טיול באורלנדו בקורונה – כן, יש המון מה לעשות גם ללא הפארקים!

לרוב כתבות על טיול באורלנדו די מקובעות, אך שלי הולך להיות שונה מרוב הפוסטים/כתבות שראיתם על אורלנדו. כן כן תופתעו לגלות שהייתי באורלנדו אבל לא הייתי בשום פארק! מופתעים? את האמת שגם אני.
ביוניברסל הייתי בקליפורניה והיה וואו, באמת מדהים. קראתי שהפארקים די דומים ובגלל שהייתי לפני שנה וחצי אז ויתרתי הפעם.
ממש ממש רציתי דיסניוורלד, והייתי תמימה וחיכיתי עם הכרטיסים לרגע האחרון, אך לצערי בגלל חופשת האביב שקוראת כרגע – לא נשארו שום כרטיסים. ולפארקי מים לא הכי מתחברת. למרות האכזבה על הדיסני, החלטנו (אני והבן זוג שלי) לנסוע בכל זאת ולא לוותר על אורלנדו.
אז מי שנוסע לטיול פארקים, שזה בטח רוב מי שיקרא את הפוסט הזה- מוזמן להשתמש בהמלצות בימים הפנויים שיהיו לו.

אורלנדו בקורונה

מודה שדי פחדנו לנסוע בתקופת קורונה, אבל היינו כלכך צריכים את החופשה הזאת וסגרנו טיסות עם ביטול חינם אז זה גם הרגיע את המצב (ממליצה על דלתא שהיו מעולים והושיבו במטוס במושבים מרוחקים והקפידו על המסכות).

מציינת לטובה שבכל מקום סגור- שדה תעופה, חנויות בגדים, פארקים, כולם אבל כולם עם מסכות. לא ראיתי אחד בלי ואם כן ישר העירו לו. במרחבים הפתוחים בחוץ זה התחלק לחצי כן חצי לא, אבל פחות הורגש. בנוסף כמעט בכל מקום יש אלכוג'ל למעוניינים.

מלונות באורלנדו

אנחנו היינו במלון בשם Doubletree by Hilton- at the entrance of Universal.
מלון מעולה למי שמחפש מיקום טוב ומחיר טוב. המלון די בסיסי והחדרים לא מפוארים, אבל נותן תמורה גבוהה למחיר שמשלמים עליו.
נמצא מרחק של 20 דקות מהשדה תעופה, ולמי שמחפש קרבה לפארקים: מרחק הליכה מהיונברסל ורבע שעה נסיעה לדיסניוורלד.
אנחנו היינו לגמרי מרוצים ממנו.

התניידות באורלנדו

טוב לנו אף אחד לא אמר, אבל לפחות נזהיר אתכם- אל תבואו לפה בלי להשכיר רכב!
אלא אם בא לכם לנסוע במלא אוברים, או ללכת 25 דקות לאכול ארוחת צהריים- וותרו על התענוג.

ארה"ב כמו ארה"ב ברובה לא רלוונטית להולכים ברגל, והדוגמא הקלאסית זה שלפי הגוגל מאפס, כדי להגיע למקום שתרצו להגיע אליו תצטרכו לנסוע 8 דקות ברכב או ללכת 42 דקות ברגל.
אפילו אוטובוסים לא ראינו פה! המרחקים לא מטורפים, אבל כנראה שרכב היה מקל עלינו משמעותית, במיוחד בהתחשב בעובדה שכמעט בכל מקום שהיינו היה חניות בשפע.

אטרקציות באורלנדו

טוב על עניין הפארקים כבר די דיברנו, אבל לגמרי שווה בתור משפחה להגיע לכל פארק שאפשר להגיע באורלנדו. אני הכי ממליצה לא לוותר על היוניברסל ועל הדיסני, לפחות בפעם הראשונה שמגיעים. השאר זה בונוס.

Citywalk

אנחנו אמנם וויתרנו על היוניברסל בפעם הזאת, אבל כן הגענו לטיילת של הפארק עצמו, שאליה אפשר להיכנס גם אם לא קניתם כרטיס. אני ממליצה לכם להגיע בערב כשרואים את כל האורות (הרגשנו לרגע ממש כמו בטיים סקוור) ושהמזג אוויר יותר נעים.
ולפני שאספר על המקום אגיד שרק בשביל לבוא ולהגיד "וואווו!" על ההשקעה בעיצוב המבנים, הגודל המטורף והחוויה- הייתי מגיעה.

מיליון דוכנים ומסעדות. מסעדה ענקית של שוקולד- שנמצאת בתוך הטירה של "צ'ארלי בממלכת השוקולד", סניף מטורף של

הארד רוק קפה

עם הופעות לייב (בתקופות ללא קורונה).. בקיצור- חוויה.

* אציין משהו חשוב שגילינו קצת מאוחר מדי- לכל המסעדות מזמינים מקום באתר של יוניברסל, ואם לא הזמנת תוכל אולי להיכנס למסעדות רק אחרי 22:00 בלילה.

אז או שתזמינו מראש או אפילו בזמן שיטוט בפארק או שתתפשרו על בורגר קינג, אם אין 40 איש בתור לפניכם.

Disney Springs

אותו רעיון כמו הסיטי ווק- טיילת מחוץ לפארק של דיסני. חייבת להגיד שציפינו לוואו, אחרי שהיינו בסיטי ווק ומאוד התאכזבנו. חוץ מהחנות המטורפת של דיסני, ששווה ביקור, אין שום קשר לדיסני. יש הרבה ביתנים של חנויות, מיליון מסעדות ואפילו תמצאו שם זארה (שבתקופה הזאת לא נותן למדוד בחנות, אז די מיותר), אבל מעבר לזה שום דבר.

העברנו שם כמה שעות בחנויות הקלאסיות כמו תיירים טובים, בחנות של קוקה קולה ובחנות של m&m ופרשנו משם די מהר. אם יש לכם זמן פנוי אפשר לקפוץ להעביר כמה שעות.

International drive

לצערי לא הספקנו להיות בו, אבל הבנתי שזה רחוב ענק ומאוד ארוך עם מלא חנויות, מסעדות וברים. לנו ממש המליצו. אולי פעם הבאה.

שופינג באורלנדו

Premium Outlet

אם תצליחו לצאת משם בפחות משמונה שעות, מה שתרצו. המקום הזה מטורף! מיליון חנויות, ובהגזמה: ואנס, אדידס, נייק, קונברס, ליוויס, קלווין קליין ועוד ועוד ועוד. אפשר לבלות שם שעות ולא לעבור רבע מהחנויות.

החנויות ממוקמות בביתנים אחד ליד השני. תהיו חכמים ותביאו מזוודה! בשלב מסוים זה פשוט עונש לסחוב את הכמות שקיות המטורפת הזאת ביד.

חשוב לי לציין שאחרי כמה אאוטלטים אחרים בארה"ב (ניו ג'רזי, ווגאס), קצת התאכזבנו מהמחירים שציפינו שיהיו נמוכים כמו באחרים, אבל בפועל היו יותר גבוהים. אבל זה עדיין יותר משתלם מבארץ.

אגב, אל תיבהלו אם תראו במפה שבאורלנדו יש שתי פרימיום אאוטלטים, ובמרחק של 10 דקות אחד מהשני. לפי בדיקה שלנו אונליין שתיהם בדיוק אותו הדבר, עם הבדל של כמה חנויות בודדות פחות אחד מהשני, אבל המותגים המוכרים והקלאסיים נמצאים בשניהם. אז לכו פשוט לזה שיותר קרוב אליכם למלון.

Florida mall

קנינו כל כך הרבה באאוטלט שלא כל כך הרגשנו צורך ללכת גם לשם (ותכלס גם די פחדנו שנוציא עוד מיליוני דולרים בהגזמה) אז וויתרנו, אבל הבנתי שגם שם יש הכל מהכל וממש מומלץ.

מסעדות באורלנדו

אני לא יודעת אם אנחנו היחידים, אבל לא כל כך התחברנו לאוכל פה וגם לא מצאנו מסעדות ברמה. אבל יש כמה מקומות נחמדים ששווה לבקר בהם:

Olive garden italian restaurant

אנחנו קראנו לזה "הנאפיס האמריקאי" מנות מוגזמות בגודל, בינוניות בטעם ובמחיר זול למדי. הזמנו מיליון דברים ויצאנו עם חשבון בסכום של שלושים וחמש דולר. הייתי באה לאכול פה בימים הראשונים, שאין כוח לחפש מקומות לאכול בהם.

Bread box handcrafted sandwiches

מסעדת כריכים שנמצאת ב- City walk של היוניברסל. יש שם כריכים מכל הסוגים: צמחונים, עם בשר, מושחתים… שמגיעים עם תוספת בצד בסגנון של קולסאו, צ'יפס, כדורי פירה ויש שם אפילו כמה סלטים למי שרוצה. מחיר סבבה לגמרי וסנדוויצ'ים לגמרי על רמה! מתאים למי שמחפש מקום קליל לאכול בו.

Ihop

מקום מגניב לאכול בו ארוחת בוקר, יש אומלטים, מקושקשות, פנקייקים טעימים ומילקשייקים על רמה! אל תצפו לארוחת בוקר כמו בארץ, אבל זה לגמרי סבבה כדי לפתוח את הבוקר והמחירים מאוד זולים. בתור זוג יצאנו עם חשבון של שלושים דולר, ולגמרי שבעים.

לסיכום:

אורלנדו הייתה נחמדה אלינו, נפלנו על מזג אוויר די טוב- קצת קריר בבוקר (לא ליותר מסווטשרט וחולצה קצרה מתחת) וחם בהמשך היום. יש בה מה לעשות, אבל לי הספיק 3 ימים מלאים בשביל למצות אותה.
תהנו בטיול באורלנדו!

שתפו את העמוד

כתיבת תגובה

    Generic selectors
    Exact matches only
    Search in title
    Search in content
    Post Type Selectors
    דילוג לתוכן