חופשת סקי בבנסקו בולגריה

סיכום החופשת סקי בבנסקו בולגריה.

בקצרה- סגרנו דיל דרך ארקיע, 6 ימים, 4 ימי גלישה וכל מה שבחרנו לעשות היה מעולה! ממליצה מאוד לקרוא יש פה כמה המלצות טובות.

מלון:

מלון Lion מעולה! ארוחות בוקר וערב אכלנו במלון והיה אוכל מצוין. מתחם הספא היה מאוד מפנק (סאונות, חמאם). לא לקחנו מסאז' שם. הגקוזי היה מעט קר אבל בקושי היה לנו זמן לנצל את המתקנים. החדרים נחמדים הכל מאוד נקי. התלונה היחידה שיש לי זה שהיה לנו קצת קר בלילה ולא היה למלון איך לעזור לנו כל כך.

ציוד:

אני הבאתי מהבית ציוד מדקטלון, חברה שלי השכירה פה – מחירים מאוד סבירים – והיינו מאוד מרוצות. קסדה לקחנו מארקיע ב-5 לב ליום.

ספא:

ממליצה מאוד כמה שיותר לנצל את כל העולם הזה בבאנסקו! כל מקום שהלכנו מאוד מאוד נהננו. עשינו עיסוי במלון שנקרא Kap house, היה צריך פשוט לבוא ולהירשם באיזה לוח. לקחנו עיסוי של כל הגוף כולל פנים, שעה ב-60 לב.

אנחנו לקחנו גם את החבילה של ארקיע, התלבטנו בהתחלה אבל ממה שיצא לנו להבין המחיר 95 לב הוא מחיר מאוד סביר. החבילה כללה עיסוי כל הגוף, סאונה, ג’קוזי, מסכת פנים וחמאם (חוויה ממש מיוחדת!). כל הדבר הזה היה ממש ממש כיף, אבל שימו לב שאתם הולכים שלא מורחים אתכם שם! זה אמור לקחת שעתיים ואנחנו נמרחנו שם יותר מ-3 שעות.

מעיינות חמים:

קבענו עם איוון שייקח אותנו ל-Villa Victoria. המחיר הוא 30 לב לאדם כולל נסיעות וכולל כניסה, נסיעה של כ-10 דקות. מקום מושלם ברמות!!! יפה שם בטירוף והמים רותחים רותחים רותחים!

אוכל:

חוץ מהארוחות במלון (היה לנו בוקר וערב) התפנקנו כמעט כל יום באיזה נשנוש מהרחוב. האוכל בדוכנים מעולה! קרפ מושלם ברמות יש ב-La petite crepe. המחיר בכל המקומות נע בין 5-8 לב, תלוי במה שמים בפנים. אכלנו צ’יפס ב-House of fries, מאוד נחמד! באמת מחירים של שקלים בודדים.

ההמלצה הכי חמה- המבורגר ב-Smokey mountain. המבורגר מפחיד במובן הטוב של המילה!

שלג:

אנחנו מתחילות, כלומר לא עשינו סקי לפני. בימים הראשונים מצב השלג לא הפריע לנו וגם היה קצת יותר קריר. אבל למען האמת, מצב השלג ממש ממש לא מזהיר. יש מלא קרח במסלולים, וביומיים האחרונים הייתה שמש שגם גררה שלוליות. אני עשיתי סקי אז זה היה לי פחות משמעותי כי אפשר להסתדר, אבל חברה שלי עשתה סנובורד וזה מקשה מאוד. חשוב לציין שזה לא מנע מאיתנו להנות.

הדרכה:

אני לקחתי הדרכה קבוצתית לסקי, וחברה שלי פרטית לסנובורד. ההדרכה הקבוצתית אמנם הייתה לי קצת איטית, אבל כל הכיף זה האנשים שאיתך. והכרתי אנשים מדהימים! עלינו לסקי רוד ביום השלישי ועשינו מסלול 1. תפסתי את הטכניקה טוב! וגם כולנו ממש התחברנו למדריך.
אל תוותרו לעצמכם לעשות דברים בערבים! למרות העייפות זה מעיף את החופשה בכמה רמות!
חשוב להביא משחות לשרירים תפוסים ואולי איזה משהו לסימנים כחולים.

שתפו את העמוד

כתיבת תגובה

    Generic selectors
    Exact matches only
    Search in title
    Search in content
    Post Type Selectors
    דילוג לתוכן