matches only
    Search in title
    Search in content
    Post Type Selectors
    דילוג לתוכן