קורפו – סיכום טיול זוגי עם המלצות לשומרי כשרות

פוסט ההמלצות שלנו על קורפו – חמישה ימים מדהימים!

השכרת רכב בקורפו

חובה, ורק אוטומט. הכבישים מפותלים, צרים ועם המון עליות וירידות. אם אין אפשרות לרכב, אז חובה בעיניי להתמקם באזור הפאולצטריצה שהוא היפה ביותר שראינו.

מלון מומלץ בקורפו

היינו ב- Ray hotel שנמצא בעיירה פארמה, שהיא כ- 15 דק' מקורפו טאון. המלון עצמו מעולה, חדש, נקי, קטן יחסית, שירות טוב. השהות בו הייתה נעימה. החסרון בעיניי זה עניין הנסיעות לאזורי החופים היפים, פחות יצאנו בערב כי היינו עייפים אז לא באמת היה יתרון מבחינתנו לכך שזה קרוב לקורפו טאון. אז מציעה לקחת בחשבון את מיקום המלון ביחס לטיול שתרצו לעשות.

מהלך הטיול בקורפו

חשוב ממש לעשות תכנון מסודר מראש!! למרות הפוסטים הרבים בקבוצת הפייסבוק, לא היו הרבה כאלה שמסודרים מבחינת חלוקת החופים/אטרקציות בהתאם למרחקים על המפה ובכביש. לכן ביום הראשון בזבנו הרבה זמן בנסיעות על אף שעל פניו המקומות היו נראים קרובים. קחו בחשבון שלעיתים נסיעה מחוף לחוף יכולה להיות ארוכה כי עולים על הר ויורדים. אז מציעה לשבת ולתכנן בהתאם. ביום השני והשלישי כבר היינו חכמים יותר.

ביום הראשון היינו בפאוקצטריצה ומקומות נוספים, אבל קצת התחרבשנו אז אכתוב לכם מקומות מומלצים בהתאם לקרבה שלהם אחד אל השני.
אזור פלאקוטצריצה – המהמם ביותר שראינו באי- ממליצה להשקיע באזור את מירב זמנכם באי – בהחלט שאר החופים מתגמדים לעומת היופי באזור.

התחלנו בחוץ רוביניה – יורדים בכביש עפר עד שמגיעים לחניה שעולה 3 יורו (יש בצד הדרך אפשרות לקצת רכבים ללא תשלום). יורדים ברגל ירידה של כמה דקות ואז מגיעים לחוף מהיפים ביותר באזור! מומלץ בחום וקחו שם את הזמן, כייף ממש.

חוף פלאוקטצריצה – יש מס חופים ברצועה, אפשר ללכת לזה שסמוך לאקרוטיני המלון או לאקרון ביץ ולשהות שם. מהמם ממש! גם שם תקחו את הזמן
ממליצה בחום גדול לקחת משם סירה, אנחנו לקחנו עם ספיקר מקסים שהסביר הכל, עבר בין חופים מהממים, המערות הכחולות ופרדייז. שימו לב להבדלי מחירים לעומת זמן השיט. אנחנו שילמנו 60 יורו עבור שעה וחצי עם ספיקר. נהננו ממש!

פורטו טימוני – מהמם ממש! יש שתי דרכים להגיע, האחת בירידה מההר (לא ניסינו) והשניה באמצעות טקסי בואט מחוף אחר. אנחנו לקחנו טקסי בואט מחוף נקיוס, סיכמנו איתו כמה זמן נשאר שם והוא חזר לאסוף אותנו. העלות הייתה 10 יורו לאדם הלוך חזור (לידו היה אחר שלקח 15 יורו לאדם). מי שממש רוצה לראות את הנוסף יכול לעלות כמה דקות לאמצע ההר ולראות. אנחנו הסתפקנו בתמונות של אחרים ונהננו מהנוף והחוף המהמם.

לה גרוטה – לא בדיוק חוף, בר מקסים שיש בו דקים נחמדים, מקפצה וצוק שקופצים ממנו לתוך הים, אווירה מאד נחמדה- אנחנו הגענו לשם סביב 18:00 וזה היה קצת מאוחר כדי להנות מהאווירה. אבל בהחלט מומלץ זה קצת מעל מלון אקרוטיני.

תצפית בלה ויסטה – משקיפה על כל האזור- מהממת, חובה בעיניי.

כל אלו משויכים לאזור אחד וקרובים אחד לשני. כמובן שיש באזור חופים נוספים יפים, אבל בעיניי מאד דומים ובהחלט אפשר להנות ולמצות מהחופים הללו. ממליצה לחלק לפחות ליומיים את האזור הזה כדי להצליח להנות ולא להיות במרדף.

אזור קסיופי – עיירה מהממת, טיילת מקסימה ואווירה מאד נחמדה.

הייתה המלצה על חוף ברבאטי – לא מצאתי סיבה. לא טרחנו לרדת מהאוטו, סתמי לגמרי- תדלגו.

טיילנו בעיירה ולאחר מכן הלכנו לחוף בטריה Bataria – חוף מהמם ביופיו! יש מיטות, מעל בית קפה, חלוקי נחל ואבנים גדולות ליד. בהחלט חוף מהמם באזור! נהנו מאד.

משם המשכנו לסידארי – יש טיילת חמודה, חופים רגילים לגמרי כמו בארץ. יש מיטות שיזוף חינמיות תמורת הזמנת משהו מהמסעדות שעל החוף. חמוד, אם אין זמן לא חייב להתעכב על זה.

בית קפה 7heaven – יש שם רצפה שקופה, משקיף גם על אזור תעלת האהבה. חמוד לגמרי, כדאי להגיע בשקיעה אחרת אין הרבה עניין.

תעלת האהבה – אותנו לא עניין במיוחד. לשיקולכם. כל אלו אזור אחד שעשינו באותו היום.

קורפו טאון

אזור נחמד מאד לטיול אחה״צ/ערב.

ביקרנו שם בפעם הראשונה בערב, יש פאבים ומסעדות, אווירה מאד נחמדה אבל לא הייתי קוראת לזה ״חיי לילה״. היינו היום כמה שעות לפני ההמראה, נחמד לטייל סמוך למצודה וכמובן בכיכר עצמה, מלא חנויות מכל הסוגים, מסעדות בתי קפה.. פשוט לטייל אבל לא הייתי מקדישה לזה הרבה זמן ובטח לא כזה ש״תוקע״ את היום. טיול כזה ביום ההגעה או העזיבה לגמרי מתאים.

כאוכלי כשר אין לנו הרבה אפשרויות. בהתאם להמלצות בקבוצה הגענו למסעדת דגים Fishalida – הבינו אותנו לגמרי, את הבקשה לאפות בנייר כסף על הגריל, הבקשות לסכום חד"פ (צלחות אין להם, אבל הניחו עם נייר אפיה אז זה סבבה) ובכללי לרגע לא נתנו תחושה שאנחנו ״מוזרים״. ממליצה בחום.

החלטנו לוותר על הדרום כי הבנו שהוא פחות מעניין וש״המירוץ״ בסוף נותן ״הכל אבל כלום״. אז אין לי המלצות על הדרום, לשיקולכם היכן להשקיע את הזמן.

אם יש שאלות שאוכל לעזור על קורפו יוון (בתגובות) – בשמחה. יעד מהמם ממליצה בחום!

שתפו את העמוד

כתיבת תגובה

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
דילוג לתוכן